de kindernaampjes
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
hoi ,
mijn kindernaampjes zijn :
voor een meisje : Emily
voor een jongen : Kjell
vind het nogal speciaal en het past ook mooi bijéén.
groetjes
sally
mijn kindernaampjes zijn :
voor een meisje : Emily
voor een jongen : Kjell
vind het nogal speciaal en het past ook mooi bijéén.
groetjes
sally
kjell en emily
kjell hoor ik ook wel graag!
vertel jij de namen ook al aan de mensen in je omgeving?
vertel jij de namen ook al aan de mensen in je omgeving?

Mieke schreef:Kjell vind ik ook heel mooi. Het dochtertje van mijn OM noemt Kjelle
Emily is ook niet zo mijn ding
ja het zijn definitieve namen spijtig want als meisje wou ik eigenlijk Audrey vond het een hele mooie naam , maar mene vriend hoort dat dan weer niet graag dus het wordt dan Emily en vond het wel mooi als je dan een zoontje derbij krijgt dat Kjell gaat noemen!
En iedereen in men omgeving weten het al maar zun vinden dan weer Kjell geen mooie naam

Ik ga wat uit de toon vallen , maar ik vind Emily wel mooi. Kjell is dan weer niet zo mijn ding.
Maar idd de combinatie is wel geslaagd!
En het moet idd jullie keuze zijn.
Wij hadden bij ons Michelle iedereen wijsgemaakt dat als het een meisje zou zijn, ze Shania zou heten
, man, man man , je had de reacties moeten horen. Komt ervan als je te nieuwsgierig bent, hé! (was voor de Pfaffs op dat lumineuze idee kwamen, hoor, mijn man hoort Shania Twain graag)
Wij hadden bij ons Michelle iedereen wijsgemaakt dat als het een meisje zou zijn, ze Shania zou heten

Nino! schreef:Ik ga wat uit de toon vallen , maar ik vind Emily wel mooi. Kjell is dan weer niet zo mijn ding.
Wij hadden bij ons Michelle iedereen wijsgemaakt dat als het een meisje zou zijn, ze Shania zou heten, man, man man , je had de reacties moeten horen. Komt ervan als je te nieuwsgierig bent, hé! (was voor de Pfaffs op dat lumineuze idee kwamen, hoor, mijn man hoort Shania Twain graag)
hihi leuk gevonden en gedaan

dat is het zelfde als de moeder van mene vriend is een hollandse allez ja ze is geboren in antwerpen maar haar ouders zijn dan weer wel pure hollanders eh maar ze wilt dus oma worden genoemt , en mijne vriend zegt van nee je wordt bomma genoemt , dus nu ook elke keer pest hem haar dat geen oma maar bomma