hallo,
ik had ook zo'n twijfel tussen vruchtwater of witverlies...en ik was enorm verschoten als de gynae mij zei dat het gewoon witverlies was en dus geen vruchtwater...ik had precies wel in mijn broek gedaan maar het was niet elke keer...meestal had ik zo'n witverlies bij inspanningen, zoals na het kuisen of iets opgepakt te hebben..maar als je twijfel hebt zou ik toch maar eens aan je gynae vragen,...
Mijn water hebben ze op de dag van de inleiding gebroken en ik had er heel veel...dus kan ik je niet helpen bij de vragen hoe het is om vruchtwater te verliezen en wat de risico's zijn bij te weinig vruchtwater...
Met opening kan je wel een tijdje lopen, ik had 2 weken voor de bevalling 1 cm opening, 1 week voor de bevalling had ik 1,5...de dag van de inleiding was ik aan 2cm...net niet genoeg om het natuurlijk te laten komen...maar t'is wel een teken dat het op gang kan komen...
Ik had ook graag natuurlijk bevallen, en heb de laaste week van mijn zwangerschap ook vanalles geprobeerd om het op gang te brengen, vooral ik had al opening, we hebben dan maar meer sex gehad, zijn gaan wandelen, heb ik mijn gans appartement kuisen, heb ik trappen gedaan ipv de lift, maar helaas niets heeft geholpen bij mij... misschien heb jij meer chance
Indien je echt twijfelt neemt toch maar contact op met je gynae, hij/zij is er om jou te helpen, ze zijn er daarvoor...
Ik wil jou ook met dit bericht van profiteren om jou een prachtig einde zwangerschap en een prachtige bevalling toe te wensen...en veel geluk met je toekomstige prutske...
groetjes
Jenny & Femke