Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 aug 2005, 13:12

Ja die kleedjes, heeft ze hier ook nog niet veel gedragen.T-shirts gaat ze wel nog aandoen hoor met een t-shirt met lange mouwen eronder. Maar ja, er zijn ook veel kleren waar ze wel veel genieten van gehad heeft. Sommige dingen draagt ze nog altijd van in het begin. Gelijk broeken, die worden minder wijd en wat korter maar zijn nog evengoed te dragen.
De onze zal een korte, dikke worden denk ik. Ofwel zal ze volgende keer veel gegroeid zijn en weinig verdikt? Bah ja, we zien wel , ik ben content hoor met hoe ze is. ER moeten er van alle soorten zijn hé.

Am heeft nooit erg donker haar gehad en het wordt altijd bleker. Volgens mijn ma zal ze blonde krullen hebben. Ben curieus, ik hoop dat ze tegen volgend jaar al een schoon speldje in haar haar kan steken. :D Daarvoor ben ik blij dat het een meisje is, voor die speldjes en schattige staartjes en zo. Voor de kleedjes minder, allé ik vind dat je een jongen even schattig kunt kleden.

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 25 aug 2005, 14:33

Hallo.

Babykleertjes tijdens ons weekend zijn we in een winkel binnen gegaan met babykleertjes mooie maar meer voor meisjes dan voor jongensmaar heb mooie kleertjes mee van pooh :lol:

We hadden een mooi gevonden en binnen ons budget wat blijkt het moet nog gebouwd worden; het gaat zeker nog een jaar duren :x dat hadden ze er niet bijvermeld als we erom informeerden.

Ik heb voor een andere job gesoliciteerd. Ik ga daar terug werken tot ik een andere job heb maar dat kan alleen maar als mijn man blijft werken op den bureau omdat hij vroeg thuis is voor de kids; maar hij wil terug liever chauffeur worden en ik steun hem daarin maar dan is hij laat thuis en kan ik dat niet meer doen.

Rune heeft het al twee dagen moeilijk, nu slaapt hij eindelijk.

Inderdaad het is mooi doopsuiker.

ga wat rusten nu.

Groetjes

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 aug 2005, 16:10

Ik heb al een tijd niet echt veel kleertjes meer gekocht. Ik spaar me op voor als ik ga werken. Ik denk dat ik de eerste middag al weg zal zijn om te winkelen. Dat is het voordeel van in brussel te werken natuurlijk. En vroeger was er aan mijn werk ook zo een fabrieksverkoop maar die zijn nu verhuisd naar vorst dus dat gaat niet meer zo goed. daar hadden ze ook veel mooie kleertjes.

Oeps fruitpaptijd

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 25 aug 2005, 16:49

heb gisteren nog om 40euro gekocht op de buke ge kunt denken wat ik mee had :lol:

Heb bericht gekregen van mijn baas hij is echt niet gediend met het feit dat ik nu nog een maand thuis ben. Al weet ik niet of hij ook al beseft dat HIJ die maand dan ook moet betalen :wink:
Ik heb hem nu dus boos gekregen, ergens was dat wel wat ik wou in de hoop dat hij me zou ontslaan, ben nu alleen bang hoe hij verder gaat handelen gezien hij zo onvoorspelbaar is... 't Is echt ne lepen, echt een wolf in schaapskleren, hij voelt zich god en almachtig en handelt er ook zo naar.

Zo gieten seg. Hopelijk heeft Luna wat meer geluk op reis, want als ge zo ziet op tv is die streek ook niet zo gunstig.

Marina had ik dat gedroomd of had jij al geen andere job gevonden :?:

Ons kleine meid valt nu in slaap terwijl ze aan een dekentje ruikt. Mijn ma had dat vandeweek al opgemerkt en nu heb ik het ook gezien. Ik deed dat ook vroeger...
Maar nu zal ik haar om een klein dekentje moeten gaan want we hebben nu wel een klein dekentje in bruikleen van vrienden, maar als dat haar troost-dekentje wordt heb ik liever dat het ééntje wordt dat we dan niet moeten teruggeven hé.

Mei mama is het dan dicht bij het centrum in brussel dat je werkt? Mijn ma die werkt in het congrespaleis.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 aug 2005, 17:05

Ja ik werk in de konign Albert II laan, dat is tussen het noord-station en de nieuwstraat. Op 5 minuutjes stappen sta ik in de nieuwstraat :D das wel leuk hoor.
Wat heb je allemaal gekocht op de buke? Het laatste dat ik er gekocht had was zo een dikke paarse broek, voor putteke winter. En een potteke voor fruitpap in te eten.
Ja hare fruitpap, het lukt wel ze, maar daarnet heeft ze dus bijna een volledige fruitpap opgegeten al wenend, en het heeft geduurd tot ze begon zodanig hard te wenen dat de fruitpap in het rond vloog. Ik vraag me af waarom ze dat doet, het kan niet zijn dat ze het niet wil, want ze eet bijna alles op. Daarna heeft ze bijna een volle fles gedronken. We zijn nu sinds gisteren begonnen met de opvolgmelk maar ik heb zo de indruk dat die nog meer schuimt als de andere, dus het laatste dat krijgt ze niet op want dat is al schuim.

Amy die heeft zo geen deken maar wel een poppetje. Ik weet niet of er zijn die als ze hun lijst gelegd hebben in de winkel achter het station zo een doos gekregen hebben. Daar zat dus zo een lappenpopje in. Zo gelijk een vierkant stukje stof met een kopje ('t is een konijn) en pootjes aan. Daar is ze dus zot van, ze wrijft zo met haar neus tegen die oortjes. En ik wou dat vermijden zo een lievelingsbeer, want als je dat kwijt bent is het miserie, maar dat kind is daar nu zo blij mee, kan haar dat toch moeilijk afpakken hé.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 25 aug 2005, 17:30

ik heb een beige slaapzak gekocht al voor de toekomst, een 90cm. En dan sokjes (waaronder een paar voor 9cent???) bodiekes, enkele t-shirtjes met lange mouwen ze had zo al een roze maar heb nu een geel en een blauw gaan halen omdat ze der goed mee is en dan nog 2 beige trainingsbroekskes een 62 en een 68 en daar een bijpassend pulleke op.
Ik probeer zo alles wat in dezelfde kleuren en zo te kopen zodat ik onderling kan combineren. Zo gelijk een beige broek, daar gaat zowat alles op hé.

Eva die weende ook altijd als ze pap kreeg. Tot we het op een andere manier gedaan hebben: eerst een fles en dan een uur of 2 nadien de pap (dus niet op verzoek). En dat lukt. Ze is dan niet meer uitgehongerd maar eet toch de pap goed op. Maar daardoor zitten we nu wel weer op 5 voedingen ipv 4. Zal wel beteren zeker...

Ik was eva dan weer aan het leren om haar doodoo-beer als knuffel te nemen, omdat ze die nog verkopen en dan zou ik er een tweede kopen :wink: maar blijkbaar wil ze een dekentje...

Allé, ik ga mijn spaghettisaus opzetten

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 aug 2005, 17:42

Hier is't winterkost vandaag: rode kool met saucissen :D

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 25 aug 2005, 17:48

hey iedereen,

hey janewaye,echt mooi doopsuiker hoor,die blauwe vingers zijn het zeker waard :wink: ik heb voor kleedjes en zakjes enz...gekozen in het roze maar zo van dat vuil roze je weet wel :?:

hey omdat jullie over kleedjes bezig zijn sinds ik weet dat het een meisje is ben ik ook koopziek geworden :wink: ale dat was ik al een beetje hoor maar ipv voor mij te kopen is het voor ons kleine meid nu :lol:

ik heb ook een paar kleedjes gekregen van een vriendin want zij heeft ook een meisje maar al van 2jaar oud nu,maar het zijn allemaal kleedjes van 3 tot 12maand niets voor pas geborene dus dat zal ik nog moeten halen want wat ik gekocht heb is ook vanaf 3maanden

groetjes

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 25 aug 2005, 17:49

hey wij hebben ook spaghetti gegeten van middag

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 25 aug 2005, 21:54

hey iedereen,

amaai het is hier kalm,

ale mijn dag zit er terug bijna op dus ik zou zeggen tot morgen en slaapwel :)

groetjes

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 25 aug 2005, 22:37

Ik heb Seppe in zijn bedje gestoken en hij is al drie keer wakker geweest :?
Ja, ik zou ook graag eens naar die winkel op de buke gaan maar ik weet zeker dat ik dan met gerief naar huis kom en eigenlijk letten we nu best een beetje op ons financien.... :( Och ja, da betert ook wel zeker...??
Ja ik hoop ook dat Luna een goede reis zal hebben...
Naar het schijnt gaat het weer hier ook beteren...laat ons hopen da we nog een beetje zomer hebben...??!!
Ja ik had hier ook zoveel zomerkleerkes..salopettekes, shortjes..allemaal niet gedragen bijna!! En ze zijn al bijna te klein (de laatste keer was het nipt dus ik vrees dat ze nu echt te klein zullen zijn :? )...ja ge denkt zomer dus zomerkleerkes maar het is eigenlijk al heel de tijd herfstweer :cry:
Ik kwam vandaag iemand tegen die we op die lessen in de kliniek hadden leren kennen...zij heeft een meisje, Maïte (ik weet eigenlijk niet hoe je het schrijft :oops: ). En Ellentje, zij weegt nog maar vier kilo en een beetje...dus ook zeer magerkes he?! Ze is 28 april geboren.... Het zijn die meisjes he vande jaar dat zo weinig wegen...
Seppe moet donderdag naar K&G, of was het woensdag...?? Den 31e k'zou moeten kijken wat we dan zijn... Ja, als ge thuis zit weet ge niet altijd welke dag in de week het is enzo..hebben jullie dat ook??
K'ga hier nog eens wat rondlezen en dan slapen... Slaapwel (t'is te hopen he!!)
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 aug 2005, 22:51

Marina, hier in Roborst staat het kasteel te koop :lol: :lol: :lol:
Pracht doening hoor!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zou je eigenlijk willen van huis?
Wij gaan verhuizen he, mss gaat onze huisbaas dit huis wel verkopen, we hebben geen nieuws van hem en moest hij het terug willen verhuren, hij zou er toch te huur willen opzetten he....
Tis in Roborst he, nie ver van Zwalm, want als ik het goed verstaan heb zou je graag tegen Zwalm willen wonen Niet??

Ellentje, hou ons op de hoogt van wat uwen baas verder laat weten he!
Hoe heeft hij da laten weten eigenlijk? Via mail?

Elske, van waar ben jij eigenlijk in g'bergen?

Ik werk de straat naast de Nieuwstraat, dus da is zeker nie ver he, da wordt gevaarlijk :lol: :lol: :lol:

Truike, het zal dan de woensdag zijn he da je naar k&g moet he want donderdag is het terug school :wink:

pfff, mijn oogskes worden zwaar....
denk da ik stillekes naar mijn bedje ga!!!!!!!!

slukes allemaal!!!!!!!!!!
xxx
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 26 aug 2005, 08:58

Trui de 31e is de woensdag :wink:

Isake werk jij ook in brussel? Wist ik niet.
Heb gisteren mail gekregen van baas ja met een opmerking over mijn ziektebriefke.
De dokter is geweest de 23e en nu zegt hij dat de datum dat daar staat (datum van het uitschrijven vh attest) de 29e is maar ja dokters, een 3 of een 9, en dan nog IK heb dat toch niet geschreven, de dokter. Er bestaat wetgeving over het te laat indienen van een ziektebriefje, maar te vroeg?? Heb dan weer gemaild naar de vakbond maar nog geen antwoord denk dat ze het zelf niet weten, het is dan ook belachelijk hé.
Dus was ik weer over mijn toeren met die mail. Ge ziet, het is echt gene gewonen hé. Zo ne diep-slechte mens het is om bang van te zijn.

Was het nog vergeten zeggen, gisteren bij de kapper geweest, man kwam thuis en verschoot, mijn haar is nu zo kort als marina :lol:
Ik had dat al gehad maar wou nu weer laten groeien maar moet nu weer teveel brushen dus gauw de schaar derin!

Als ik goed ben is elske van onkerzele.

Trui ge moet toch eens kleren hebben voor seppe of heb je er nog zoveel? Hier is het echt krap aan kleren en dan is die winkel een ideale oplossing.

Elske als het hier gisteren stillekes was dan was dat omdat we in het kookhoekje zaten :lol:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 26 aug 2005, 11:36

Isake, dan werk je niet ver van mij? In de emile jacqmain laan of wat? Kan ik nog met jou op de trein zitten, of ga je met de auto. Goh, we moeten dan maar eens gaan lunchen samen.
Ja ik herinner mij dat die Maite. Op dezelfde dag van Amy geboren, en die dag waren er maar 2. Dag erna, de 29 ste waren er 6. Amai ja, dat is ook niet veel hé. Amy haar meter kent een meisje van bijna 18 maand en die weegt maar 7 kilo. Akkoord dat er ook magere moeten zijn, maar dat is er toch wat over ze.
Vanavond gaan tapas eten mmmmmmmm. Ik zie er al naar uit.

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 12:11

Tis in de ander straat da ik werk als ge van wolvengracht komt de straat voor de nieuwstraat in....

Wij gaan met de auto, vroeger nog met de trein geweest maar tis toch gemakkelijker met de auto hoor!

sorry heb nie veel tijd, mijn nichtje is hier :lol: , ze word twee jaar, hihi, ... tof meiske hoor, Anouk noemt ze!

oei, ze wil in de schommel :?
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 26 aug 2005, 15:18

Heykes,

mijn vriendin (die zwanger is voor februarie) is net buiten... Ze heeft al mijn zwangerschapskleren en twee dozen kleertjes van Seppe mee :lol: Ik vind dat eigenlijk plezanter als je zo het een en het ander kan uitlenen. Moest ik het nu in dozen op zolder zette zou dat daar toch maar staan te vergaan en wie weet kan ik ze nog gebruiken als er nog een kindje komt.. Ik moet trouwens eerst Robby nog overtuigen :? Maar ja, ik heb nog tijd he!!
Houden jullie de kleertjes of lenen jullie ook uit??
Straks komt er nog een vriendin die net op reis is geweest ... drukken dag... Maar plezant bezoek en da scheelt he?!
Ik had net een recept in het kookhoekje geschreven en net voor ik het wil posten is het toch niet weg zeker :evil: Hatelijk!!
Seppe heeft deze nacht weer superslecht geslapen!! Tussen tien en elf drie keer wakker om 1u30 rond 3u rond 5u en dan tussen 6u en 9u nog ne keer of drie!!! Verschrikkelijk. Ik denk dat hij weer enorm last heeft van zijn darmpkes, ocharme :cry: Ik heb hem vandaag weer zo'n glycerine suppo'tje gegeven en hij heeft een zeer klein beetje kaka kunnen doen. Ik ga bellen naar de KA of ik niet eens mag gaan...da kan zo niet blijven duren hoor!! Als ik volgende week mag gaan dan bel ik K&G af :lol: Ellentje, moet je die spuit die je gratis krijgt dan meenemen?? Of heeft ze die daar liggen...die spuit tegen polio ed bedoel ik...??
Ik ga nog eens een efforeken doen voor wat in het kookhoekje te schrijven... :?
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 15:30

ik heb al de kleertjes van Jens van zolder gehaald en ik moet zeggen da ik blij ben , het is nu wel een meiske maar er zijn heel veel kleerdjes die ze ook kan aandoen!
ben vandaag aan de was en de strijk begonnen!

Amai, truike, tis toch lastig he als ze zo slecht slapen he!
Ik weet ook wat het is hoor meiske, Jens was ook zo, miljaar, heb hem zo ne keer op het bed gesmeten, was er zelf nie goed van maar ik zou ongelukken gedaan hebben he!!!!!!! Heb dan nogal zitten wenen met hem in mijn armen, voel mij nog slecht als ik eraan denk zeg, maar ik kon er op da moment toch nie aan doen raar hoe ge kunt reageren , was van moeite en van geen raad meer weten!
Nu met ons meiske mogen we zeker nie klagen, deze morgen was het kwart voor 8!
Das toch raar he, eigenlijk versta ik nie goed hoe goe da kan maar tis toch mogelijk he!
En ze vraagt zelf om te gaan slapen , ze begint te wenen en dan kunnen we haar nie troosten he, we komen er mee boven en ik leg ze op haar ververskussen en ze begint te lachen en dan in haar bedje, tutje in haar mondje en ze zucht ne keer fel en ze is vertrokken!!!!!!!!!

Bij welke ka ga jij als ik da mag vragen?

oei, schoonpa heeft gebeld, ons Anouk heeft haar kikker vergeten en ze wil nie slapen :)
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 26 aug 2005, 15:45

Ellentje schreef:
Heb bericht gekregen van mijn baas hij is echt niet gediend met het feit dat ik nu nog een maand thuis ben. Al weet ik niet of hij ook al beseft dat HIJ die maand dan ook moet betalen :wink:
Ik heb hem nu dus boos gekregen, ergens was dat wel wat ik wou in de hoop dat hij me zou ontslaan, ben nu alleen bang hoe hij verder gaat handelen gezien hij zo onvoorspelbaar is... 't Is echt ne lepen, echt een wolf in schaapskleren, hij voelt zich god en almachtig en handelt er ook zo naar.
Sorry dat ik meelees. Kotroledokter sturen is 1 van de mogelijkheden. Wil je tips hebben wat je moet zeggen en doen?
Ik zet het deze keer wel niet op het forum (wel via PM)

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 26 aug 2005, 15:48

Ellentje en Isake: proficiat met jullie diploma :D

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 26 aug 2005, 15:52

Isake bij Eva is dat ook zo, die legt je in haar bedje en ze is vertrokken, zalig hé!
Nu slaapt ze al van 13u30 het zal dus nie lang meer duren.

Ik ga bij dr Naudts, en ze hebben de gewone spuitjes gewoon liggen hoor daar moet je niks speciaals voor doen.
Wij gaan nu niet meer naar K&G en voor ons is dat nu een goede oplossing. Ze zijn daar misschien ook wel bekwaam maar eigenlijk ga ik liever bij de KA.

Heb zo al zitten denken, nog een volledige week en dan is het gedaan met de leute, dan gaat ze naar de creche. Denk niet dat ze daar zo 's middags al direct een dutje van 2u zal kunnen doen, met die oudere kindjes... Maar langs de andere kant ben ik dan van de pap vanaf: ik haat fruitpap!!! Ze heeft niet liever dan een fles, en dan is het niet plezant als je pap MOET geven.

Ik had een deel kleedjes mogen gebruiken maar dat was van een jongetje dus dat zijn enkel pyjama's feitelijk.
De meisjeskleren die vliegen in een grote doos, misschien voor als mijn vriendinnen in gang schieten, of mogelijk voor een tweede maar dat is maar voor binnen een paar jaar zenne.

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 16:07

Marita schreef:Ellentje en Isake: proficiat met jullie diploma :D
diploma ?????????
ben nie mee!!
Afbeelding
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 16:08

Marita schreef:
Ellentje schreef:
Sorry dat ik meelees. Kotroledokter sturen is 1 van de mogelijkheden. Wil je tips hebben wat je moet zeggen en doen?
Ik zet het deze keer wel niet op het forum (wel via PM)
Marita, ik wil da ook wel in PM eigenlijk :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 16:17

ja Ellentje, da is idd wel genieten hoor als ze in haar bedje gaat :lol: :lol:

Vanaf volgende week mag Jens ook terug mee met Laura gaan slapen, ik heb wa schik want hij ziet da nie zitten he zo vroeg gaan slapen en de eerste dagen zal hij wel spel maken, (wenen, stampen, roepen, tieren... ) en als ons Laura dan wil slapen, oei zeg, zijn kamer is naast de hare, eigenlijk moet hij eerst door haar kamer om naar zijn kamer te gaan!
Vanaf oktober gaat da een verbetering zijn alle kamer appart :lol:
Jens de zijn naast de onze en Laura haar kamer ook naast ons maar aan de ander kant, alle, eigenlijk achter ons alle, weet nie goed hoe ik het moet uitleggen maar allesinds, hij moet nie meer aan haar kamer zijn, hij kan haar dus nie wakker maken daar , das een goeie zaak :lol: :lol:

Wij gaan ook bij Naudts, vind da wel een goeie maar tis enkel maar als er iets is, voor de rest gaan we wel nog naar k&g omdat da wel gemakkelijk is vind ik maar ja, da kiest ieder voor zicht he!

Ik weet nie wat ons meiske heeft vandaag maar ze is nie gelijk anders, ze heeft al meer geslapen dan wa anders vandaag en als ze dan toch wakker is dan is het wenen en deze middag heeft ze zelfs nie willen drinken, deze namiddag heeft ze wel al ligacé gedronken, nu ben ik aan het wachten tot ze wakker wordt om haar fruitpap te geven!

Die fruitpap da geef ik haar wel graag, ze vind het lekker en nu begint ze haar tut te laten, ze begint dus wel te slikken zonder tut nu, grappig om zien, ze houdt haar mondje open en da tongske komt zo piepen, hihi!!!
Gisteren was het wenen en wenen omdat de fruipap op was, amai zeg, en hij was al zo groot!!!!!!
Ben benieuwd voor straks!!!!

ik zie Jens hier buiten met water bezig in een blikken doos, da deugd daar nie... ik ga maar es roepen denk ik!!!!! :wink:

Dadakes
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 26 aug 2005, 16:29

Wij gaan bij dr Naudts...straks trouwens...om 17u30...dus niet naar K&G woensdag :lol:
Ik hoop dat ze kan helpen met Seppe zijn constipatieproblemen... :?
Dus, straks twee spuitjes voor Seppe :cry:
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 16:39

hallo iedereen,

Ik ben moe vandaag tja het is vrijdag he dan wordt het altijd zwaar en dan werk ik zaterdags nog als kapster ook maar ja morgen namiddag rust :)

isake ik ben van onkerzele,goed geheugen ellentje :wink:

ik dacht het wel dat jullie in het kookhoekje zaten,dat is een goed idee ik heb daar al veel inspiratie opgehaald :D

nieuwstraat valt nog mee als ik op de avenue louise de winkels moet doen moet ik mij opslag vragen :lol: :wink:

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 17:02

Amaai ik heb terug zo'n steken in mijn onderbuik zou dat normaal zijn en ik heb ook redelijk veel wit verlies en soms zelfs slijm. Ik weet niet goed of dat erg is of niet :?: :?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 26 aug 2005, 17:17

Elske, ik had dat ook zo veel witverlies. Dat is normaal hoor. Die steken dat is misschien wel wat van vermoeidheid, het is tenslotte toch vrijdag hé?

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 17:25

ik ad da ook witverlies, da is idd normaal!
anders ne keer aan marita vragen!!!!
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 17:31

oef dan ben ik toch al gerust gesteld

die steken ja dat zal waarschijnlijk wel van vermoeidheid zijn maar ik moet dinsdag naar dee gyn ik zal het haar eens vragen moest het niet beter zijn

dank u

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 26 aug 2005, 17:49

Isake, je diploma dat is omdat je meer dan 500 posts hebt, je bent nu gediplomeerd babyforummer

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”