echo's en bolle buikjes!!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
dat moet dan de moeite zijn seg,
want ik zou het er niet voor over hebben,
zelfs al was hij de knapste man ter wereld...
oh ik zie nu pas zijn foto.... hmmm die van mij moet niet onderdoen
grapje hoor!!
mijn gyn is een enorm attente man en een zeer aangename persoonlijkheid. En dat gaf altijd een vertrouwd gevoel
en dat vind ik toch heel belangrijk
want ik zou het er niet voor over hebben,
zelfs al was hij de knapste man ter wereld...
oh ik zie nu pas zijn foto.... hmmm die van mij moet niet onderdoen
grapje hoor!!
mijn gyn is een enorm attente man en een zeer aangename persoonlijkheid. En dat gaf altijd een vertrouwd gevoel
en dat vind ik toch heel belangrijk
Hahaha heel goed bezig allemaal misschien idd beter een appart topic openen tging hier wel over echo's en bolle buikjes he maar nu is het al het Dr Barudy/mn gynae mag er wezen/ verliefd op de gynae topic geworden
Elk jaar eentje gewoon daarvoor??? euhm ik wacht toch nog een jaar of 10 nu zene ik zal wel plots gewoon genoeg op "jaarlijkse" controle moeten ofzo

Elk jaar eentje gewoon daarvoor??? euhm ik wacht toch nog een jaar of 10 nu zene ik zal wel plots gewoon genoeg op "jaarlijkse" controle moeten ofzo
echo
Heel mooie echo's hoor!!!! Ja, smelt ook zunne als ik da zie
Mieke, jou prutske ligt daar precies superrelaxed op zij/haar rugje! Wat hebben ze het toch fijn hé in mama's buikje
Major, ik zie daar ook toch heel duidelijk een beebje in zunne! Het heeft zijn handjes zo koddig voor zijn gezichtje, hihihi....da's niet te doen é
Liefs Aicha
Mieke, jou prutske ligt daar precies superrelaxed op zij/haar rugje! Wat hebben ze het toch fijn hé in mama's buikje
Major, ik zie daar ook toch heel duidelijk een beebje in zunne! Het heeft zijn handjes zo koddig voor zijn gezichtje, hihihi....da's niet te doen é
Liefs Aicha
Mooi hoor
wat die rare vorm betreft je bent niet de enig: de mijne ziet er soms vierkant uit ofwel staat de ene kant op een bobbel (alsof hij met zn poepke omhoog zit ofzo) echt grappig
Ook nog s een fotoke van de mijne (35 weekjes) en mn "sexy" pyjama

Shot with Cameras at 2007-06-27
wat die rare vorm betreft je bent niet de enig: de mijne ziet er soms vierkant uit ofwel staat de ene kant op een bobbel (alsof hij met zn poepke omhoog zit ofzo) echt grappig
Ook nog s een fotoke van de mijne (35 weekjes) en mn "sexy" pyjama

Shot with Cameras at 2007-06-27