http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0931&hl=nl
Moderators:Welcome, Moderators
jaja, dat doet hij alsandy schreef:Amai, schitterend!!
Die gaat eens zich loslaten en alleen staan, zonder dat hij het zelf weet!
Sofie S. schreef:Zo schattig!!
En wij hebben ook die toren die in 35 stukken kan! Is veel leuker om helemaal uit elkaar te halen en overal rond te gooien
Sigri schreef:Ilsa is een teletubbies fan.
Teletubbies vallen hier ook in de smaak, net als wawamell schreef:![]()
Hier een "wawa"-fan. En dan maar zielig zeggen als het gedaan is "wawa?"
dolfijntje2 schreef:Het gaat toch verbazend snel voorruit he! Ze worden zo snel groot.
Super schattig ventje hebben jullie!!
als je het ziet, gaat het inderdaad erg vlug, héAnneliefje schreef: Waar is de tijd dat Torben vorig jaar nog zo piepklein was op de bbq .... en nu al zoooo groot
Hoe komt het? Door de leeftijd? Alhoewel ik zou zeggen dat men op zijne leeftijd nog naar de teletubbies kijktMolly schreef:
Wawa heeft afgedaan en de teletubbies ook.
ligt niet noodzakelijk aan de leeftijd hoorMolly schreef:
Wawa heeft afgedaan en de teletubbies ook.
Hoe komt het? Door de leeftijd? Alhoewel ik zou zeggen dat men op zijne leeftijd nog naar de teletubbies kijkt
Ahwel Sabtje hier is dat ook nog maar sinds een paar maanden dat die dus weg is van de wawa. Daarvoor keek die ook niet naar de tv.Sabtje schreef:ewel é... Amytje die is NERGENS fan vandie kijkt gewoon nie naar de tv... da interesseert haar gewoon nie... maar het feit da ze niet kan stilzitten zal daar ook wel voor iets tussenzitten zeker
![]()
nu ja, ik vind da eigenlijk nie erg hoor, ze zal wss nog genoeg voor de tv "hangen" later....