eerste fietsrit
Moderators:Welcome, Moderators
Hallo,
Vandaag de eerste keer met mijne (nieuwe) fiets gereden met Jonas achterop. Heel leuk. En het viel goed mee. Als ik op de fiets rij, voel ik niet dat ik 20kg achterop heb zitten.
Jonas vond het ook heel leuk.
Dus woensdag ga ik hem met de fiets van 't school halen. Hopelijk regent het dan niet .
En nu de papa overtuigen om ook ne fiets te kopen met stoeltje voor Ilsa. Dan kunnen we in de vakantie heerlijk gaan fietsen.
Groetjes,
sogro
Vandaag de eerste keer met mijne (nieuwe) fiets gereden met Jonas achterop. Heel leuk. En het viel goed mee. Als ik op de fiets rij, voel ik niet dat ik 20kg achterop heb zitten.
Jonas vond het ook heel leuk.
Dus woensdag ga ik hem met de fiets van 't school halen. Hopelijk regent het dan niet .
En nu de papa overtuigen om ook ne fiets te kopen met stoeltje voor Ilsa. Dan kunnen we in de vakantie heerlijk gaan fietsen.
Groetjes,
sogro
dat is idd groot hoor!!
ik zal niels straks eens meten
maar die is ietsjes kleiner én een jaar jonger hé
niels is altijd vrij groot geweest, maar heeft dan een stilstand gehad in groei omdat hij niet at of toch zo goed als niet
Nu lijkt hij toch weer erg te groeien, want zijn kleren worden te kort!!!
als ik niels op de fiets zet, dan voel ik dat ook niet hoor
als die schoon stil blijven zitten, is daar niets hinderlijk aan
Maar ik heb er ooit ene bij mij vanachter op de fiets gehad die niet anders deed dan wiebelen, en dat is vervelend!!
nog heel veel plezier aan de fietsers op deze mooie dagen!!
ik ga straks met de fiets niels van school halen
ik zal niels straks eens meten
maar die is ietsjes kleiner én een jaar jonger hé
niels is altijd vrij groot geweest, maar heeft dan een stilstand gehad in groei omdat hij niet at of toch zo goed als niet
Nu lijkt hij toch weer erg te groeien, want zijn kleren worden te kort!!!

als ik niels op de fiets zet, dan voel ik dat ook niet hoor
als die schoon stil blijven zitten, is daar niets hinderlijk aan
Maar ik heb er ooit ene bij mij vanachter op de fiets gehad die niet anders deed dan wiebelen, en dat is vervelend!!

nog heel veel plezier aan de fietsers op deze mooie dagen!!
ik ga straks met de fiets niels van school halen
Ambertje is al te groot om nog in een zitje op mijne fiets te zitten, maar nu rijden we samen welk met onze eigen fiets.
Plezant moet het nog worden. Nu hou ik nog meer mijn hart vast. Een gevaar op de weg, amai... Die kent dus geen gevaar hee.
In het midden van de weg rijden, niet stoppen aan een kruispunt, van de brug rijden, in de goot rijden,... Ik moet constant zeggen: Amber pas op voor dit, Amber pas op voor dat, pff...
Voor de kleine super leuk fietsen, maar voor de mama slecht voor haar tikker, maar ze moeten het eens leren hee
Plezant moet het nog worden. Nu hou ik nog meer mijn hart vast. Een gevaar op de weg, amai... Die kent dus geen gevaar hee.

Voor de kleine super leuk fietsen, maar voor de mama slecht voor haar tikker, maar ze moeten het eens leren hee

dat kan ik me voorstellen snuffie
ik hou mijn hart al vast voor de tijd wanneer die van ons zelf met de fiets moet rijden.....
niels gaat wel redelijk voorzichtig zijn, vermoed ik
(na zijn ongeval vorig jaar is hij enorm voorzichtig op straat. Zelfs een lege straat oversteken, durft hij bijna niet)
maar brittje, de jongste, dat is een ander paar mouwen
dat is nu al zo'n wemelgat die precies geen oortjes heeft....
ik hou mijn hart al vast voor de tijd wanneer die van ons zelf met de fiets moet rijden.....
niels gaat wel redelijk voorzichtig zijn, vermoed ik
(na zijn ongeval vorig jaar is hij enorm voorzichtig op straat. Zelfs een lege straat oversteken, durft hij bijna niet)
maar brittje, de jongste, dat is een ander paar mouwen

dat is nu al zo'n wemelgat die precies geen oortjes heeft....