Hoe ben je aan die naam gekomen .Tilo
Vind hem mooi en origineel (eigenlijk de eerste keer dat ik dat hoor

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Het is inderdaad een naam die niet echt heel vaak voorkomt. Vandaar ook dat Tilo's papa en ik ervoor gekozen hebben. Het is eigenlijk een duitse naam en we vonden beiden dat het echt wel heel erg mooi klonk, dus vandaar dat onze kleine pruts nu Tilo noemt.Sigri schreef:Hoe ben je aan die naam gekomen .Tilo
Vind hem mooi en origineel (eigenlijk de eerste keer dat ik dat hoor)
'k Heb het zelf nooit meegemaakt om met iemand in de klas te zitten die dezelfde naam heeft als ik, maar ik kan me best voorstellen dat het inderdaad niet altijd leuk moet zijn, en zeker al heel erg verwarrend.goortjes schreef:ja, ik heb het ook nog niet gehoord
wel tof, dan zit er in de klas in ieder geval al geen tweede jongetje met die naam![]()
ik had vroeger een klas waarin nog 3 meisjes zaten die dezelfde naam hadden als ik
Haha!goortjes schreef:dat is wel grappig ja!!!!
en heel toevallig!!
waar ik vroeger woonde, dat was een deelgemeente van een overkoepelend dorp. En in één van de andere deelgemeentes woonde er ook een meisje die ongeveer even oud was als ik met dezelfde voor en achternaam!!
soms was dat vervelend in de klas
maar ook wel grappig hoor
de leerkrachten sloegens soms alles door elkaar!!
oh, maar bij ons hadden de leerkrachten de gewoonte om de deugnieten van de klas, en dat waren altijd de jongensHihi, wat is daar dan jongensachtig aan, als ik vragen mag?
Moesten ze mij bij mn achternaam noemen, zou ik al eerder zoiets hebben van: "oh-ow, wat heb ik nu weer misdaan", lol!
Ahaaa, vandaar dus, hehe.goortjes schreef:oh, maar bij ons hadden de leerkrachten de gewoonte om de deugnieten van de klas, en dat waren altijd de jongensHihi, wat is daar dan jongensachtig aan, als ik vragen mag?
Moesten ze mij bij mn achternaam noemen, zou ik al eerder zoiets hebben van: "oh-ow, wat heb ik nu weer misdaan", lol!, met hun achternaam te noemen
zo van: Willems, ga eens zitten
of van: Jacobs, let eens op
enz enz
vandaar dat jongensachtige!!
Amai, dat is ook al niet meteen iets dat je vaak tegenkomt! Inderdaad freaky!voetballover schreef: in het dorp waar ik nu woon,woont ook een naamgenoot van mij,maar enkele straten verder.
bij mij vroeger int school zaten er twee jongens,die dezelfde voornaam,familienaam en geboortedatum hadden,freaky!