Bericht
door G&F&S » 24 apr 2007, 09:49
allee papieren van kraamgeld zijn ingevuld en idd bewijs van vv was voldoende enkel dooradt het voor 2de kind aanvraag is... Maar had net de hoorn opgelegd toen ik zag dat de bank ook moet invullen dat rekening op mijn naam staat kan ik nog naar daar lopen en ik haat het gewoon om aan eender welk loket te moeten staan, ook zo in post, ziekenkas en vakbond, uiteindelijk hoort iedereen wat je zegt, ok tis nu ni zo erg, maar toch...
Ik ga sebiet ook nog wat slaap inhalen, want vanmorgen was het weer moeilijk wakker worden. Gisteren avond na m'n bad talk (zo van die menthol van Femke's windpokken oit) p m'n benen gedaan, wegens de onophoudelijke jeuk En het helpt heel goed, maar weet eigenlijk niet goed of ik die als zwanger zijnde mag gebruiken, weet ni of het ooit zo was, maar er zit nu toch geen gebruiksaanwijzing of bijsluiter meer bij.
Ook nog een wasje draaien, want de andere is bijna droog en dan kan de verse buiten gehangen worden.
Gisteren gaan shoppen voor Femke en ze heeft een kleedje, zonnehoedje, zonnebril, korte kousjes, een hello kitty riem en didl plakband gekregen. Er was ook nog een groot drama omdat onze poest 1 jaar werd en ze dus cado wou kopen, maar m'n ex wou dus niet meer mee naar dierenwinkel en we waren met zijn auto dus was onhandig... Maar hij geeft ze dan 5€ met als gevolg ze dus iets wil kopen voor de kat, maar het niet mag, kwaad dat ze op hem was. En hij dan zo zeggen dat hij niks kreeg voor z'n verjaardag van haar en dat er wel verschil is tussen mensen en dieren, ok das wel waar maar op die leeftijd is een dier even belangrijk dan een mama of papa hoor, want als ik soms boos ben op Femke dan trekt ze naar de katten voor troost. Maar ja dat begreep hij dan weer totaal niet (of wou hij niet begrijpen, want tis verre van een dierenvriend )
Ik heb haar dan gezegd dat wel zelf wel eens iets zouden kopen bij ons in de dierenwinkel... Maar dat we die centen die ze kreeg kunnen sparen om bij te leggen voor groter kot voor de ratjes. En m'n ex maar klagen dat ze teveel met geld bezig is, maar tis wel langs zijne kant dat ze steeds geld onder haar neus duwen en ze dat nooit echt krijgt, ze zetten dat op rekening, maar dat snapt ze echt nog niet ze. Ipv dat dan gewoon op rekening te zetten en haar d'r niet steeds mee te confronteren, want ze leren haar da zelf aan dat ze ermee bezig is. Bij mij is dat enkel wat klein geld waar ze mee rondloopt in een doos van natte doekjes en dat vind ze ook leuk, ze heeft ook totaal geen besef van hoeveel ze heeft, ze denkt zelfs dat het kleine geld, die nikkel meer waard is dan briefjes, maar ze moet dat toch allemaal nog niet beseffen, ik laat haar in eerste plaats kind zijn zonder alle zorgen van geld enz... Vind het al erg genoeg dat ze beseft dat ik het niet al te breed heb en er wel veel voor moet laten.
Nu ff m'n netbanking opstarten voor nummer van rekening en dan naar bank...
Doei
G&F
"Cogito ergo sum"