iemand dat ik ken moest bevallen eind mei, en ze is ook nu donderdag gepasseerd (7juni) bevallen, ook overtijd hé en het is een derde meisje geworden
Een juni baby!
Moderator:Moderators
eigenlijk wel gek hé
bij mij werd voor de 2de keer wel vrij snel geopteerd voor een KS
omdat ze me wilden sparen voor zware weeen
ik was uitgerekend voor 10 juni en ben op 1 juni bevallen met een KS
dus als ze wachten tot zaterdag... dan ben je toch dicht bij je uitgerekende datum hé... niet?
hebben ze verder niets gezegd waarom ze zo lang wachten om over te gaan op KS? wat was de vorige keer de reden waarom je een KS had?
bij mij werd voor de 2de keer wel vrij snel geopteerd voor een KS
omdat ze me wilden sparen voor zware weeen
ik was uitgerekend voor 10 juni en ben op 1 juni bevallen met een KS
dus als ze wachten tot zaterdag... dan ben je toch dicht bij je uitgerekende datum hé... niet?
hebben ze verder niets gezegd waarom ze zo lang wachten om over te gaan op KS? wat was de vorige keer de reden waarom je een KS had?
De gyn wil eerst zien of de bevalling niet op natuurlijke manier zou lukken! Alles is "normaal" voor een natuurlijke bevalling dus wil hij het liever zo proberen! Maar bij de laatste consultatie bleek dat de baby niet verder ingedaald was!
Bij Mathias' bevalling was mijn water gebroken 3 weken voor de bevallingsdatum, en na mijn epidurale zakte zijn hartslag ineens en hebben ze een spoedks gedaan!
Eerst was ik uitgerekend voor de 23ste juni maar bij de laatste raadpleging zei hij de 18de juni
Bij Mathias' bevalling was mijn water gebroken 3 weken voor de bevallingsdatum, en na mijn epidurale zakte zijn hartslag ineens en hebben ze een spoedks gedaan!
Eerst was ik uitgerekend voor de 23ste juni maar bij de laatste raadpleging zei hij de 18de juni
Proficiat Mieke!!!!! genieten nu maar
@ Dina
Dan zou ik me nog niet teveel zorgen maken hoor.
Als de gyn zegt dat alles in orde is om natuurlijk te bevallen. Bij mij was dat uitgesloten, dus dan beslissen ze om een KS uit te voeren.
Mijn gyn had het ook liever natuurlijk laten komen, maar dat ging nu eenmaal niet.
Maar moest het toch een KS worden, nogmaals niet te druk in maken
Nu weten ze wat je de vorige keer voorgehad hebt en als alles gepland is, dan verloopt alles veel serener
@ Dina
Dan zou ik me nog niet teveel zorgen maken hoor.
Mijn gyn had het ook liever natuurlijk laten komen, maar dat ging nu eenmaal niet.
Maar moest het toch een KS worden, nogmaals niet te druk in maken
Nu weten ze wat je de vorige keer voorgehad hebt en als alles gepland is, dan verloopt alles veel serener