We wagen het erop
Moderators:Welcome, Moderators
Yana zit net in bed: zonder pamper!! De pampers waren op in de kast van de badkamer en het moest vlug gaan. Dus ik neem zo'n pull up broek. Ze werd kwaad en ze wou dat niet aandoen, waarop ik antwoordde dat ze dan maar zonder moest leren slapen.
Dat ging ze dan doen. Ze heeft nog eens geplast en nu liggen er wat handdoeken onder haar hoeslaken, we zullen wel zien.
Dat ging ze dan doen. Ze heeft nog eens geplast en nu liggen er wat handdoeken onder haar hoeslaken, we zullen wel zien.
Haar pamper is altijd nat!
Het was niet echt haast, gewoon, er lagen nog een paar broekjes in de kast en anders moest ik naar haar kamer lopen. Met 2 kindjes die op een luierkussen liggen is dat niet handig
Dus neem ik die pull up, maar dat was niet goed voor haar.
Ik heb zo een probleem gehad met haar overdag zindelijk worden ook.
Wat ik dikwijls heb: ik doe haar pamper aan en nog geen minuut nadien zegt ze trots dat ze pipi in haar pamper heeft gedaan.
Het was niet echt haast, gewoon, er lagen nog een paar broekjes in de kast en anders moest ik naar haar kamer lopen. Met 2 kindjes die op een luierkussen liggen is dat niet handig

Dus neem ik die pull up, maar dat was niet goed voor haar.
Ik heb zo een probleem gehad met haar overdag zindelijk worden ook.
Wat ik dikwijls heb: ik doe haar pamper aan en nog geen minuut nadien zegt ze trots dat ze pipi in haar pamper heeft gedaan.

Toch wel extra was: maar ze is al mooi gewassen en gedroogd...
Ik heb Yana van de ganse nacht niet gehoord. Vanmorgen wist ik dus niet wat denken.
Toen ik haar ging wakker maken, ruiktte ik urine. Ik zag aan de kringen op haar hoeslaken dat ze een keer of 3 heeft geplast.
Jammer maar helaas.
Maar nu ligt ze te slapen MET pamper

niet dus
Niet dus!!! Jammer maar er zijn ergere dingen dan dat é!
Je had het waarschijnlijk ook wel verwacht hé als ze totnogtoe nog elke morgen nat is!
Voordeel is dat ze de eerstkomende tijd waarschijnlijk niet zal pruttelen als je haar pamper wil aandoen
Liefs Aicha
Je had het waarschijnlijk ook wel verwacht hé als ze totnogtoe nog elke morgen nat is!
Voordeel is dat ze de eerstkomende tijd waarschijnlijk niet zal pruttelen als je haar pamper wil aandoen

Liefs Aicha
heb je geen steeklaken om onder je hoeslaken te doen??
ik heb dat aangekocht en als er dan een ongelukje gebeurt, blijft de matras gespaard
dat is maar een dun ding dat wat geplastificieerd is
we merken niet dat het er onder ligt
Het zal wel in orde komen, maar dat vergt tijd hé
wij hebben met niels erg veel geluk gehad
sinds juni vorig jaar is hij overdag en 's nachts droog
en nog maar 1accidentje 's nachts gehad...
Dus eens ze vertrokken zijn, is het voor goed hoor
duimen omhoog voor Yana
ik heb dat aangekocht en als er dan een ongelukje gebeurt, blijft de matras gespaard
dat is maar een dun ding dat wat geplastificieerd is
we merken niet dat het er onder ligt
Het zal wel in orde komen, maar dat vergt tijd hé
wij hebben met niels erg veel geluk gehad
sinds juni vorig jaar is hij overdag en 's nachts droog
en nog maar 1accidentje 's nachts gehad...
Dus eens ze vertrokken zijn, is het voor goed hoor

duimen omhoog voor Yana
Ja hoor 'k heb er ééntje voor Jutta haar spijlenbed tegen dat ze overgeeft en één voor Jens zijn grote bed maar die hebben we eigenlijk niet echt nodig gehad. Hij heeft maar een paar keer een accidentje gehad toen hij zonder pamper begon te slapen. Maar die kan nog dienen voor Jutta hé.