School
Moderators:Welcome, Moderators
Voila zie,gisterennamiddag heb ik onze jongste ingeschreven in school.
Ondertussen is hij een tweetal uurtjes in de klas gebleven om te spelen.
De juf vertelde dat ze hem niet gehoord heeft,dat hij de hele tijd mooi aan het spelen was op de glijbaan.
En volgens zijn broer die nu de klas daarnaast zit heeft hij niks anders gedaan dan op de glijbaan gezeten.
Maar ik was al blij,want er waren ook kindjes bij die absoluut niet wilden spelen maar meegaan met de mama en papa op rondleiding in school.
En op de koop toe wou meneertje daar blijven.
Ik kreeg hem dus bijna niet meer mee naar huis.
Hij wou nog wat spelen op de speelplaats ook.
Ik hoop dat hetin september ook zo vlotjes gaat ,en dat denk ik wel,hij leeft helemaal op tussen al die leeftijdgenootjes.
Wat we wel gezien hebben is dat hij een van de grootsten van de klas gaat zijn.
Maar dat wist ik al langer dan vandaag,want ik word regelmatig aangesproken of dat hij al niet naar school gaat.
Ondertussen is hij een tweetal uurtjes in de klas gebleven om te spelen.
De juf vertelde dat ze hem niet gehoord heeft,dat hij de hele tijd mooi aan het spelen was op de glijbaan.
En volgens zijn broer die nu de klas daarnaast zit heeft hij niks anders gedaan dan op de glijbaan gezeten.
Maar ik was al blij,want er waren ook kindjes bij die absoluut niet wilden spelen maar meegaan met de mama en papa op rondleiding in school.
En op de koop toe wou meneertje daar blijven.
Ik kreeg hem dus bijna niet meer mee naar huis.
Hij wou nog wat spelen op de speelplaats ook.
Ik hoop dat hetin september ook zo vlotjes gaat ,en dat denk ik wel,hij leeft helemaal op tussen al die leeftijdgenootjes.
Wat we wel gezien hebben is dat hij een van de grootsten van de klas gaat zijn.
Maar dat wist ik al langer dan vandaag,want ik word regelmatig aangesproken of dat hij al niet naar school gaat.
Oh leuk dat hij zich daar zo goed geamuseerd heeft.
Gaan de ouders het dan in september moeilijker hebben?

Gaan de ouders het dan in september moeilijker hebben?

-->Persoonlijk Fotoalbum<--