en nu...
Moderators:Welcome, Moderators
euhmmmmm
ge gaat toch nie boos zijn als ik het zeg
zal sebiet weer afhalen want kreeg net berichtje van mijn ventje!!!!! Hij heeft gedaan met werken
.
Ben eigenlijk wel blij! Alsd hij zo vroeg thuis is maakt dat ons weekend al wa langer é!
Allée, zal mijn mosselkes eens gaan kuisen sè!!!!!!
Liefs Aicha

zal sebiet weer afhalen want kreeg net berichtje van mijn ventje!!!!! Hij heeft gedaan met werken

Ben eigenlijk wel blij! Alsd hij zo vroeg thuis is maakt dat ons weekend al wa langer é!
Allée, zal mijn mosselkes eens gaan kuisen sè!!!!!!
Liefs Aicha
Re: euhmmmmm
ja, maak ons nog ne beke jaloers... 't was nog nie erg genoegAicha schreef:Allée, zal mijn mosselkes eens gaan kuisen sè!!!!!!

prettig weekend he

gekuist
de mijne zijn alleszins al gekuist hoor!
Goch, moet mij inhouden of maak ze nu al klaar! ja, heb er vorig jaar dan ook gene gegeten hé want was heel het mosselseizoen zwanger!!!!!
Maar nu gaan ze mij niet meer ontsnappen zunne
Liefs Aicha
Goch, moet mij inhouden of maak ze nu al klaar! ja, heb er vorig jaar dan ook gene gegeten hé want was heel het mosselseizoen zwanger!!!!!
Maar nu gaan ze mij niet meer ontsnappen zunne

Liefs Aicha
zeggen
Ik heb vandaag al veel gezegd maar dadde.....neeeeeee ( gedacht misschien
)
maar eerlijk toegegeven: ik ben de laatste dagen ook goe bezig !
Sebiet mag ik hier ook mijn 2000ste berichtje placeren!
Levert mij dat eigenlijk ne nieuwe naam op !
ajaaa...ik wordt graag af en toe eens beloond é
Liefs Aicha

maar eerlijk toegegeven: ik ben de laatste dagen ook goe bezig !
Sebiet mag ik hier ook mijn 2000ste berichtje placeren!
Levert mij dat eigenlijk ne nieuwe naam op !

Liefs Aicha
mijn mosselen zijn straks mijn beloning!

ik zo de indruk dat mijn hormonen vandaag een beetje tilt geslagen zijn, werner bekkeek me ook al zo raar vandaag??

ik zo de indruk dat mijn hormonen vandaag een beetje tilt geslagen zijn, werner bekkeek me ook al zo raar vandaag??

Laatst gewijzigd door Mieke op 06 jul 2007, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg zeg al die mosselen die hier rond mijn oren slaan!!! Ik heb dus al héél mijn zwangerschap goesting in mosselen met friet van een restaurant hier in de buurt. Maar met Jarne zie ik het niet zitten om op restaurant te gaan dus ik zit nog altijd te watertanden en dan al die berichtjes over mosselen. Al een geluk dat ik de laatste dagen zoveel last van het zuur heb want anders hield ik het hier helemaal niet meer uit!!!! Jarne gaat zondag en maandag bij de oma slapen dus wie weet ...
Mieke, ik wou een topic openen in het kookhoekje, maar stel ze hier!
DE vraag.....
Hoe zijn de mosselen dit jaar??
Waarschijnelijk gaan wij er morgen eten en wil weten aan wat ik me kan verwachten.
Ik heb gehoord dat het mooie gingen zijn, zonder krabben (want vorig jaar was dat vreselijk...)
Dus, thell my!!!!
DE vraag.....
Hoe zijn de mosselen dit jaar??
Waarschijnelijk gaan wij er morgen eten en wil weten aan wat ik me kan verwachten.
Ik heb gehoord dat het mooie gingen zijn, zonder krabben (want vorig jaar was dat vreselijk...)
Dus, thell my!!!!
de mosselen
Awel...eerlijk??? ZE WAREN HEERLIJK EN......ZONDER KRABBEKES!!!!
Laat ze u maar smaken Sandy!!!!
Liefs Aicha

Laat ze u maar smaken Sandy!!!!

Liefs Aicha