wie nog voor juli?
Moderator:Moderators
das geen kapje das een baby mutske om niet af te koelen. Aangezien zo'n kleine baby's meeste warmte via hoofd verliezen draagt ze dus regelmatig dat mutske. Is een ouderwets model dat met 2 lintjes onder de kin wordt geknoopt. Want zo een gewoon mutske kan te strak zitten rond hoofdje. Heb dat mustke van m'n vv gekregen.
Doei
G&F
Doei
G&F
dat wist ik niet, een mens leert altijd bij op bbforumG&F schreef:das geen kapje das een baby mutske om niet af te koelen. Aangezien zo'n kleine baby's meeste warmte via hoofd verliezen draagt ze dus regelmatig dat mutske. Is een ouderwets model dat met 2 lintjes onder de kin wordt geknoopt. Want zo een gewoon mutske kan te strak zitten rond hoofdje. Heb dat mustke van m'n vv gekregen.
Doei
G&F

mooie foto's heb je daar hoor
ik ben er even niet geweest want onze pc was stuk wegens de donder en
bliksem
hier al heel veel meegemaakt hoor
dus ik heb een infectie gehad aan mijn borst en blijkbaar is mijn melkproduktie zeer achteruit gegaan
k&g kwam daarstraks en ze weegt maar 3.300 meer ze raden me aan om heel veel te kolven zodat het terug in orde komt en donderdag komen ze terug langs hopelijk gaat ze terug omhoog hoor anders zal mijn bv gedaan zijn geloof ik
anders is ze nog heel allert maar is een luie drinker zegt ze tegen mij
allé ga vlug wat eten
groetjes
ik ben er even niet geweest want onze pc was stuk wegens de donder en
bliksem
hier al heel veel meegemaakt hoor
dus ik heb een infectie gehad aan mijn borst en blijkbaar is mijn melkproduktie zeer achteruit gegaan

k&g kwam daarstraks en ze weegt maar 3.300 meer ze raden me aan om heel veel te kolven zodat het terug in orde komt en donderdag komen ze terug langs hopelijk gaat ze terug omhoog hoor anders zal mijn bv gedaan zijn geloof ik
anders is ze nog heel allert maar is een luie drinker zegt ze tegen mij
allé ga vlug wat eten
groetjes
mamamelk
mam24,
Toe n ze van kind en Gezin eerste kwamen na de geboorte van Hélena (was toen 10 dagen thuis) was ik heel ontgoocheld na de weging. Ze was amper 100 gram bijgekomen sinds we vertrokken waren uit het ziekenhuis.
Ik dacht ook al dat het gepasseeerd was met de bv maar heb haar toen heel veel aangelegd en meer gerusd gedurende enkele dagen en 't is weer goed gekomen. Uiteindelijk 5,5 maand bv kunnen geven.
Die van K & G zei dat onvoldoende rust de meeste voorkomende oorzaak is voor te weinig productie!
Hopelijk heb je evenveel geluk als ik kan je je meisje ook zelf blijven voeden
nders nog last van je borstontsteking?
Liefs Aicha
Toe n ze van kind en Gezin eerste kwamen na de geboorte van Hélena (was toen 10 dagen thuis) was ik heel ontgoocheld na de weging. Ze was amper 100 gram bijgekomen sinds we vertrokken waren uit het ziekenhuis.

Ik dacht ook al dat het gepasseeerd was met de bv maar heb haar toen heel veel aangelegd en meer gerusd gedurende enkele dagen en 't is weer goed gekomen. Uiteindelijk 5,5 maand bv kunnen geven.
Die van K & G zei dat onvoldoende rust de meeste voorkomende oorzaak is voor te weinig productie!
Hopelijk heb je evenveel geluk als ik kan je je meisje ook zelf blijven voeden

nders nog last van je borstontsteking?
Liefs Aicha
Héél veel drinken, vrouwenmantelthee is speciaal om de bv te bevorderen en heb gisteren ontdekt dat weleda bv olie ook is om die te bevorderen, ik had iets tegen kloven gevraagd en kreeg dat mee, maar dat is dus niet voor kloven want jemag dat niet op tepel of tepelhof smeren. Ik ga dat wel terug brengen want ik heb zeker genoeg productie ik heb een hele goeie drinker, ze zit al terug over geboorte gewicht en idd véél rusten, elk moment dat je kan ff in zetel liggen, weet dat het met nog 2 grotere kindjes niet zo handig is, ook al omdat Maité nog zo klein is. Maar als zij slaapt zet filmpje op voor milan en slaap. Ik heb Femke ook al wel wat filmkes laten zien omdan te kunnen bijslapen hoor...
Nu ga ik me ook te slapen leggen, Femke is kamp aant bouwen in speelkamer dus die houdt zich dan wel bezig en Sitske slaapt nu ook even.
Doei
G&F
Nu ga ik me ook te slapen leggen, Femke is kamp aant bouwen in speelkamer dus die houdt zich dan wel bezig en Sitske slaapt nu ook even.
Doei
G&F
hey hey
ga morgen ook bvthee halen en hopelijk komt alles in orde hoor
zou het echt jammer vinden te moeten stoppen met bv
en rusten ik weet het maar dat gaat hier heel heel moeilijk hoor
maité is al geen te grote slaper en milan voor de tv dat lukt ook al niet die kan niet stilzitten hé
met mijn borstontsteking is alles goed
en het kolven jah dat lukt echt niet hé krijg er met moeite 40cc uit beide borsten maar zal wel komen zeker allé ik hoop het
aicha mijn ventje moet nog eens bellen maar zal heel binnenkort zijn zenne
en als jullie nog tips hebben zeg ze maar hé kan ze gebruiken de tips
ga morgen ook bvthee halen en hopelijk komt alles in orde hoor
zou het echt jammer vinden te moeten stoppen met bv
en rusten ik weet het maar dat gaat hier heel heel moeilijk hoor
maité is al geen te grote slaper en milan voor de tv dat lukt ook al niet die kan niet stilzitten hé
met mijn borstontsteking is alles goed
en het kolven jah dat lukt echt niet hé krijg er met moeite 40cc uit beide borsten maar zal wel komen zeker allé ik hoop het
aicha mijn ventje moet nog eens bellen maar zal heel binnenkort zijn zenne
en als jullie nog tips hebben zeg ze maar hé kan ze gebruiken de tips

oh dat afkolven pfff lukt me niet echt
ik kolf iedere 2u af en er komt daar maar 20cc uit hoor is dat normaal?
madise die drinkt ook niet veel van de borst ik hoor ze bijna niet slikken
oh ik hoop echt dat het terug helemaal in gang komt hoor zou het echt zo jammer vinden
ben vandaag gestart met het drinken van bruin tafelbier dit zou ook wel eens kunnen helpen zeiden ze in de familie
allé laat het ons hopen hé
morgen moet ik terug naar k&g om ze te wegen hopelijk toch iets bij hé
groetjes
ik kolf iedere 2u af en er komt daar maar 20cc uit hoor is dat normaal?
madise die drinkt ook niet veel van de borst ik hoor ze bijna niet slikken
oh ik hoop echt dat het terug helemaal in gang komt hoor zou het echt zo jammer vinden
ben vandaag gestart met het drinken van bruin tafelbier dit zou ook wel eens kunnen helpen zeiden ze in de familie
allé laat het ons hopen hé
morgen moet ik terug naar k&g om ze te wegen hopelijk toch iets bij hé
groetjes
oja vandaag is mijn ventje terug gaan werken
en moet zeggen voel het toch hoor t'is hier wel druk met 3kids
maar wanneer ik het terug helemaal gewoon ben zal ik wel terug wat tijd vinden voor mezelf zeker
allé dat hoop ik toch hé
ga nu vlug nog e was buiten hangen zé nu de zon schijnt
dadada
en moet zeggen voel het toch hoor t'is hier wel druk met 3kids
maar wanneer ik het terug helemaal gewoon ben zal ik wel terug wat tijd vinden voor mezelf zeker
allé dat hoop ik toch hé

ga nu vlug nog e was buiten hangen zé nu de zon schijnt
dadada
hallo iedereen,
hier ben ik eens terug.
De reden waarom ik niet eerder op de forum ben gekomen is,
doordat ik bevallen ben van ons zoontje.
Ben van gisteren terug uit het ziekenhuis.
Ik ben bevallen van een flinke zoon,49 cm en 3kilo 410!MILAN is zijn naam!!
had woensdag op controle moeten gaan en had nog altijd 2cm opening.
Ikheb dondermorgen opgestaan om 6uur met om de 10minuten weeen.
Heb dan nog mijn huis gekuist en dan naar mijn ma geweest,en ben dan om 16u binnen gegaan in het zieknhuis en had al 5 cm opening.
Natuurlijk moest ik blijven, en ben ik tenslotte enkele minuten voor 11uur savonds bevallen van ons kindje.het is zo een lieveke!
Jammer genoeg vind ik het niet om foto's te plaatsen,maar ik blijf proberen!
Groetjes en tot later
hier ben ik eens terug.
De reden waarom ik niet eerder op de forum ben gekomen is,
doordat ik bevallen ben van ons zoontje.
Ben van gisteren terug uit het ziekenhuis.
Ik ben bevallen van een flinke zoon,49 cm en 3kilo 410!MILAN is zijn naam!!
had woensdag op controle moeten gaan en had nog altijd 2cm opening.
Ikheb dondermorgen opgestaan om 6uur met om de 10minuten weeen.
Heb dan nog mijn huis gekuist en dan naar mijn ma geweest,en ben dan om 16u binnen gegaan in het zieknhuis en had al 5 cm opening.
Natuurlijk moest ik blijven, en ben ik tenslotte enkele minuten voor 11uur savonds bevallen van ons kindje.het is zo een lieveke!
Jammer genoeg vind ik het niet om foto's te plaatsen,maar ik blijf proberen!
Groetjes en tot later
Vandaag was haar 2de meter op bezoek dus ook weer heel gezellig. Heb een nurcery tas gekregen van op m'n lijst (net wat ik hoopte te krijgen

Ik ben wel moe van zo 2 dagen bezoek, maar mijn in slaap vallen komt niet zo overeen met Sitske's in slaap vallen... En Femke loopt hier ook nog rond.
Nu zit Sitske in relax, maar dat doet ze dus niet graag, in wieg wil ze ook amper liggen, liever ofwel bij mij of in de zetel op een kussen. Maar denk dat er nu ook honger voor iets tussen zit.
Gisteren zijn beide meisjes samen in bad geweest en twas wel leuk. Heb er snel foto van gemaakt vandaar dus Femke haar raar gezicht, die kan dus niet gewoon lachen duurt meestal wel ff voor ze normaal doet. Maar moest wel direct foto maken omdat ze Sitske moest vasthouden en ik dus ff geen handen vrij had om te helpen.

Shot with PENTAX K100D at 2007-07-25
Nu ben ik haar ff aant laten drinken, want ik krijg soms echt geen kans om iets te doen... Gisteren eerst Sitske eten gegeven en hen dan in vbad gezet, Femke in bed gelegd en tegen dan had Sitske al terug honger, dus terug aangelegd... Maar ze was niet content als ik haar neerlegde, dus heb ik haar in leeg babybadje gelegd en ondertussen douche gepakt.
Om 22u was ik eindelijk aan m'n avondeten toe... Deze voormiddag heeft ze ook weer inhaalmaneuver gedaan en zowat elk uur gegeten (ik volg niet echt een klok) maar toch zo ongeveer. Dan heeft ze wat wakker geweest en wat geslapen. En nu is ze weer om korte tijd voedingen aant vragen. Maar ze valt dan soms zo diep in slaap dat ze niet verder drinkt of geen 2de kant meer wil...
De kraamhulp is ook weer geweest, maar ben er echt ni zo content van, ik weet dat ze niet grote kuis mogen doen, maar ze komt elke keer te laat, drinkt dan nog eerst kopje thee op haar gemak. Ik had gevraagd om badkamer te doen en vloer met swiffer wet (kwestie van niet te veel eisend te zijn) maar dan had ze dat gedaan en de lavabo's en bad dus niet. En ik vraag dan om bedden op tedekken, maar ze legt die gewoon toe ::) dat kan ik zelf ook ze. Heb hier int weekend gewoon zelf gepoetst omdat het hier niet om aan te zien was. De tapijt zie je gewoon niet als die dat stofzuigd.
Ach ja... ze vroeg dan of het nog nodig was om volgende wee ook te komen ja dus! ik heb recht op 40u hulp dus ga daar ook gebruik van maken, al was het maar om bij te blijven met strijk...
Ik ga me nu ff in zetel zetten en bijna andere kant aanleggen. En ook nog eens veel water drinken, want heb gevoel dat ik daar ook niet aan toe kom, of toch ni genoeg. Ga de komende dage er eens goed letten.
Dunnie, proficiat met je Milan, idd populaire naam hier, maar vind het ook een mooie.
Mama24, ik hoop dat je bv toch nog goed gaat lukken!!
Doei
G&F&S
Proficiat
Dunnie,
Een superdikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje!!!!
is blijkbaar een vlotte bevalling geweest!
mama24,
Bij mij wou dat kolven ook niet lukken! ik had nochtans genoeg melk maar denk dat het psychisch was
Het idee é
ben echt beniuewd of Madise zal bijgekomen zijn!
G & F,
Mooie foto hoor!!!
Die grimas die femke trekt, dat doet onze andrès ook soms als je hem op de foto wilt
Kun je soms niet vragen aan die dienst kraamhulp om iemand te krijgen. Kan me inbeelden dat je je daar dan in opwindt dat die persoon niet echt deftig haar werkt doet .
Liefs Aicha
Een superdikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje!!!!
is blijkbaar een vlotte bevalling geweest!
mama24,
Bij mij wou dat kolven ook niet lukken! ik had nochtans genoeg melk maar denk dat het psychisch was

ben echt beniuewd of Madise zal bijgekomen zijn!
G & F,
Mooie foto hoor!!!
Die grimas die femke trekt, dat doet onze andrès ook soms als je hem op de foto wilt

Kun je soms niet vragen aan die dienst kraamhulp om iemand te krijgen. Kan me inbeelden dat je je daar dan in opwindt dat die persoon niet echt deftig haar werkt doet .
Liefs Aicha
ben deze morgen dus geweest om madise te wegen
en eindelijk ze is omhoog
ben echt blij ze was gr bij van sedert dinsdagmiddag dus dat is heel goed hé
moet wel nog blijven tussenin afkolven maar dat zal ook wel gaan hé
en woensdag moet ik dan voor de gehoortest en zullen we zien hoeveel ze is bijgekomen en k'hoop dat ik dan nietmeer hoef aftekolven want ik krijg er toch bijna niks uit en vergt heel veel tijd ook hé
groetjes ben vandaag gestart ook met bv thee van wileda dus zal ook wel helpen zekers
en eindelijk ze is omhoog

moet wel nog blijven tussenin afkolven maar dat zal ook wel gaan hé
en woensdag moet ik dan voor de gehoortest en zullen we zien hoeveel ze is bijgekomen en k'hoop dat ik dan nietmeer hoef aftekolven want ik krijg er toch bijna niks uit en vergt heel veel tijd ook hé
groetjes ben vandaag gestart ook met bv thee van wileda dus zal ook wel helpen zekers