wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 09 jun 2007, 22:34

hier alles goed alleen wat versleten
ze hebben hier terug gans de dag gewerkt en ja dan heb ik veel kuiswerk erna hé
onze onderbouw vd keuken staat er ook al zé
als ik de tijd eens heb post ik ze hier wel efkes
voel me anders wel nog goed en veel harde buiken maar nog niet echt pijn erbij
groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 10 jun 2007, 12:44

Ik heb ook veel last van harde buiken, zelfs zonder iets te doen, dus gewoon in rust, maar ze zeggen met hoe meer kindjes, hoe meer je dat hebt, of vooral ervaart...

Ik heb hier vandaag een grote poetsdag, want tis nodig. Heb de kussens van de stoelen van eetkamer al gewassen en ben vooral veel rommel aant opruimen en aant weggooien, en oud speelgoed komt straks in zak voor spullenhulp en wat kapot is de vuilbak in.

Heb al hard gewerkt en resultaat begint zichtbaar te zijn. Heb m'n ex de opdracht gegeven om maxi cosi en reiswieg mee te brengen. Dan kan ik dat wassen en als de wieg hier komende week geraakt dan ga ik ook de eerste kleertjes beginnen wassen, is een hele klerenzak vol. Heb er nu wel zin in, nu ik ook een vasstaand idee heb voor geboortekartjes en doopsuiker ben ik al veel geruster. En weeral een harde buik se... Paar dagen geleden maakte baby terug een halve draai naar rechts :? , maar ondertussen terug mooi in de juiste richting gaan liggen. Al goed want dat voelde echt niet goed zenne, had zo een halve dag een buik met 2 uitstekers links onder en rechts boven, twas nogal een zicht.

M'n buurman gaat babybedje ook afschuren, dus das ook al geregeld en dan ga ik eens gaan kijken om het in een mooi kleurtje te beitsen. Zo komt stilletjesaan alles in orde voor de geboorte. Nu kijk ik er wel naar uit, hoeft morgen nog niet, maar het is welkom. Zowat alles is geregeld enkel nog afspraak maken voor lijst en dan is denk ik alles wel geregeld. Maar ga dat komende week proberen te comnbineren (proberen op dinsdag) met naar school van Femke te gaan (hoofdgebouw in stad) om m'n zegje eens te gaan doen over het veelvuldig wisselen van leerkracht... Steiner staat er voor bekend om tijdens kleuter 3 jhaar zelfde juf te hebben en tijdens lager ook 6jaar, maar met het afgelopen jaar dat hun juf is ziek gevallen en dat ze volgend jaar niet meer terug komt :cry: :cry: :cry: krijgen ze ipv de interim die er nu is mss nog eens een andere en ik ben dat dus beu. Alles bij elkaar zou Femke zelfs meer juffen gehad hebben op die 3 jaar dan in regulier onderwijs :roll: en das echt teveel aant worden, ok m'n hormonen spelen ook wel wat mee, maar des te beter dan heb ik een veel grotere mond.

Gisteren was het schoolfeest en heb gewoon hele tijd met Femke's juf zitten praten, want ik dacht dreigd nu waarheid te worden dat ze zowel chronisch vermoeidheidssyndroom heeft in combinatie met fybromialgie... En geloof me een goeie vriendin van mij heeft dat ook en dat wens ik echt niemand toe... Das echt levenslang en er bestaat niks voor om daarvan te genezen. De ene heeft er al wel meer last van dan de andere en dat komt ook in periodes harder door, maar toch dat wil je niet hebben, das levenslange spierpijnen en steeds zo moe zijn :?

Ach ja, m'n pauze zit er nu op en ga er terug invliegen sé...

Doei
G&F

Hierbij nog een recente foto van Femke met mijn zelfgehaakt topje:

Afbeelding
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 11 jun 2007, 22:45

heel mooie foto van je femke hoor
morgen word hier een drukke namiddag
om 14u30 naar de gyn ben benieuwd

en om 17u15 naar de oogarts met milan

milan had vandaag clb op school en zijn ogen zijn niet goed :cry:
op zijn blad staat links 0.2 en rechts 0.5 alleen weet ik niet wat dit wil zeggen
er staat wel bijgeschreven dat zijn gezichtsvermogen sterk is vermindert en dat ik dringend een oogarts moest raadplegen
en heb chance kan er morgen al naartoe
nu ik hoop dat het niet te ernstig is maar ik vroeg me af of hij die test dan wel verstond :!:
hier thuis moeten wij alleen zeggen dat hij niet tedicht bij tv mag staan maar van de test zou het van verzicht zijn
allé moest hij nu echt niet goed zien dan zouden wij dat toch merken of niet :?:
hij ziet bv een traktir van ver afkomen en als we met de auto lichten naderen zegt hij van mama/papa het is rood of groen
nu enfin we zullen wel zien hé
zal blij zijn als we naar de oogarts zijn geweest
groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 12 jun 2007, 10:24

Dat van z'n oogjes kan mss wel goed meevallen hoor. Op zo'n onderzoeken zijn dat vooral momentopnamen hé. de oogarts zal je wel meer kunnen vertellen, want die testen dat anders.

Femke is dik jaar geleden ook naar oogarts geweest, omdat ze veel hoofdpijn had en ze soms zei dat ze niet goed zag, maar d'r was dus niks mis met haar oogjes. En als ze toch brilletjes moeten dragen, dan beter nu al dat het nog goed kan komen.

Zo hebben ze m'n neefje eens naar oorarts gestuurd omdat die zogezegd niet goed hoorde in school, maar er is toch een groot verschil tussen niet horen en niet luisteren zenne.

Bij femke haar 5 jarigen testen was de eerste keer enorm slecht, ze had toen volgens de testen 1 jaar achterstand op grove motoriek, paar weken later deed ze die terug en had ze bijna alles ingehaald. Ok ze blijft wel wat onhadig en houterig (vooral omdat ze bang is om iets te doen) maar de dingen die ze moest kunnen kon ze dus blijkbaar wel beter dan de eerste testen uitwezen.

Laat maar weten hoe het bij de gyn en oogarts is geweest hé... Ik moet nu wachten tot m'n vv terug is (normaal in loop van volgende week) en dan nog eens op controle.

Ik gisteren wat knutselgerief in huis gehaald voor geboortekaartjes en doopsuiker (heb wel iets uit de winkel, maar maak het gewoon net iets origineler) en ben blij dat m'n idee eindelijk beetje is uitgewerkt. Das toch ook al een geruststelling.

de overtrek van reiswieg en maxi cosi zijn ook gewassen en droog dus die ga ik sebiet terug eraan doen. Daarna de badkamer poetsen, vooral veel wassen en slaapkamers stofzuigen als er nog tijd en zin over is...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 12 jun 2007, 11:26

ja ik laat zeker iets weten hoor
vroeg deze morgen aan de juf of zij eral iets van gemerkt had bij milan en ze schrok gelijk dat ik zei dat zijn ogen niet goed scoorden bij clb
zij heeft ook nog niks opgemerkt dus
nuja we moeten afwachten hé tot 17u15 :(

en goed van femke dat ze het beter heeft gedaan hé :lol:
jah mms had ze de vorige keer ook niet echt geen hoesting hoe zijn kinderen soms hé

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 12 jun 2007, 15:49

ben dus terug van gyn en alles is in orde :lol:
baby weegt nu 2.700 wat goed is hé
ik heb veel vruchtwater en baby zit nog mooi hoog en nog geen opening
verta het niet met al onze werken maar zoveel tebeter hé
ikzelf ben niks bijgekomen dus blijf ik op mijn 13kg
ivm striptococcen is ook goed en daar ben ik ook heel blij om
en moet terug op 3juli dus binnen 3weken
groetjes
en de zenuwen slaan hier toe om straks naar oogarts tegaan met milan :(

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 12 jun 2007, 18:40

Hey,
Ook op controle geweest vandaag!!!!
Bloeddruk wéér te hoog !
Moet volgende week al terug!!!

Baby ligt wel goed, dus dat is goed nieuws!!!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

gyn

Bericht door Aicha » 12 jun 2007, 18:57

mama24,

Da's een schoon gewicht hé van je beebje!

Moet je vanavond met Milan naar de oogarts? Wat heeft ie precies?

Nele,
Ja die hoge bloeddruk moet wel goed in het oog gehouden worden hé!
Maarja, zo zie je ondertussen je kleintje gauw weer!(of krijg je niet elke keer een echo?)

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 12 jun 2007, 19:04

Hey,

Nee, niet elke keer een echo hoor!!!
Vind dat eigenlijk ook niet nodig hoor!!
Heb vandaag wel een uur aan de monitor gelegen, zo heb ik het kleintje ook gehoord hé!!!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 12 jun 2007, 22:36

Mijn bloeddruk is dan weer steeds aan de lage kant. In het midden van zws is dat normaal omdat baby dat je bloed afsnoept, maar bij mij blijft die dus zo laag. Heb nu wel altijd een vrij lage bloeddruk, dus ik maak me geen zorgen...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 12 jun 2007, 23:57

we hebben dus naar de oogarts geweest
en ja hij moet een brilleke dragen
rechts moet hij +3.5 en links +3
hij ziet zowel van ver en van dicht onvoldoende
dus morgen maar eens opzoek voor een brilleke
vind het erg maarja als hij er beter door ziet zoveel te beter hé
binnen 6maand moeten we dan eens terug om te kijken of het betert of stabiel blijft
maar wat ik niet versta is dat hij wel veel ziet van ver zoals een traktor of fietser enz
maar de oogarts zij dat hij dat wel ziet maar niet scherp genoeg ofzo
hopelijk houd hij zijn brilleke aan hé zal wennen zijn zowel voor hem als voor ons

mijn bloedruk is altijd rond de 12.7 vandaag 12.8
mijn echo's zijn nu ook nietmeer zo mooi duidelijk ze wou vandaag dus geen gezichtje laten zien hé
voornaamste is dat ze het hierbinnen heel goed steld hé :lol:

Aicha
Pas blauw

juli

Bericht door Aicha » 13 jun 2007, 08:54

G & f,

Beter een bloeddruk aan de lage kant hé! Je kan er bij momenten wel dezelfde vervelende symptomen van hebben als van een hoge bloeddruk maar is toch gezonder é!
Ik heb hier ook een vrij lage bloeddruk (meestal 10 of 11 over 7 of 6) en dat was ook zo tijdens mijn zwangerschappen, zelfs op het laatste!

Nele,

Ja, eigenlijk kun je op het einde niet veel meer maken van die echo's en zijn de harttoontjes op de monitor zeker evenwaardig hé!!!

mama24,

Da's natuurlijk niet zo plezant voor Milan maar eens hij doorheeft dat hij er beter mee ziet denk ik wel dat hij zijn brilletje mooi zal ophouden!
Hadden jullie dan een brief meegekregen van het Clb met een vermoeden van verminderd zicht of was het julliezelf opgevallen?

En tegenwoordig zijn er heel toffe montuurkes, meestal wel vrij duur maarja...
Ik probeer mij Milan voor te stellen met zo'n stoer brilleke en ik denk wel dat hij daar heel knap mee zal staan!
Presenteer hem ons hier dan maar hé met zijne nieuwe look! :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 13 jun 2007, 11:39

ja aicha we hadden een brief meegekregen met de resultaten
en wij hebben nooit iets opgemerkt alleen dat hij dicht naar de tv kijkt
dat valt niet altijd op wist de oogarts en optiek zeggen t'is omdat milan hem altijd heel goed heeft
deze morgen dus een brilleke gaan kiezen amai dat is moeilijk hé
al die soorten zeg

heb milan vandaag thuis gehouden van school want deze middag als hij dan wat moe komt zou hij geen willen passen
dus het zekere voor het onzekere genomen
hij was heel gewillig om die brillekes te passen verschoot ervan
we kwamen uit op 2 brillekes en heb dan maar milan laten kiezen
volgende week zullen ze bellen om hem op tehalen
optiek zijn ook van dat we al goed op weg zijn doordat het + is en dat we er heel vroeg bij zijn dus dat is ook al positief hé
kan niet vlug genoeg volgende week zijn voor ons
groetjes

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 13 jun 2007, 19:05

Ja, eigenlijk kun je op het einde niet veel meer maken van die echo's en zijn de harttoontjes op de monitor zeker evenwaardig hé!!!
dat is idd zo, mijn laatste echo's waren ook alleen maar stukken been of een gezichtje, maar niets meer volledig hé :wink:

@ G&F
een lage bloeddruk... is die nu nog lager dan gewoonlijk dan??
ik had telkens een hele hoge bloeddruk. en die werd alleen maar hoger naarmate de zwangerschap vorderde....
eens bevallen, was dat binnen de week terug normaal
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 13 jun 2007, 19:59

goortjes schreef: stukken been
:lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 13 jun 2007, 20:04

ja, dat is toch zo
een stukje bovenbeen
dan een stukje onderbeen....
zeker bij onze niels, die zijn benen kregen ze er gewoon niet meer in zijn geheel op
Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Milan

Bericht door Aicha » 13 jun 2007, 20:53

mama24,

Jullie hebben dus al een keuze gemaakt!
Verlang al om Milan eens te kunnen bewonderen met zijn brilleke! Wordt zeker en vast nog knapper en later kan het zelfs nog sexy staan :lol: :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 13 jun 2007, 22:20

bloeddruk is toch nog net iets lager dan gewoonlijk zenne, normaal heb ik 12/7 en nu 10/6 al bijna hele zws zo... ik ervaar dat vooral door de vermoeidheid en dat ik sterretjes zie bij inspanningen (de trap in school bvb..)

Ik ga nu in m'n bed kuipen, want heb al hele dag barstende koppijn, niet zo goed geslapen ook niet (spieren in nek zitten ook weer véél te vast) en ben me nu aant ergeren in printer die niet wil werken, die geeft steeds melding van geen inkt (dat lichtje blijft knipperen) en heb vandaag 2 nieuwe gekocht, zowel kleur als zwart AAARRRGGGHHH en ik wil dus ene test geboortekaartje drukken en lukt dus niet hé...

Ik ben ook benieuwd naar Milan z'n brilletje, zal wel heel schattig zijn.

Hopelijk ben ik morgen wat uitgeslapener en heeft Femke minder kuren, want die is sinds zondag als ze van bij m'n ex kwam al niet meer te genieten en ben het echt beu, weet niet meer hoe het aan te pakken zenne, ik straf haar met geen verhaal, niet buiten spelen, enz, maar het heeft geen nut.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 17 jun 2007, 07:15

g&f alles goed?is al een eindje geleden dat je hier nog eens langs kwam

t'is nu 7u en ik ben al wakker van 6u geen avance ik kon niet meer slapen :(
ik voel me nog altijd goed maar heb wel veel harde buiken en soms redelijk veel steken langs onder maar gaat telkens terug over
gisteren hebben ze hier terug goed gewerkt en ik ben nu van de stoffige en vuile dingen vanaf :lol:
gisterenavond nog alles mooi afgewassen en gekuist en t'is nu terug allemaal proper :D
zal nog enkele foto's hier neerzetten zé
dit is dus onze keuken die nu bijna af is nog juist het onderte en bovenste dichtdoen
Afbeelding
en dit is waar de kids hun speelhoek word maar is nog niet volledig afgewerkt,weet nog niet juist hoe ik het zal indelen in ieder geval moet er nog een kast of iets inkomen om hun speelgoed wat in op te bergen
als jullie tips hebben alles is welkom :wink:
Afbeelding
dit is mijn living
Afbeelding
en dit is onze salon
Afbeelding
Afbeelding
zo dit was het groetjes

Aicha
Pas blauw

verbouwing

Bericht door Aicha » 17 jun 2007, 07:54

Goeiemorgen! :wink:

Jullie verbouwingen zijn echt wel heel vlot gegaan en zijn ook echt de moeite! proficiat ermee!!!!!

Ja, 't is idd een tijdje geleden dat we g & f hier gezien hebben!
Hopelijk gaat alles toch goed met haar! Of is er niets met Femke! :roll:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 17 jun 2007, 08:14

ja t'is van 13juni geleden
hopelijk is er niets ergs aan de hand met haar of met femke hé

enja onze verbouwingen zijn heel vlug gegaan en vind dat het ook geslaagd is
heb net mijn raman buiten allemaal gekuist maarja voor hoelang die proper zullen zijn :?: is iets anders met al die regenvlagen hé

groetjes

Aicha
Pas blauw

lang

Bericht door Aicha » 17 jun 2007, 08:55

4 dagen na elkaar?! Da zijn we niet gewoon hé van haar!

Van die ramen, da's é zeg! en als rondom ramen hebt is dat niet geklonken é in eeb half uur! Ben al blij dat ik hier zo'n speciaal spellement heb met prima product voor de ramen. IK doe er' sindsdien toch stukken minder lang over!

Die harde buiken en steken...'tja, het einde is in zicht hé! Ik heb al vaak gehoord dat als er minder dan een jaar tussen 2 geboorten zit dat je dan meer kans hebt om ietske vroeger te bevallen. Maar dan ook weer niet om je zorgen over te maken hoor! Je maakt wat makkelijker opening vanwege de baarmoederhals die nog niet hrelemaal zijn oorpsronkelijke stevigheid teruggevonden heeft na de vorige bevalling!

Ben benieuwd wanneer jullie meisje zich zal komen presenteren?
Wie zal het goede nieuws hier komen posten?

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 17 jun 2007, 10:11

ja mieke 1983 zal hier de aankondiging wel komen doen

enja ben ook benieuwd wanneer we voor de derde keer mama en papa zullen worden maar,hij zal zien als ik op 3juli op controle moet als ik al opening heb en moest dit het geval zijn mag ik de andere week gaan
(10 of 11 juli)voor een neepje te geven want zal terug een kloekske worden zij hij
allé hij wil me besparen van scheuren verzeker want van maité was ik er erg aantoe van gescheurd tezijn hoor

en gisteren is g&f in het dierenhoekje geweest heb ik gezien
dus alles is dan toch nog in orde daar ben blij :lol:

groetjes en prettig weekend allen :lol:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 17 jun 2007, 11:28

jaja, ik leef nog en alles is ok... MAar omdat ik als laatste had geschreven vond ik het weer zo dom om na mezelf nog eens zelf te posten... Heb het wel wat druk gehad, zal straks komen verder schrijven, nu ff naar mù'n vv, die zijn sinds vrijdag rterug int land en Femke wil haar vriendinnetje zien, ze heeft die 2.5md ni gezien door hun reis.

En heb wel op andere topics nog wat geschreven ook ze :D

Tot later
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

terug

Bericht door Aicha » 17 jun 2007, 14:22

oef!!!! G & F, we waren al bezorgd zunne!!!! :wink:
Heb weer niet genoeg gelezen hier zeker de laatste dagen en moet toegeven dat ik heel weinig in het dierehoekje kom :oops:

Mama24,
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar naart schijnt is gescheurd zijn echt wel heel pijnlijk hé! Zou je daar nu gevoeliger voor nadat je dat al gehad hebt van Maïté?
Als je in bad bevalt is het risico op scheuren of een knip veel kleiner! Kweetnie of dat een mogelijkheid is waar jij bevalt?

Liefs Aicha!
Kga een beetje van het zonnetje genieten nu :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 17 jun 2007, 17:24

Niet te snel ongerust zijn hoor, ik ben een taaie :lol: Maar af en toe heb ik de fut, zin, tijd niet om hier te komen posten.

Vanmiddag was ik hier al ff terug, maar door een andere site te openen (was wel nieuw venster) vergiste ik me en was ik alles kwijt en ik had zovéél al getypt, was aant afronden en weg foetchie :( :?

Dus terug beginnen nu se. Ik ben dus ff langs m'n vv geweest en ze zagen er echt goed uit na 2.5mnd in het zuiden te hebben gezeten.

Ik heb ook regelmatig last van zo'n stekende pijn in m'n zij en onderbuik, maar ik denk dat dat een teken is van m'n lichaam dat ik het wat rustiger moet doen. Had er vrijdag enorm last van, en eigenlijk gewoon nadat ik door de aldi was gewandeld. Dat komt ook wel steeds zo ineens op. Maar ik had daarvoor ook grote bloembak verschoven, dus mss wat het wel daardoor. Maar soms heb ik daar ineens last van zonder grote inspannigen, hoewel gewoon naar supermakrt gaan te voet er al teveel aan is, enkel slenteren lukt dan.

Ik heb het de afgelopen dagen ook enorm druk gehad voor geboortekaartjes, moest formaat aanpassen en gelukkig past het nu in ee ngewone omslag dus das al iets uitgespaard aan verzendkosten, want met Feke haar kaartjes was dat cd formaat en dat kost al wel wat meer.
Nu moet ik enkel nog in copy center gaan vragen of ze daar m'n papier op maat willen snijden, want tis in verschillende lagen en ik zie dat niet zitten om voor zo'n 75 kaartjes elk blad één voor één met m'n snijmachine te doen, want dan moet ik dan ook nog een voor een aftekenen omdat het anders toch ni recht is.

Femke jheeft al sinds vorige week zondag enorm veel kuren, het zal voor een stuk in de lucht hangen, want heb al op fora gelezen dat er veel kindjes steeds ruzie maken... Maar het was wel nadat ze van bij m'n ex kwam, dus ze is daar ook weer goed verwend geweest en kan er hier dan niet tegen dat ze niet steeds haar zin krijgt, maar heb al ganse week elke avond boos moeten zijn :? odmat ze niet wil slapen, frank is enz. Nu was ze vorige week wel ook enorm over haar toeren dus had gevraagd wat er gebeurt was ,ze zei dat haar opa (ex woont nog steeds bij z'n ouders :roll: ) een bal hard in haar buik had geduwd, maar weet dus niet is hoeverre wat er écht gebeurd is hé... M'n ex z'n vader maakt het haar wel meer lastig met de dreigen haar duim af te pakken of af te knippen :x ik kan daar echt niet om lachen, maar ja wie ben ik om daar iets van te zeggen hé, m'n ex zegt dat toch niet door. En hoe meer ze wordt gefixeerd op haar duim, hoe meer ze duimt. Zo goed zal ze zich daar dan wel niet voelen, want hier thuis is haar duim enkel om te slapen, als ze moe is, of als troost.

Nu had m'n ex vorige week eindelijk de maxi cosi en reiswieg gebracht en had ik ook nog naar bad gevraagd met luierkussen aan, om op bad te bevestigen. Maar nu beweerd hij dus dat hij dat niet meer heeft, ofwel weggegooid (dat was dus een nieuw ding hé) of weggegeven... Want hij ging er vanuit dat hij dat toch niet meer zou nodig hebben, maar ipv dan eens bij mij te vragen of ik dat nog nodig heb.. uiteindelijk was dat evengoed van mij als van hem. Nu heb ik dus het probleem dat ik geen babybad of luiertafel heb voor in badkamer :roll: heb er nog wel een in de kelder staan (zo'n tafel van ik-ea) maar die wou ik dus voor beneden gebruiken en eigenlijk heb ik er in m'n badkamer geen plek voor. En anders moet ik daar echt kasten uit halen en dat zie ik echt niet zitten. Maar ik kan daar echt niet mee lachen dat hij dat zomaar heeft weggedaan.

Nu heb ik aan m'n moeder ff een grote emmer gevraagd, beetje formaat van tummy tub om de eerste dagen te gebruiken en dan hoop ik de echte tummy tub snel te krijgen van m'n lijst.

Femke had gistern dansshow dus die is moe en mag dus vanavond goed op tijd haar bed in. Nu ff verder doen met m'n eten...

Mama24 voor je speelhoek kan je mss volgende kast gebruiken. Ik heb die ook zo'n 2 en das echt wel handig om veel speelgoed in op te bergen, ik zal het hier een dezer ook eens op foto zetten en dan posten, ben daar wel content van, enkel trekken die plastiek schuifjes veel stof aan, maar das ook omdat er hier dieren rondlopen...:

Afbeelding

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 17 jun 2007, 21:54

@aicha nee heb daar geen last meer van van dat gescheurd zijn
en waar ik beval is er een bevallingsbad maarja moet
erin geraken hé derde keer goeie keer mss
@g&f is idd niet mooi van je ex omdat weg tedoen of weg tegeven hé
mijn kaartjes zijn ook buitenformaat en kost me 1.04euro
jammer dat femke altijd van die kuren heeft hé als ze van bij de
papa komt
en dat van die boxen vind dit wel een mooi ding en kan nog veel in
hé zo tezien zal mss zo ééntje aanschaffen maar eerlijk gezegd ik ga niet graag naar ikea vind daar zo mijn draai niet
groetjes

Dunnie
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Dunnie » 18 jun 2007, 12:01

hallo iedereen,
ben woensdag op controle geweest bij de gyne en alles is in orde met ons kindje!Het weegt al 2.300kilo,wat goed is zegt ze,maar toch is het nog een beetje voor met het gewicht.
Kheb ook al 1cm opening,ze zegt dat het kan zijn dat ik zo blijf rondlopen tot op het einde.
Maar het kan ook zijn dat ik iets vroeger beval,wat niet zou erg zijn,zegt ze,doordat het een groot kindje is!!kga mischien meer weten de volgende keer als ik moet op controle,das op 4juli!
Langs de ene kant zou het voor mij niet erg zijn als ik iets vroeger beval,want ik krijg het echt lastig,heb altijd veel te warm,wat ik normaal nooit heb,heb veel last van mijn rug en mijn benen.Maar ja wat wil je,ben ondertussen al in totaal 18kilo bijgekomen!Das niet niks hé.
Och ja,heb het er wel voor over hoor!!

Groetjes en tot later

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 18 jun 2007, 20:36

ja dunnie is ook een goed gewichtje hé maar zoveel voor kan het niet staan zeker?ik ben uitgerekend voor 20 juli en vorige week dinsdag woog onze meid 2.760.
ja 18kg is niet niks hé ik voorlopig 13kg van mijn 2 vorige zws altijd 20kg
hier begint alles zo zijn vorm te krijgen nu de verbouwingen zogoed als af zijn :lol:
morgen nog vlug eens het parkwieg bekleding spoelen en mooi strijken en bedje opmaken en dan eens mijn valies maken en is alles zogoed als gedaan voor ons klein meisje
op 3juli terug op controle en als ik opening heb zal hij de andere week een neepje geven om me te sparen denk ik voor het gewicht van ons meisje
enfin we zullen zien hé liefs vanal zou ik het de natuur zijn gang willen laten gaan maar hebben dan terug een probleem met opvang voor milan en maité
nu we zullen zien wat hij ons zegt op 4juli
groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 19 jun 2007, 11:08

Ik ben terug van medische controle van werk waar ik helemaal niet moest zijn want das controle om te zien of je wel geschikt bent om te werken, maar omdat ik dus in zws rust ben moest ik daar neit zijn... Had eind maart uitnodiging gekregen en vorige week tel van personeelsdienst om me eraan te herinneren heb daar meer dan half uur zitten wachten in wachtzaal om nog geen 5 minuten later al teurg buiten te staan, maar ik bel straks naar de personeelsdienst zenne, wat zijn dat nu voor manieren... Tis ni da ik pas zwanger ben hé, ben op 2 dagen na 37 weken zwanger, heb echt wel andere dingen aan m'n kop zenne. Rusten is daar één van, ben al van voor 5.30u wakker en ben al kapot. Moet nog naar ziekenkas was die hebben uitkering nog ni gestort en normaal staat dat er voor de 16de op, maar moet wel afbetaling betalen dus heb dat nodig.

Het gaat me precies weer een dagje worden zenne, amai... ben in copy center geweest en die snijden geen papier op maat dat niet daar is aangekocht, dus moet dringend zoeken waar het wel mogelijk is, zal ook eens in ava zelf vragen want papier komt van daar en zie het nog steeds niet zitten om dat allemaal zelf te doen, dan ben ik nog 3 maand bezig om dat eerst allemaal af te meten en tekenen om dan te kunnen snijden...

Voor de rest alles wel ok, buikbaby zit nog steeds goed. Ik ga mss de week voor m'n bevalling mee op verlof met m'n vv, kwestie van toch de juiste persoon bij de hand te hebben. Ze mogen 2 weken in huis van vrienden in Limburg logeren, maar omdat het echt rond mijn datum is, mag ik dus mee en nemen we gerief voor eventuele bevallign wel mee en ben ik er toch ook nog ff tussenuit en heeft Femke wat speelkameraadjes.

Nu naar ziekenkas gaan, anders komt het er niet van en dan als ik terug wat energie heb dringend stofzuigen en m'n babykleertjes netjes opplooien, want heb er wasrekje van volhangen zo schattig, heb er zelfs foto van getrokken, dus die post ik straks ff als ik die van toestel haal.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”