Sabtje: Ja inderdaad ik krijg nog steeds tranen in mn ogen

Ik kan best leven met die kilotjes hoor maar 4 kg op 4 weken vind ik toch wel erg veel heb nog 18 weken te gaan en als het zo voort gaat ...

en die schopjes zijn inderdaad fantastisch kan er niet genoeg van krijgen

Molly: Ja hoor ik ben helemaal in de wolken
moet binnen 4 weken wel een keertje bij een collega van mn gynae langsgaan zodat die kan controlen of de mijne zeker niks over het hoofd heeft gezien qua afwijkingen enz en dan 3 weken later alweer terug naar de mijne
Toch echt ongelooflijk hoe snel het vooruit gaat mn gynae zei allé al over de helft en ik had zoiets van ja nu je het zegt soms lijkt het "gisteren " dat die test positief was
Haha mn moeder wou al een tijdje zelf nog een kindje en nu ze mee is geweest naar de gynae is ze helemaal verkocht mn vader word er zowat gek van (hij ziet het niet meer echt zitten aangezien haar laatste bevalling( de 6de

Ze heeft gezegd dat ik mn zoontje dan maar aan haar moet geven

Na de gynae zijn we trouwens nog ff naart shoppingcenter geweest en mn moeder zij op n gegeven moment amai je zou n bordje rond je nek moeten hangen met daarop: ik ben al 20 (j) ongelooflijk hoe de mensen kijken ik word er zelfs gek van en zo jong zie je er trouwens niet uit
( de meeste mensen schatten mij over het algemeen 24-25 dus ze heeft wel gelijk)
Mij was het dit keer niet opgevallen maar als mn ma het al zegt...
Enkele dagen in de gb passeert er een of ander snotjong met de volgende commentaar: amai,als ik zo nen buik zou krijgen zou k toch s op dieet gaan zene (gegiechel van haar vriendinnekes als gevolg)(alsof je niet ziet da het een zwanger buikje is)
en een week of 2 daarvoor was de commentaar: zie nog een maar euh... hoe oud zou ze zijn ze ziet er toch nog jong uit zene
Grrrrrrrr

xxx