Oktober-babietjes

Moderator:Moderators

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 18 jun 2007, 15:15

Hey dames!

Hoe is 't?

Vrijdag naar de gyne geweest voor 20weken echo.
Ons pruts is ondertussen al goed gegroeid: 25 cm en iets meer dan 400 gram :) Blijkbaar is hij/zij terug op schema (de vorige echo wees uit dat 'm nog een beetje onder de gemiddelde groeicurve zat)

Het geslacht hebben we niet gevraagd. Toch houdt mijn man vol dat hij 'gezien' heeft dat 't een meisje wordt :wink:
Ik was eigenlijk niet zo nieuwsgierig als verwacht, naar het geslacht. Was al heel opgelucht dat 't kleintje zo groot was en goed rond zich heen 'schopte' :)

Groetjes!!
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 18 jun 2007, 15:42

Fijn te horen dat alles prima met jouw beebje verloopt!
Al bijna een halve kilo! Goed hé!
Wanneer mag je nu teruggaan? En heeft je gyn gesproken over de glucosetest?

Sinds dit weekend voel ik ons beebje goed schoppen en af en toe kan je het al 'zien'. EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!
Superblij dat ik het eindelijk voelde, want het heeft toch lang geduurd. Met die stomme moederkoek die tegen mijn buikwand ligt, en dus als een stootkussen werkt. :lol:

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 19 jun 2007, 10:04

Hey!

Nee, er is nog niks gezegd over een glucosetest. Moet wel zeggen dat de 12 -en 20 weken echo gedaan worden door een andere gyne (die zich alleen daar mee bezig houdt), zij heeft er dus niks over gezegd. De andere consultaties gebeuren bij dr Schreurs. Ik dacht dat ik de 15de juli terug naar haar mag.
Waarvoor dient die test eigenlijk?

Ben blij voor je dat je het kleintje voelt. Het is toch een geweldig gevoel hé :D :D

Hoe zit het met de babyspullen bij jullie? Hebben jullie al veel gekocht? En wat zoal?
Vorig weekend waren we in een babyzaak om een deel spullen te bestellen en ben ik een beetje in de war geraakt, wat betreft het bedje. Hoe maken jullie dit op? Ik had gedacht om enkel een slaapzakje te voorzien. Toen vertelde me de verkoopster dat dat 'not done' is en dat ik toch zou moeten kiezen voor laken en dekentje...
Hoe doen jullie dat?

Grtjes!
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 19 jun 2007, 13:00

Hier nog steeds alles prima! We wachten stillekens af tot 17 juli dan mogen we ook nog eens terug naar de gyn. Ik heb de indruk dat deze baby toch iets actiever is dan onze Jarne toen.

Als ik me niet vergis dient die glucose test om uw suiker te meten of zoiets je moet dan iets heel zoets drinken en x-aantal tijd later kijken ze dan hoeveel er van blijven hangen is. Ik heb dit nu ook nog niet moeten doen en bij Jarne hebben ze er ook helemaal niks van gezegd. Maar Mieke zal het beter kunnen uitleggen vermits ik vermoed dat zij er bij Marie ook een moeten doen heeft.

Dan de baby uitzet, ik heb nog niks gekocht omdat ik van Jarne nog alles heb. Het bedje zou ik absoluut niet met laken en dekentje doen daar kunnen ze toch onder sukkelen en dan zit je met wiegendood. Jarne heeft van in het begin met slaapzak geslapen en doet dat nog steeds. Het is wel een speciale slaapzak waar lucht door komt (hebben ze me toch in de babywinkel wijs gemaakt). Toen Jarne heel klein was en hij beneden bij ons sliep deed ik er wel een lakentje over maar dat stak ik dan heel goed vast onder zijn matrasje en onder zijn armen dat zijn hoofd er niet onder zou geraken. Voor de rest enkel een matras met matras overtrek. Ik had eerst ook een bedomranding van boven maar eigenlijk kan hij daar ook zijn hoofdje indrukken en dus wiegendood tot gevolg hebben dus dat was hier snel weer verdwenen. Jarne slaapt nu nog steeds in een slaapzak omdat hij zich honderd keer rond draait in zijn bed en dan heeft een laken niet veel nut hij zou het toch maar weg stampen.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 20 jun 2007, 09:31

glucose test is id om suikergehalte in je bloed te meten.
Je moet eerst nuchter bloed laten trekken en dan zo'n afschuwelijk vies zoet drankje opdrinken en na een uurtje teruggaan om opnieuw bloed te laten trekken.

Ivm baby uitzet.
We hebben ook nog heel veel van Marie. En vermits het volgens de gyn opnieuw een meisje wordt, moet ik eigenlijk qua kleren niet veel bijkopen.
We hadden ook geen lakentje en dekentje gekocht. Maar een donsdeken. K&G zegt ook dat dit niet goed is voor wiegendood, net zoals het park en bedomranding, slapen op de buik, ....
Marie slaapt pas in een slaapzak sinds ze haar kon draaien. Rond een maand of 5/6. En wij draaiden haar steeds terug omdat ze op haar buik sliep. Maar ze is een buikslapertje dus hebben we die raad van K&G ook aan ons laars gelapt. Maar wel regelmatig eens gaan piepen of ze nog ademde

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 20 jun 2007, 18:12

Mieke schreef:glucose test is id om suikergehalte in je bloed te meten.
Je moet eerst nuchter bloed laten trekken en dan zo'n afschuwelijk vies zoet drankje opdrinken en na een uurtje teruggaan om opnieuw bloed te laten trekken.
Ik moet gewoon een uur na het ontbijt naar de HA om bloed te laten nemen. Voor mij dus geen jukkie drankje :wink: (das normaal voor vrijdagmorgen se ...)

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 25 jun 2007, 09:27

Even een ander vraagje dames: jullie geboortesuiker...
Wat kiezen jullie? Gaan jullie voor de 'kakkebollen' of is er iemand die geen doopsuiker geeft, maar iets anders?

Van 't weekend zijn we iets tegengekomen dat echt wel ons goesting is, namelijk potjes gevuld met diverse confituur/jam of chutneys.
Omdat wij veel bezig zijn met eten en koken, vonden we dit wel gepast.

We dachten om op het potje een sticker te plakken met de naam en geboortedatum van 't kleintje en wat te versieren met een leuk lintje.
Thuis zouden we natuurlijk wel een schaal met doopsuiker klaarhouden, voor de mensen die tijdens het bezoek toch willen proeven :wink:

Wat zouden jullie ervan vinden om zoiets te krijgen?

Afbeelding
Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 25 jun 2007, 12:49

Ik zou het leuk vinden om zo een potje te krijgen. Is een keer iets anders. Ik denk dat wij voor traditionele doopsuiker en eventueel jenever flesjes gaan kiezen. Maar daar zijn we nog niet uit. ALs ik tegen augustus weet wat ik wil ben ik content.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 25 jun 2007, 12:53

Lijkt me ook een superleuk idee! Is eens wat anders dan de traditionele doopsuiker.
wij weten nog steeds niet wat we willen, zelf doen of laten maken.
Vinden nog niet eens een meisjes of jongensnaam. Niet dat de tijd dringt, maar toch....

Suikertest vorige week gedaan. Daaruit bleek toch dat ik moest oppassen voor zwangerschapsdiabetis. :? Nochtans was dit niet zo bij Marie, toen had ik last van hoge bloeddruk en nu weer niet....
Wss moet ik in de loop van volgende weken opnieuw die suikertest doen maar dan op anderhalf uur ipv 1 uur....

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 25 jun 2007, 13:22

Wat wil dat precies zeggen als je zwangerschapsdiabetes hebt of een verhoogde kans hierop? Dat je minder suiker moet innemen, of heb ik het verkeerd voor? Kan je iets doen om het te vermijden?

Heel veel succes met de nieuwe suikertest dan :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 25 jun 2007, 13:53

idd, minder suiker innemen.
Maar het rare vind ik, dat ik al veel minder zoetigheden enzo eet dan bij Marie...
Maarja, dan krijg je als antwoord: elke zwangerschap is anders....

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 25 jun 2007, 19:31

Ik mag ook terug voor de suikertest :?
Vorige vrijdag moest ik een uur na mijn ontbijt gaan voor een bloedafname en vandaag mocht ik bellen voor de resultaten.
Mijn suikerwaarde staat dus blijkbaar ook iets te hoog.
Deze week mag ik dus terug en deze keer met het drankje en bloedafnames met telkes een uur tussen ...
En Mieke, hier heb ik ook amper zin in zoetigheden. (al durf ik wel eens iets snoepen)
Mijn bloeddruk stond vrijdag ook wel wat te hoog, bij een 2e meeting (een 10-tal min. later) was die wel gezakt maar toch .... Daarvoor moest ik sowieso deze week eens teruggaan.
De eerste helft van mijn zwangerschap heb ik amper van iets last gehad en nu komt het blijkbaar allemaal boven ... :roll:

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 29 jun 2007, 15:33

Hallo dames!!

En hoe gaat het hier? Tis hier zo stillekes.
Ik voel de buikbaby goed bewegen nu!! En daar ben ik heel blij om! Af en toe zie ik zo eventjes mijn buik bewegen ook.

En zit het bij jullie? Hebben jullie al namen? Zijn jullie bezig met de kinderkamer? Met het doopsuiker? geboortekaartjes en toestanden?
niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, ik weet graag veel :lol:

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 29 jun 2007, 15:43

Hellow Mieke!

Hier loopt alles ook vlotjes. Buiten wat harde buiken de laatste weken, is alles ok.
Van 't weekend gaan we eens zien voor nieuwe vloerbekleding over het hele huis. Eenmaal dat ligt, kan ik aan de kamer beginnen. Alez, veel kan ik niet 'beginnen', moet eerst de meubeltjes geleverd krijgen. :wink:
We weten ook al welk kaartje we willen en voor de doopsuiker weten we het ook ongeveer.
Heb vandaag de voorlopige tekst voor 't kaartje gemaakt en 't deed wel raar... zo verkondigen dat uw kindje geboren is :shock:

Hebben jullie de kraampremie al aangevraagd?

Voor de rest niet veel meer te melden, buiten dat 't weer eens weekend is én we kunnen gaan shoppen :wink:

Afbeelding
Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 02 jul 2007, 20:27

Hallotjes!

Wij zijn dus net terug van een lang weekend in de beekse bergen in nederland. Het is er héél goed geweest en veel geluk gehad met het weer.

Vorige week woensdag wel de schrik van mijn leven gehad. Ik ben met mijn klikken en klakken van de trap gevallen, met Jarne in mijn armen ook nog eens. Ik was op de tweede laatste tree of zo en ik weet niet precies wat ik gedaan heb maar in ene keer zat ik op mijn kont op de grond. Ik was aan bibberen van het verschieten en Jarne aan het brullen. Maar hij bleek toch niets te hebben en ik had enkel een geschaafde eleboog en een blauwe plek. Die dag en de volgende dagen heb ik buikbabytje precies wel harder gevoeld (maar kan ook zijn dat ik er gewoon harder op gelet heb). Dus ja ik veronderstel dat alles wel in orde is.

Ik heb mijn buik ook al zien bewegen en soms heb ik echt zo iets van hou dit is wel grellig. We hebben nog steeds geen jongensnaam en ik wil echt voor beide geslachten een naam (om niet voor verrassingen komen te staan). Ik heb wel een paar ideetjes voor doopsuiker maar ook nog niks concreets. Nog niet naar geboorte kaartjes gekeken. De slaapkamer is absoluut nog niet in orde (nog niet aan begonnen) maar in het begin komt de kleine toch op onze kamer dus ik stress nog niet. In augustus heeft mijn man 3 weken verlof waar we 1 of 2 weken weg gaan en ik hoop dan de kamer wat in orde te zetten, boeken bij de drukker halen voor geboorte kaartjes te kijken en doopsuiker te kopen zodat ik die dan in september op mijn gemak kan vullen.

De kraampremie hebben we nog niet kunnen aanvragen omdat ik pas 17 juli naar de gyn moet en hij moet dat papier ook invullen. Maar dan gaan we het wel aanvragen.

Ik heb besloten van mijn tijdskrediet na 3 maanden stop te zetten. Als mijn werkgever akkoord gaat toch. En na het bevallingsverlof van 15 weken mijn tijdskrediet verder op te nemen. Is financieel toch iets aantrekkelijker.

Hoe zit het met jullie meters en peters? Wij hadden er gevraagd en de peter heeft toegezegd maar de meter heeft geweigerd dus nu moeten we nog eens diep nadenken voor een nieuwe meter.

ALé het is een hele brief geworden!
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 03 jul 2007, 07:29

Pitoetertke toch! Ben blij dat jij, Jarne en het kleintje het goed stellen. Kan me voorstellen dat het verschieten was.

Oei, meter geweigerd? Geen zorgen maken, other and better :wink:
Wij hebben de peter ook gevraagd en hij (+ hele gezin) waren super enthousiast. Mijn zus wordt meter. Ze weet het al, maar heb nog niks 'officieel' gevraagd. Maar ga ervan uit dat ze geen 'nee' meer zal zeggen :lol:

Voor de rest verloopt hier alles vlotjes. Ik voel 't kleintje heel hard bewegen. Soms denk ik dat we een hyperactief kind zullen krijgen als 't zo blijft verdergaan of dat één van mijn organen het gaat begeven onder de bewegingen :shock:

Zo, ga eens een beetje werken. Tot de volgende!

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 03 jul 2007, 10:50

aiai, Pitoeter!!!!
Hopelijk heb je je niet teveel pijn gedaan? Ben je op je buik gevallen? En heeft Jarne zich veel pijn gedaan? Probeer maar op regelmatige tijdstippen te rusten.
Ben vorige week ook gevallen met de brommer (op het werk)
Gelukkig zonder al veel erg, maar ben deze week toch thuis om beetje te kunnen rusten. Ben er niet kwaad van.

Voor de rest is hier totaal niets in orde!!! De kinderkamer niet, ik moet nog gaan zien voor suikerbonen, geboortekaartjes,...

Gisteren belde mijn gyn me zelf op, ik verschoot me eerlijk een bult.
Ik moet dus die suikertest opnieuw doen. De waarden waren gestoord en ze wilde de superlange test van 3 uren doen. Dan kon ze met zekerheid dingen uitsluiten of juist niet... :?

Ons beebje laat zich ook goed voelen!! Zondag heeft mijn zusje het kunnen voelen. Hier vooral veel activiteit 's avonds en als ik in mijn bedje lig

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 03 jul 2007, 14:38

Hey Mieke,

Ik heb niet veel pijn gehad hoor alleen aan mijn eleboog en heel even aan mijn staartbeen en enkel maar dat was na een paar minuten door. Ik ben gelukkig niet op mijn buik gevallen maar knal op mijn poep. Jarne heeft zich tegen de trapleuning gestoten maar ik denk dat die vooral brulde van het verschieten. Na vijf minuutjes was hij weer vrolijk aan het rond lopen en spelen. Terwijl ik nog met de bibber zat.

Tja Mieke ik heb het al gezegd dat ik het maar niks vind dat jij nog met de brommer moet rijden. Ik vind dat ze je rustig binnenwerk moeten geven en anders betaald thuis tot je in bevallingsverlof kunt gaan.

Ik ben eens benieuwd volgende keer gaan ze bij de gyn bloed trekken voor toxoplasmose te controleren. Ik vermoed dat ze dan in ene keer het suiker nakijken. Ik vind van mezelf dat ik wat minder suiker zou moeten eten. Ik eet zeker elke dag een koekje, frisdrank,...
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 03 jul 2007, 15:08

Ja Mieke, heb jij al nieuws over een eventuele nieuwe job?

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 03 jul 2007, 18:39

neen helaas nog niet.
Morgen bel ik zelf even hoe het juist zit. Ze gingen vandaag vergaderen daarover, maar ik weet niet of het voor of namiddag was.
Maar ik hou jullie op de hoogte.

Volgens die van de sociale dienst moest ik dan maar thuisblijven met ziekenverlof tot aan de bevalling :roll:
Als ze me dan 100% uitbetaalde vond ik dat ok, maar ik val dan terug op 60% en dat aanvaard ik niet.

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 05 jul 2007, 14:08

En Mieke nog steeds geen nieuws ivm je werk?

Beagle, je had gelijk hé ivm de meter (other and better). Gisteren hebben we het aan iemand anders gevraagd en zij heeft met veel plezier en de nodige emotienele traantjes ja gezegd. En eerlijk gezegd ben ik veel blijer met deze meter dan diegene die we eerst gevraagd hadden. Dat was half uit verplichting om niemand te passeren. Dus al bij al is alles mooi op zijn pootjes terecht gekomen.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 06 jul 2007, 10:53

Zo zie je maar Pitoeter: eind goed, al goed :D

Hoe zit het bij jullie met de hormoontjes? 't Is echt bizar. Ik kan van het ene moment op het andere beginnen te janken...
En ik ben de laatste dagen ook veel bezig met wat er vorig jaar rond deze tijd gebeurd is en de eerste miskraam. Pfff, teveel om op te noemen.
Mijn vroedvrouw zei me al in het begin van de zwangerschap dat er een dag zou komen dat alles op mij af zou komen... en blijkbaar had ze gelijk.

Ook ben ik veel bezig met 'de toekomst'. Momenteel werk ik in Bxl en woon ik in 't Limburgse. Lange dagen dus (ben van 6 tot 18.30u van thuis weg)
Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder evident het zal zijn met een kindje. Dus mijn beslissing staat (zo goed als) vast: tijdens het ouderschapsverlof ga ik ander werk zoeken. Dichter bij huis.
Ik ben helemaal niet carrière-gericht op het gebied van wat ik nu doe, dus missen zal ik het wsl niet :roll:
Door dichter bij huis te werken, zal ik wsl ook meer tijd over hebben voor mijn studies, zodat ik daar hopelijk wat meer vaart achter kan zetten :wink:
Dus, denk dat het al bij al geen slechte beslissing is.

Oei, 't weer een heel verhaal geworden...

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 06 jul 2007, 11:12

Hey Beagle!

Je moet doen waar je jezelf goed bijvoelt! Ik heb ook vandaag besloten en de knoop doorgehakt: ik ga ander werk zoeken. Ik zie de combinatie met kindjes en werk ook absoluut niet zitten.
Maar je geraakt er wel uit!
Welke opleiding ben je aan het volgen?
En jeetje, dat zijn ook wel superlange dagen die je maakt hé! Meer als de klok rond van huis weg, thuis komen, eten maken,....
Ook niet niks zenne en zeker niet in jouw toestand!
eens goed huilen kan af en toe wonderen doen! Dus als je zin hebt om te huilen met wat vorig jaar allemaal is gebeurd, dan moet je dat doen... het hoort bij het rouwproces$Maar hier denken we aan je hoor!! :wink:
Dikke knuffel

*zie je ons al staan, buik tegen buik en niet rond geraken met de armen :lol: :lol:

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 06 jul 2007, 11:26

Mieke, zoals ik al in je andere bericht schreef: ben heel blij voor je dat je tot het einde van je zwangerschap rustig, veilig werk kan doen.
Je gaat erna helemaal stoppen met werken?

Tja, hier zijn het inderdaad lange dagen. Momenteel werk ik 4/5de, dus heb ik een dagje extra om bij te komen, tijdens de week, maar toch...
's Avonds lig ik regelmatig al onder de wol om 21u... :roll:
Och, maar dan denk ik dat er wsl mensen zijn die het erger hebben als mij. Dus ik klaag niet teveel :wink:

Ik heb de indruk dat er de laatste dagen veel knopen worden doorgehakt hier op het BF :D (jij, ik, Aicha nieuwe opleiding, ...)

Ah ja, mijn opleiding: ik volg de bachelor-opleiding psychologie aan de Open Universiteit (afstandsonderwijs dus). Dat diploma is mijn levensdoel op dit moment (en als ik nog heel veel zin heb, doe ik er de Master-opleiding ook nog bij :wink: )

Afbeelding
Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 06 jul 2007, 11:26

Mieke schreef:*zie je ons al staan, buik tegen buik en niet rond geraken met de armen :lol: :lol:
:D :wink: :D :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 06 jul 2007, 11:39

nee, zeker niet stoppen met werken, maar ander werk zoeken, beter combineerbaar met het gezin.
Vallen de studies zo een beetje mee?
En zijn er mss nog zo een dingen die je via afstandonderwijs kan doen, waar je wel degelijk je diploma mee behaalt??

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 06 jul 2007, 21:35

Beagle, het is niet meer dan normaal dat je het nu moeilijk hebt. Net een jaar geleden. En nu dan met een bol buikje, de zwangerschapshormonen er nog eens boven op. Kopzorgen over werk/privee. Tijd brengt raad zeggen ze wel eens... En hier kan je ook altijd je hartje eens luchten.

Je werk situatie komt me heel bekend voor. Twee jaar geleden stond ik in dezelfde paar schoenen. Ik werk(te) in Leuven 's morgens om half acht weg en 's avonds tegen zeven à half acht thuis. Ook 4/5de. Ook geen echte carriere ambities. Bij mij was het ook dagje werken, thuis komen en in de zetel gaan liggen mijn kaars was totaal uit. Sinds Jarne ben ik nu thuis met bevallingsverlof/ouderschapsverlof/tijdskrediet en binnen kort terug bevallingsverlof. Ik ga proberen thuis te blijven tot de kindjes naar school gaan (als het financieel haalbaar blijft). Want ik ben blij dat ik in september in bevallingsverlof kan gaan en er zo toch iets meer binnen komt. En dan wil ik 50% gaan werken, als het mogelijk is waar ik nu werk en anders zal het hier ook ander werk zoeken zijn en liefst dichter bij huis. Maar dat zijn zorgen voor later.

Mieke en Beagle bij deze wens ik jullie alvast veel succes bij het zoeken naar ander werk.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 13 jul 2007, 11:30

Halloooo??

Iemand aanwezig? :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 13 jul 2007, 17:15

ja, hoor aanwezig!! :wink:

Wanneer komen de gyn bezoekjes er teurg aan???? wij mogen de 23ste eindelijk teruggaan!!
En de 1ste augustus gaan we 4D echo laten maken, dan weten we met 100% zekerheid wat het worden zal.... :lol:

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 16 jul 2007, 14:39

Morgen morgen is het eindelijk zover en mogen we nog eens naar de gyn!!! Ik hoop dat hij nog eens een echo doet en het geslacht nog eens bevestigd of wie weet .... Ik weet dat er bij Jarne wel eens geen echo was en dat was toch een teleurstelling, ik weet alleen niet meer wanneer.

Hebben jullie ook al wat meer last? Mijn ribben beginnen ferm ambetant te doen bij het zitten. Schoenen met veters worden moeilijker zeker als ik net gegeten heb. En gisteren vond ik het toch enorm lastig met dat warme weer. En het is nog 3 maand!! Het ergste moet nog komen!

Hoeveel kindjes zouden jullie eigenlijk graag hebben?
Elke keer als ik bij de gyn op de weegschaal moet loop ik rood aan. Telkens is er zoveel bij, hoe zit dit bij jullie?
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”