Ik heb mezelf enige tijd geleden al geregistreerd en zou "later" mezelf wel voorstellen. Da's ondertussen al zes maand geleden

Hier gaan we:
Ons gezinnetje (Joeri, Arno-Olinto, Aurélien en ikzelf) wonen momenteel nog in Kontich. Binnenkort verhuizen we naar Berchem waar we een huisje hebben gekocht.
Onze poes Teo heeft het bij ons serieus naar zijn zin en het ontbreekt hem absoluut niet aan aandacht. De rust die hij soms zou willen hebben is niet altijd evident.
Joeri heeft het superdruk met zijn schildersfirma, maar hij maakt er een punt van om elk vrij moment (meestal zondag) door te brengen met zijn kroost. Zelf ben ik een fultime werkende mama, soms is alles samen ietsje te druk maar vanaf september ga ik 4/5 werken (ouderschapsverlof).
Arno (3 jaar) is superfier op zijn kleine zus Aurélien (7 maand). Hij leest haar verhaaltjes voor, zingt liedjes en legt heel vakkundig uit hoe ze met autootjes moet spelen. De band die er nu al is tussen die twee... onze kleine meid heeft ook bewondering op haar beurt voor de grote broer: als ze hem niet ziet en alleen maar hoort spelen, laat ze duidelijk merken dat ze deel wil uitmaken van zijn spelen.
Ik heb wel al een klein vraagje:
De verhuis naar Berchem brengt natuurlijk enkele praktische zaken met zich mee: nieuwe school voor Arno en een nieuwe créche voor Aurélien. Dat laatste is niet gemakkelijk, na vele telefoontjes sta ik op enkele hun wachtlijst, maar echt zeker is dit ook niet. Het probleem zou zijn dat onze meid tegen de periode van verhuis (februari 2008) een peutertje is en zo het "doorschuifsysteem" van de meest opvangen in de war zou brengen. Ik geef eerlijk toe dat ik met het andere gekregen antwoord evenmin kan lachen: "hoop maar dat er iemand verhuisd weg van Berchem, dan is er misschien een plaatsje vrij."
Kan er iemand nog enkele (goeie

Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes,
An