wie nog voor juli?
Moderator:Moderators
jah amai voor de eerste dag vakantie zo een weertje hier
regen regen en nog eens regen pfff
gelukkig kan milan hem bezig houden met schilderen en ik doe het ook graag maar zou alleen zonnetjes mogen schilderen
hij vind dat echt zo schoon zegt hij
en onze hond heb ik mogen dragen om 9u30 voor te trimmen hij zal terug schone zijn
met mij nog alles goed gisterenavond heel veel last gehad van harde buiken maar is erbij gebleven
zou nu toch nog wat tevroeg zijn hé
morgen terug op controle ben eens benieuwd wat voor nieuws hij me zal geven
allé ga nog wa zonnetjes schilderen zé
g&f wanneer vertrek je?of heb ik erover gelezen
anders een leuke toffe ontspannende week toegewenst hé
groetjes

regen regen en nog eens regen pfff
gelukkig kan milan hem bezig houden met schilderen en ik doe het ook graag maar zou alleen zonnetjes mogen schilderen

en onze hond heb ik mogen dragen om 9u30 voor te trimmen hij zal terug schone zijn

met mij nog alles goed gisterenavond heel veel last gehad van harde buiken maar is erbij gebleven

zou nu toch nog wat tevroeg zijn hé
morgen terug op controle ben eens benieuwd wat voor nieuws hij me zal geven

allé ga nog wa zonnetjes schilderen zé
g&f wanneer vertrek je?of heb ik erover gelezen

anders een leuke toffe ontspannende week toegewenst hé
groetjes
Ik ben er nog en net terug van de zoo, weer viel wel wat tegen, maar twas leuk.
Ik vertrek woensdag morgen voor een weekje ongeveer.
Gisteren morgen was m'n lichaam ook al aant oefenen, maar tis daarbij gebleven. Weet nog dat ik er bij Femke meer last van had en dat ik toen meer dacht van zou het zover zijn, nu laat ik dat over me heen komen.
Nu ga ik ff wat boekjes voorlezen voor Femke in de zetel (is voor mij ook rustmoment) en dan valiezen inpakken...
Mss straks nog een uitgebreidere post...
Doei
G&F
Ik vertrek woensdag morgen voor een weekje ongeveer.
Gisteren morgen was m'n lichaam ook al aant oefenen, maar tis daarbij gebleven. Weet nog dat ik er bij Femke meer last van had en dat ik toen meer dacht van zou het zover zijn, nu laat ik dat over me heen komen.
Nu ga ik ff wat boekjes voorlezen voor Femke in de zetel (is voor mij ook rustmoment) en dan valiezen inpakken...
Mss straks nog een uitgebreidere post...
Doei
G&F
hey,
Vandaag naar het ziekenhuis geweest, voor een monitor en bloedname!!!!
Monitor en bloedname ok, bloeddruk zoals altijd aan de hoge kant!
Donderdag moet ik terug!!
Heb vandaag wel lang moeten wachten in het ziekenhuis, die monitors worden in het bevallingskwartier genomen en de dokters waren druk bezig met enkele bevallingen!!!!
Heb zelfs meer dan een uur gewoon in de gang moeten wachten omdat er geen bed vrij was!!!!! (was wel wat lastig)
Maar ja, een bevalling heeft natuurlijk voorrang, dat begrijp ik wel!!
Ben benieuwd hoe de bevallingen bij de juli baby's gaan verlopen!!!!
veel succes voor iedereen in ieder geval!!!!
Vandaag naar het ziekenhuis geweest, voor een monitor en bloedname!!!!
Monitor en bloedname ok, bloeddruk zoals altijd aan de hoge kant!
Donderdag moet ik terug!!
Heb vandaag wel lang moeten wachten in het ziekenhuis, die monitors worden in het bevallingskwartier genomen en de dokters waren druk bezig met enkele bevallingen!!!!
Heb zelfs meer dan een uur gewoon in de gang moeten wachten omdat er geen bed vrij was!!!!! (was wel wat lastig)
Maar ja, een bevalling heeft natuurlijk voorrang, dat begrijp ik wel!!
Ben benieuwd hoe de bevallingen bij de juli baby's gaan verlopen!!!!
veel succes voor iedereen in ieder geval!!!!
a g&f je lichaam is ook al oefeningen aan het doen blij dat ik niet de enige ben
ik laat het ook mooi over me heen gaan en wanneer het echt pijn zal doen zullen we wel beseffen dat het zover is hé
ik hoop dat het vanaf woensdag wat beter van weer word hoor met je weekje vakantie en het zal jullie goed doen
a nele b dat is natuurlijk niet plezant wanneer je zolang moet wachten hé
k'hoop dat je donderdag niet zolang hoeft te wachten hoor
en die bloedruk jah zolang het geen kwaad kan voor buikbaby en jij zelf nietveel last heeft is dat nog het beste hé
wel tof dat je zoveel naar de monitoring mag gaan hé
mijn gyn doet dat niet zolang alles er goed uitziet en mijn bloedruk staat altijd ong 12.7 dus is goed hé
morgen mag ik terug naar gyn eens benieuwd of ik al opening zal hebben
ik breng dan zeker wel een verslagje hoor moet er zijn om 14u30
allé zal kijken voor mijn ventjes eten te warmen want zal er allicht aankomen eindelijk is lang hoor voor mij zo een ganse dan alleen met de kids
groetjessssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ik hoop dat het vanaf woensdag wat beter van weer word hoor met je weekje vakantie en het zal jullie goed doen
a nele b dat is natuurlijk niet plezant wanneer je zolang moet wachten hé
k'hoop dat je donderdag niet zolang hoeft te wachten hoor

en die bloedruk jah zolang het geen kwaad kan voor buikbaby en jij zelf nietveel last heeft is dat nog het beste hé
wel tof dat je zoveel naar de monitoring mag gaan hé
mijn gyn doet dat niet zolang alles er goed uitziet en mijn bloedruk staat altijd ong 12.7 dus is goed hé
morgen mag ik terug naar gyn eens benieuwd of ik al opening zal hebben
ik breng dan zeker wel een verslagje hoor moet er zijn om 14u30
allé zal kijken voor mijn ventjes eten te warmen want zal er allicht aankomen eindelijk is lang hoor voor mij zo een ganse dan alleen met de kids
groetjessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Maar mama24, zo pijnlijk vond ik dat begin bij Femke dus niet hé
ik was er zelfs van overtuigd dat ze me terug naar huis zouden sturen en had dus al 5 cm ontlsuiting. Dus op echte pijn moet ik niet afgaan, toen had ik gewoon regelmatig weeën, hoewel die niet telkens om de zelfde tijd kwamen...
Heb pas pijn beginnen ervaren nadat water gebroken was én ik op rug moest liggen doordat Femke haar hartslag omlaag was gegaan, door te groot verlies van vruchtwater in éne keer.
Ach ja, ik zal het idd wel merken. Alles staat nu klaar, sebiet nog wat lakentjes en slaapzakje in droger, valies voor mij, voor Femke en voor baby staat ook klaar.
Morgen nog ff grote kuis, wat wil zeggen Femke's slaapkamer stofzuigen en dweilen, badkamer idem en den beneden ook nog eens, anders kan ik niet gerust vertrekken... Dus nog laatste dagje véél werk... Hoop dat het na weekje weg ook nog te doen is,want zo'n week met 4 dieren alleen in huis, m'n moeder komt ze wel eten geven enz, maar die verliezen wel veel haren dus wie weet moet ik bij thuiskomst alweer alles poetsen...
Wou deze avond nog luiertafel in badkamer zetten die nog ik kelder stond, maar ben die vijzen daarvan kwijt dus kan die niet zetten
wel zéér onhandig zenne, en dat allemaal door m'n ex die mijn gerief weg doet.
Nu ga ik slapen want ben wel moe en anders ben ik weer over slaap heen.
Doei
G&F

Heb pas pijn beginnen ervaren nadat water gebroken was én ik op rug moest liggen doordat Femke haar hartslag omlaag was gegaan, door te groot verlies van vruchtwater in éne keer.
Ach ja, ik zal het idd wel merken. Alles staat nu klaar, sebiet nog wat lakentjes en slaapzakje in droger, valies voor mij, voor Femke en voor baby staat ook klaar.
Morgen nog ff grote kuis, wat wil zeggen Femke's slaapkamer stofzuigen en dweilen, badkamer idem en den beneden ook nog eens, anders kan ik niet gerust vertrekken... Dus nog laatste dagje véél werk... Hoop dat het na weekje weg ook nog te doen is,want zo'n week met 4 dieren alleen in huis, m'n moeder komt ze wel eten geven enz, maar die verliezen wel veel haren dus wie weet moet ik bij thuiskomst alweer alles poetsen...
Wou deze avond nog luiertafel in badkamer zetten die nog ik kelder stond, maar ben die vijzen daarvan kwijt dus kan die niet zetten

Nu ga ik slapen want ben wel moe en anders ben ik weer over slaap heen.
Doei
G&F
goeiemorgen iedereen!
Goeiemorgen iedereen!!!
alhoewel, met zo'n weer...pfffff....mag nu toch echt wel ne keer beginnen beteren é
Nele,
Lijkt mij idd ook wel leuk om zo vaak je babietje te kunnen horen, maar het lange wachten is natuurlijk wel minder hé! Ze konden toch wel de moeite gedaan hebben om jou een stoel aan te bieden, vind ik!
Nu, al een chance dat alles mooi stabiel blijft een je kleintje nog een beetje in zijn warme nestje mag blijven!
G & F,
Vergeet mij niet in uw valieske te steken é
!
maak maar dat ge u niet overdoet vandaag of sebiet mogen uw vv morgen bij u komen logeren om en kunnen jullie een klein prutske verwelkomen!
mama24,
Da kunnen idd lange dagen zijn é met de kindjes thuis ! Hier heb ik da ook soms hoor .
Zelfs gisteren had ik opeens zoeits van....moet efkes buitenkomen!
Al een chance dat ik den auto heb en dan ben ik met de kindjes op boodschap geweest naar de L****L. Khad ze op voorhand een paar folders van Col****t gegeven en hen daar laten uitscheuren wat we allemaal nodig hadden en op een blad kleven. In de winkel hebben zij dan alle producten uit de rekken mogen halen. Dat vonden ze wel leuk en ze hebben niet eens gezaagd voor iets van snoep ofzo
Heb je al iets kunnen regelen voor de opvang van Milan en Maïthé als je binnengaat ?
Niet altijd makkelijk é als je niet weet wanneer je je eraan mag verwachten!
Ik heb daar op voorhand ook vaak aan gedacht alhoewel mijn schoonma altijd klaarstond hoor, maarja, ge doet da nie graag é , iemand midden in de nacht uit zijn bed halen
Uiteindelijk is da niet nodig geweest en is ze de kindjes de zondagavond komen halen omdat de vv gezegd had dat ik zeker binnen ging moeten voor 6 u 's morgens.
Zal deze voormiddag ook eens schilderen met ons pagadders! Misschien willen ze ook wel zonnetjes
Liefs Aicha

Nele,
Lijkt mij idd ook wel leuk om zo vaak je babietje te kunnen horen, maar het lange wachten is natuurlijk wel minder hé! Ze konden toch wel de moeite gedaan hebben om jou een stoel aan te bieden, vind ik!
Nu, al een chance dat alles mooi stabiel blijft een je kleintje nog een beetje in zijn warme nestje mag blijven!
G & F,
Vergeet mij niet in uw valieske te steken é

maak maar dat ge u niet overdoet vandaag of sebiet mogen uw vv morgen bij u komen logeren om en kunnen jullie een klein prutske verwelkomen!
mama24,
Da kunnen idd lange dagen zijn é met de kindjes thuis ! Hier heb ik da ook soms hoor .
Zelfs gisteren had ik opeens zoeits van....moet efkes buitenkomen!
Al een chance dat ik den auto heb en dan ben ik met de kindjes op boodschap geweest naar de L****L. Khad ze op voorhand een paar folders van Col****t gegeven en hen daar laten uitscheuren wat we allemaal nodig hadden en op een blad kleven. In de winkel hebben zij dan alle producten uit de rekken mogen halen. Dat vonden ze wel leuk en ze hebben niet eens gezaagd voor iets van snoep ofzo

Heb je al iets kunnen regelen voor de opvang van Milan en Maïthé als je binnengaat ?
Niet altijd makkelijk é als je niet weet wanneer je je eraan mag verwachten!
Ik heb daar op voorhand ook vaak aan gedacht alhoewel mijn schoonma altijd klaarstond hoor, maarja, ge doet da nie graag é , iemand midden in de nacht uit zijn bed halen

Uiteindelijk is da niet nodig geweest en is ze de kindjes de zondagavond komen halen omdat de vv gezegd had dat ik zeker binnen ging moeten voor 6 u 's morgens.
Zal deze voormiddag ook eens schilderen met ons pagadders! Misschien willen ze ook wel zonnetjes

Liefs Aicha
hallo hier ben ik dan
heb dus deze middag op controle geweest en heb nog geen opening
onze buikmeid weegt nu al een 3.350gr zal dus ne goeike zijn
doordat ik nog geen opening heb kan hij dus geen neepje geven hé en moet ik terug op 17 juli dus binnen 14dagen
mijn man is wat ontgoocheld moja ik niet echt
ik versta het echt niet zoveel verbouwingen hier gehad en maar 14maand verschil tussen maité en nu en nu toch geen hebben en al veel last gehad van harde buiken en steken en toch niks ik kom er
van
hopelijk komt buikmeisje niet teveel meer aan want ik was al verschrikkelijk gescheurd van maité 3.675 enfin we zullen zien
volgende week donderdag komt de vv langs en hopelijk dan toch wel iets
van schot in de zaak
ikzelf ben 12.7 kg bij gekomen in mijn zwangerschap tot nu toe kan het bijna niet geloven anders als telkens 20kg en mijne bloedruk was 12.7
mijn man is een beetje boos want hij zit volgende week net ver om te werken 1uur van huis en de andere week waarschijnlijk ook en hij denkt dat het net dan eens zou moeten gebeuren oh ja hij zal ook wel kalmeren hé
en aicha ik kan rekenen op mijn schoonma die zal passen op de kids
want ze heeft namelijk terug zeer aan haar rug en denkt dat ze volgende week terug thuis zal blijven van haar werk
ze werkt in een fabriek en is namelijk zwaar werk en houd ze het toch soms niet uit van hare rug normaal zou ze geopereerd moeten worden maar dat ziet ze niet zitten ze gaat liever wat naar de kini dat helpt ook een beetje zegd ze
dus voor opvang is alles in orde want t'is niet echt gemakkelijk hé als onze ouders nog allemaal in de 40 zijn dus die werken nog allemaal
allé ga de kids wassen zé
groetjes
heb dus deze middag op controle geweest en heb nog geen opening

onze buikmeid weegt nu al een 3.350gr zal dus ne goeike zijn

doordat ik nog geen opening heb kan hij dus geen neepje geven hé en moet ik terug op 17 juli dus binnen 14dagen
mijn man is wat ontgoocheld moja ik niet echt

ik versta het echt niet zoveel verbouwingen hier gehad en maar 14maand verschil tussen maité en nu en nu toch geen hebben en al veel last gehad van harde buiken en steken en toch niks ik kom er

hopelijk komt buikmeisje niet teveel meer aan want ik was al verschrikkelijk gescheurd van maité 3.675 enfin we zullen zien

volgende week donderdag komt de vv langs en hopelijk dan toch wel iets
van schot in de zaak

ikzelf ben 12.7 kg bij gekomen in mijn zwangerschap tot nu toe kan het bijna niet geloven anders als telkens 20kg en mijne bloedruk was 12.7
mijn man is een beetje boos want hij zit volgende week net ver om te werken 1uur van huis en de andere week waarschijnlijk ook en hij denkt dat het net dan eens zou moeten gebeuren oh ja hij zal ook wel kalmeren hé
en aicha ik kan rekenen op mijn schoonma die zal passen op de kids
want ze heeft namelijk terug zeer aan haar rug en denkt dat ze volgende week terug thuis zal blijven van haar werk
ze werkt in een fabriek en is namelijk zwaar werk en houd ze het toch soms niet uit van hare rug normaal zou ze geopereerd moeten worden maar dat ziet ze niet zitten ze gaat liever wat naar de kini dat helpt ook een beetje zegd ze
dus voor opvang is alles in orde want t'is niet echt gemakkelijk hé als onze ouders nog allemaal in de 40 zijn dus die werken nog allemaal
allé ga de kids wassen zé
groetjes
Vandaag heb ik hier alles gepoetst enkel de badkamer nog dweilen, slaapkamers zijn gedaan, trap, beneden en met wassen ben ik ook bij. Nu staat er wel mand strijk te wachten ,maar dat zal nuet meer voor vandaag zijn. Vanavond heb ik een info avond over lieve lasten (over draagdoeken) m'n vv geeft die cursus dus ik kan er zo binnen.
Heb ook aansluiting gehaald voor tuinslang aan keukenkraan te doen, voor beval bad te vullen moest ik toch nog mét buik van verlof komen .
M'n belastingsbrief heb ik ook ingevuld en opgestuurd dus das ook al in orde en ben in apotheek nog wat zeep en olie gaan halenvoor baby en compressen voor navel enz.
We zijn net klaar met eten en tusse 18u en 19u brengen ze doopsuiker, in een hermetisch afgesloten doos, zodat ik de naam niet per ongeluk zou kunnen zien. Sebiet hier thuis ook nog wat dingetjes wegstoppen, want m'n curieuze moeder komt voor de dieren zorgen dus ze moet niet weten hoe geboortekaartje eriut zal zien ze is er al in geslaagd om 1/4de ervan te lezen wat ik al kon printen en het lag dus nog in printer. MAar de omslagen stop ik ver weg, want das dus voor iedereen groot geheim.
Ga al wle eens kijken op welke ik wel of geen postzegel moet plakken, want heb er vandaag zeker genoeg gekocht.
De vaatwas is ook nog ne keer aant draaien, dus ik laat m'n huis echt wel netjes achter en geloof me das ni van m'n gewoonten ben meestal nogal een sloddervos eerste klas. Maar met baby op komst vind ik het wel belangrijk dat het hier netjes en proper is. Ga wel vragen aan m'n moeder of ze dag voor ik terug kom ff wil stofzuigen, want al die beesten een week alleen zonder stofzuigen is geen optie vrees ik.
Voor de rest niet veel te vertellen, behalve dat ik heel moe ben, maar ja das m'n eigen schuld met nog zoveel te hebben gedaan vandaag.
Nu ga ik wat in zetel zitten met m'n brei en daarna wat tv kijken. M'n buik is trouwens goed aant oefenen met harde buiken. Nu ist nen hevige, maar vanmiddag op de fiets was dat veel erger (bij minste bultje opstraat) en dan verder fietsen was niet zo handig. MAar nu is het de vermoeidheid.
Sebiet wel ff bellen naar vv om te vragen of ze met fiets of auto gaan, want als ze met auto gaat, vertrek ik met tram en kan ik daarna met haar wel mee rijden. 't heeft hier juist weer aant gieten geweest...
Doei
G&F
Heb ook aansluiting gehaald voor tuinslang aan keukenkraan te doen, voor beval bad te vullen moest ik toch nog mét buik van verlof komen .
M'n belastingsbrief heb ik ook ingevuld en opgestuurd dus das ook al in orde en ben in apotheek nog wat zeep en olie gaan halenvoor baby en compressen voor navel enz.
We zijn net klaar met eten en tusse 18u en 19u brengen ze doopsuiker, in een hermetisch afgesloten doos, zodat ik de naam niet per ongeluk zou kunnen zien. Sebiet hier thuis ook nog wat dingetjes wegstoppen, want m'n curieuze moeder komt voor de dieren zorgen dus ze moet niet weten hoe geboortekaartje eriut zal zien ze is er al in geslaagd om 1/4de ervan te lezen wat ik al kon printen en het lag dus nog in printer. MAar de omslagen stop ik ver weg, want das dus voor iedereen groot geheim.
Ga al wle eens kijken op welke ik wel of geen postzegel moet plakken, want heb er vandaag zeker genoeg gekocht.
De vaatwas is ook nog ne keer aant draaien, dus ik laat m'n huis echt wel netjes achter en geloof me das ni van m'n gewoonten ben meestal nogal een sloddervos eerste klas. Maar met baby op komst vind ik het wel belangrijk dat het hier netjes en proper is. Ga wel vragen aan m'n moeder of ze dag voor ik terug kom ff wil stofzuigen, want al die beesten een week alleen zonder stofzuigen is geen optie vrees ik.
Voor de rest niet veel te vertellen, behalve dat ik heel moe ben, maar ja das m'n eigen schuld met nog zoveel te hebben gedaan vandaag.
Nu ga ik wat in zetel zitten met m'n brei en daarna wat tv kijken. M'n buik is trouwens goed aant oefenen met harde buiken. Nu ist nen hevige, maar vanmiddag op de fiets was dat veel erger (bij minste bultje opstraat) en dan verder fietsen was niet zo handig. MAar nu is het de vermoeidheid.
Sebiet wel ff bellen naar vv om te vragen of ze met fiets of auto gaan, want als ze met auto gaat, vertrek ik met tram en kan ik daarna met haar wel mee rijden. 't heeft hier juist weer aant gieten geweest...
Doei
G&F
amaai G&F... da gij da kunt
... ik zou die doos uit elkaar rukken van nieuwschierigheid
@mama24: ja, tzal idd ne "goeke" zijn
Amy die was 1weekje te vroeg en woog 3160kg
aan alle jullie mama's in spé: alvast een hele vlotte bevalling en een wolk van een baby gewenst!
ben es benieuwd of er niemand (toevallig) zal bevallen op mn dochtertje haar verjaardag...
aan iedereen nog een goeie zwangerschap verder
grtjs

@mama24: ja, tzal idd ne "goeke" zijn

aan alle jullie mama's in spé: alvast een hele vlotte bevalling en een wolk van een baby gewenst!
ben es benieuwd of er niemand (toevallig) zal bevallen op mn dochtertje haar verjaardag...
aan iedereen nog een goeie zwangerschap verder

grtjs
controle
G & F,
Ik wens jullie nog eens een fijne reis toe en wie weet kan je bij jullie terugkomst al een letterke bijplaatsen bij G & F ( ik veronderstel toch dat deze letters de beginletters zijn van jou en je dochtertjes naam
)
mama24,
ja zeg, da gij nu nog nikske van opening hebt!
'tzal alleszins nie zijn van stil te zitten
En zo kort na de geboorte van Maïthé! Gij hebt ne goeien vasten baarmoederhals zunne!
Maar dat wil natuurlijk nog niet veel zeggen over wanneer je zal bevallen. Ne keer dat het begint......
Hoe is het met uw 2 pagadderkes? Kunnen ze zich zo een beteke bezighouden met da weer? Buiten spelen is niet echt aan de orde é
Wij hebben hier gisteren ook eens samen geschilderd en twaren ook zonnekes bij
. Orphée was er ene aan tschilderen maar Andrès zei dat de echte zon toch veel mooier was en hij ze miste
Wie niet natuurlijk 
Liefs Aicha
Ik wens jullie nog eens een fijne reis toe en wie weet kan je bij jullie terugkomst al een letterke bijplaatsen bij G & F ( ik veronderstel toch dat deze letters de beginletters zijn van jou en je dochtertjes naam

mama24,
ja zeg, da gij nu nog nikske van opening hebt!

En zo kort na de geboorte van Maïthé! Gij hebt ne goeien vasten baarmoederhals zunne!
Maar dat wil natuurlijk nog niet veel zeggen over wanneer je zal bevallen. Ne keer dat het begint......
Hoe is het met uw 2 pagadderkes? Kunnen ze zich zo een beteke bezighouden met da weer? Buiten spelen is niet echt aan de orde é

Wij hebben hier gisteren ook eens samen geschilderd en twaren ook zonnekes bij

Liefs Aicha
g&f een goeie reis gewenst en moest je bevallen ne dikke proficiat alvast hé
@sabtje jah zal inderdaad ne flinke meid zijn hé
en wanneer is je dochter geboren?hier mijn zoontje 25 juli en ikke 28 juli
@aicha ja inderdaad verta het ook niet hoor nog niks van opening en zoveel werk hier hebben gehad t'is dat ze r nog goed zit hé vanbinnen
nogthans milan is 17dagen eerder geboren en maité 10 dagen en nu zie ik me nog overtijd gaan maar ik hoop van niet hoor
kids doen dat graag hé schilderen en ja wanneer zal de zon hier blijven schijnen denk dat iedereen zich dat wel afvraagd
ik heb net met milan een cake en appelcake gemaakt en nu zit hij lekker in de oven
en gisteren hier nog al mijn ramen vanbinnen gekuist
allé zal nu een kijken voor het eten zé
groetjes
@sabtje jah zal inderdaad ne flinke meid zijn hé
en wanneer is je dochter geboren?hier mijn zoontje 25 juli en ikke 28 juli

@aicha ja inderdaad verta het ook niet hoor nog niks van opening en zoveel werk hier hebben gehad t'is dat ze r nog goed zit hé vanbinnen

kids doen dat graag hé schilderen en ja wanneer zal de zon hier blijven schijnen denk dat iedereen zich dat wel afvraagd
ik heb net met milan een cake en appelcake gemaakt en nu zit hij lekker in de oven

en gisteren hier nog al mijn ramen vanbinnen gekuist

allé zal nu een kijken voor het eten zé
groetjes
@mama24: Amy is geboren op 17juli... en ikke 1augustus... dus moest je iets overtijdgaan... mikken op mn verjaardag he
en ivm buitenspelen: ik probeer ook zoveel mogelijk met Amy buiten te gaan, maar met zo'n weer is't nie altijd evident he
tegen de kou kunt ge ze nog kleden, maar die natte he
grtjs

en ivm buitenspelen: ik probeer ook zoveel mogelijk met Amy buiten te gaan, maar met zo'n weer is't nie altijd evident he

tegen de kou kunt ge ze nog kleden, maar die natte he

grtjs
buitenspelen
sabtje,
ja die plensbuien, da's ech nie te doen maar zoals mama24 ook al zegt: Als die gasten constant binnenzitten dan worden ze veel te wild!
Maar hier moet het nog maar licht gaan druppelen of heel donker worden en Andrès wil al terug binnen! Denkt zeker ddat hij zal smelten
Orphée maakt daar niet veel van! tmag nog gieten, die blijft nog buiten!
Gisteren was ze doornat en kvroeg in een lachen of ik er wat shampoo op mocht doen zodat ze niet meer in de douche moest! Wat denkt ge...... ze was boos omdat het maar een grapje was
mama24,
Enig voordeel van dit weer is dat je alleszins geen last zult hebben van het weer voor je laatste loodjes! Schrale troost é
Liefs Aicha
Liefs Aicha
ja die plensbuien, da's ech nie te doen maar zoals mama24 ook al zegt: Als die gasten constant binnenzitten dan worden ze veel te wild!
Maar hier moet het nog maar licht gaan druppelen of heel donker worden en Andrès wil al terug binnen! Denkt zeker ddat hij zal smelten

Orphée maakt daar niet veel van! tmag nog gieten, die blijft nog buiten!
Gisteren was ze doornat en kvroeg in een lachen of ik er wat shampoo op mocht doen zodat ze niet meer in de douche moest! Wat denkt ge...... ze was boos omdat het maar een grapje was

mama24,
Enig voordeel van dit weer is dat je alleszins geen last zult hebben van het weer voor je laatste loodjes! Schrale troost é

Liefs Aicha
Liefs Aicha
ja aicha dat is inderdaad waar ik heb allesinds geen last van de hitte nu mijn laatste weken zijn ingegaan
ik weet nog goed van milan was het snikheet
maar mag toch wat warmen hoor
vandaag viel het toch nog mee was over het algemeen droog hé maar veel wind
wanneer het begint te regenen dan is milan ook vlug binnen hoor wees gerust
vandaag is ons buikmeisje heel rustig en anders is die actief tot en met
en vandaag ben ik zo verstrooid hé niet tedoen
sabtje hopelijk ga ik ook niet teveel overtijd hé want ze moet er nog uitkunnen ook hé

maar mag toch wat warmen hoor

vandaag viel het toch nog mee was over het algemeen droog hé maar veel wind

wanneer het begint te regenen dan is milan ook vlug binnen hoor wees gerust

vandaag is ons buikmeisje heel rustig en anders is die actief tot en met
en vandaag ben ik zo verstrooid hé niet tedoen
sabtje hopelijk ga ik ook niet teveel overtijd hé want ze moet er nog uitkunnen ook hé

Re: buitenspelen
Aicha schreef:Maar hier moet het nog maar licht gaan druppelen of heel donker worden en Andrès wil al terug binnen! Denkt zeker ddat hij zal smelten![]()
![]()

Aicha schreef:Orphée maakt daar niet veel van! tmag nog gieten, die blijft nog buiten!
Gisteren was ze doornat en kvroeg in een lachen of ik er wat shampoo op mocht doen zodat ze niet meer in de douche moest! Wat denkt ge...... ze was boos omdat het maar een grapje was![]()
![]()

grappige kids heb je

da's ook waarmama24 schreef:sabtje hopelijk ga ik ook niet teveel overtijd hé want ze moet er nog uitkunnen ook hé
![]()

mik het dan maar op Amy haar verjaardag

ik zie nu juist dat je uitgerekende datum 20juli is... mn pa zn verjaardag..
nu soit, ik denk dat je meisje zelf ga beslissen wanneer ze goesting heeft om te komen... maar hopelijk heeft ze nog goesting om "naar buiten" te komen met dit weer

grtjs
eruit
Tja, da's de vraag é
We zullen dan sebiet zien of uw meiske het heeft voor de warmte of niet
Als ik juist gelezen heb
ben je al 2 keer iets voor de uitgerekende datum bevallen!
Bij mij is het net andersom geweest! 2 keer overtijd en de 3e keer 9 dagen vroeger!
Hopelijk is dat bij jou niet het geval! Eigenlijk zou het nu wel ideaal weer zijn om in het ziekenhuis te liggen é
Ben je van plan om 5 dagen te blijven of wordt het een polyklinische bevalling?
LIefs Aicha

We zullen dan sebiet zien of uw meiske het heeft voor de warmte of niet

Als ik juist gelezen heb

Bij mij is het net andersom geweest! 2 keer overtijd en de 3e keer 9 dagen vroeger!
Hopelijk is dat bij jou niet het geval! Eigenlijk zou het nu wel ideaal weer zijn om in het ziekenhuis te liggen é
Ben je van plan om 5 dagen te blijven of wordt het een polyklinische bevalling?
LIefs Aicha
Sabtje,
dat van die "grappige kids", ik denk dat ieder kindje van tijd tijd tot tijd van die grappige uitspraken doet waarvan je je afvraagt waar ze het vandaan halen !
Dat zijn trouwens allemaal van die kleine dingen die kindjes hebben nog leuker maakt
Al moet ik toegeven dat ons pagadders wel heel taalvaardig zijn
. Zelfs de juf van orphée zei me dat laatst nog op het oudercontact! Maar goed luisteren daarentegen......
tja, da's soms een andere zaak!
liefs Aicha
dat van die "grappige kids", ik denk dat ieder kindje van tijd tijd tot tijd van die grappige uitspraken doet waarvan je je afvraagt waar ze het vandaan halen !
Dat zijn trouwens allemaal van die kleine dingen die kindjes hebben nog leuker maakt

Al moet ik toegeven dat ons pagadders wel heel taalvaardig zijn

liefs Aicha
heyla iedereen,
Ben gisteren terug op controle moeten gaan bij de gyne
en alles is in orde met ons kindje.
Heb wel al 2cm opening,ze denkt dat ik niet overtijd zal gaan.
Maar ja,je weet precies nooit hé!!
Ze zei wel dat het niet zou erg zijn moest ik iets vroeger bevallen doordat het een groot kindje is.Nog 3weken en 3 dagen voor de uitgerekende datum,begin toch al wat nerveus te worden hoor.
Het is de eerste keer,dus weet ik niet wat er mij te wachten staat hé.
Het is mischien raar om te zeggen,maar begin toch een beetje bang te worden!!
Ga blij zijn als het voorbij is en ik ons kindje kan in mijn armen nemen!!
groetjes aan iedereen
Ben gisteren terug op controle moeten gaan bij de gyne
en alles is in orde met ons kindje.
Heb wel al 2cm opening,ze denkt dat ik niet overtijd zal gaan.
Maar ja,je weet precies nooit hé!!
Ze zei wel dat het niet zou erg zijn moest ik iets vroeger bevallen doordat het een groot kindje is.Nog 3weken en 3 dagen voor de uitgerekende datum,begin toch al wat nerveus te worden hoor.
Het is de eerste keer,dus weet ik niet wat er mij te wachten staat hé.
Het is mischien raar om te zeggen,maar begin toch een beetje bang te worden!!

groetjes aan iedereen
@aicha ja inderdaad ben al 2 keer eerder bevallen
van milan had ik al opening op 36weken en van maité op 37 weken
en nu niks
vind dat echt zo raar hé
heb net nog ne keer mijn huis helemaal gepoets
wiet weet doet het toch ietske hé
ik hoop dat ik toch niet overtijd zal gaan hoor want op 6aug vertrekken we op verlof naar de ardennen allé als het weer wat beter is hé als het zo blijft dan blijf ik thuis
ik zal 4 nachten blijven allé ze zeggen allemaal van ge moet niet te vlug naar huis komen en eigenlijk hebben ze wel gelijk hé
had eens graag thuis bevallen mo mijn man is daar echt niet voor te vinden dus ja
@dunnie allé gij hebt al 2cm opening ben eens benieuwd wanneer je zal bevallen zé
hoeveel is het kindje nu al geschat?
alvast heel veel succes bij de bevalling zou ik zeggen
groetjes
van milan had ik al opening op 36weken en van maité op 37 weken
en nu niks

heb net nog ne keer mijn huis helemaal gepoets

ik hoop dat ik toch niet overtijd zal gaan hoor want op 6aug vertrekken we op verlof naar de ardennen allé als het weer wat beter is hé als het zo blijft dan blijf ik thuis
ik zal 4 nachten blijven allé ze zeggen allemaal van ge moet niet te vlug naar huis komen en eigenlijk hebben ze wel gelijk hé
had eens graag thuis bevallen mo mijn man is daar echt niet voor te vinden dus ja
@dunnie allé gij hebt al 2cm opening ben eens benieuwd wanneer je zal bevallen zé
hoeveel is het kindje nu al geschat?
alvast heel veel succes bij de bevalling zou ik zeggen
groetjes