gemiddelde kostprijs gyn bij controles
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
ben benieuwd hoeveel dit zo kost, van begin tot einde zwangerschap
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Bedoel je alles opgeteld over alle visites?
Ik weet het niet meer precies, maar kdacht dat ik 46 euro per visite betaalde? Of was dat nu 36? Ik kan het niet precies zeggen nu....
Dat was dus maandelijks dat ik ging...en de laatste maand was dat wekelijks dacht ik...dus da telt wel serieus op natuurlijk, maar tis voor een goede zaak he
Ik weet het niet meer precies, maar kdacht dat ik 46 euro per visite betaalde? Of was dat nu 36? Ik kan het niet precies zeggen nu....
Dat was dus maandelijks dat ik ging...en de laatste maand was dat wekelijks dacht ik...dus da telt wel serieus op natuurlijk, maar tis voor een goede zaak he

gyn kosten
Ik gyn op consult in het ziekenhuis en betaalde daar telkens 22 euro waarvan ik dan ongeveer 14 euro terugkreeg. Enkel de echo's en labotesten kreeg ik achteraf op factuur . Voor de echo's was dat 2,49 en voor labotesten ongeveer 12.
Meestal betaal je meer wanneer je bij een gyn thuis gaat!
Liefs Aicha
Meestal betaal je meer wanneer je bij een gyn thuis gaat!
Liefs Aicha
Mijn gynae was van goud gemaakt denk ik
maar een chance was er wel content van...ik betaalde voor een gewone consultatie 40€ en met monitoring of echo 80€
Veel kreeg ik er niet van terug helaas...ik denk 12€ voor een gewone consultatie en iets in de 20€ voor de echo's en monitoring...maar een chance dat mijn verzekering er tussen kwam
Mo ik zou hem niet kunnen gemist hebben

Veel kreeg ik er niet van terug helaas...ik denk 12€ voor een gewone consultatie en iets in de 20€ voor de echo's en monitoring...maar een chance dat mijn verzekering er tussen kwam

Amai jij moest veel betalen hoor. Ik betaalde altijd hetzelfde 31,80. Echo, monitoring, gewone consultatie,... en trok daar nog van terug ook.jenny schreef:Mijn gynae was van goud gemaakt denk ikmaar een chance was er wel content van...ik betaalde voor een gewone consultatie 40€ en met monitoring of echo 80€
![]()
Veel kreeg ik er niet van terug helaas...ik denk 12€ voor een gewone consultatie en iets in de 20€ voor de echo's en monitoring...maar een chance dat mijn verzekering er tussen kwam![]()
ja ik weet het, voor zijn consultatie gaat het nog 45€ en ge trekt er dan nog een stukje van terug...maar de eerste keer was ik toch verschoten van de prijs voor de monitoring en echo's...
Maar bon, ik voel er mij goed bij en hij is heel lief, ik zou geen ander willen, dat is het belangrijkste...wel dat het soms pijnlijk was zo'n bedrag
Maar uiteindelijk nemen we de prijs er dan maar graag bij
Maar bon, ik voel er mij goed bij en hij is heel lief, ik zou geen ander willen, dat is het belangrijkste...wel dat het soms pijnlijk was zo'n bedrag

Maar uiteindelijk nemen we de prijs er dan maar graag bij