fan???? Amai nog nie!!
Vroeger mistte ik geen enkele aflevering op VT4. Dan ging het over naar digitaal, maar dat hadden we niet.
Nu al een tijdje wel, maar vergeet ik het meer wel dan niet
Dus vanavond begint het derde deel? Hoe laat? Ik neem het anders op.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Gisteren was het op vt4 de eerste aflevering van seizoen 3.
Heb natuurlijk gekeken.
Had wel de laatste cd van seizoen 2 nog niet gezien,maar toch kon ik het niet laten.
Er word heel wat klaarheid geschept.
daar is toch weinig reclame van gemaakt? Ik wist echt niet dat het terug begon gisteren! En ik heb het natuurlijk pas opgemerkt toen het bijna gedaan was
Hier ook pas deel 3 gezien gisteren
Maar als de reeks is afgelopen ga ik me de hele collectie eens aanschaffen.
de meeste afleveringen heb ik al wel gezien, maar toch...
ik voel me heel lost nu....
ik vond de eerste serie het beste
de 2de ging ook nog
maar nu.... ik vind het wat te 'lost'
maar ik blijf nog wel kijken
al vind ik het stom dat ze nu 1 aflevering lieten zien
en dat je dan zolang moet wachten
Hopelijk spelen ze dan geen 24. Heb steeds lost op dvd moeten zien, daar 24 op hetzelfde moment was. En 24 heeft nu eenmaal een streepje voor. Nu ik ga wel blij zijn dat er wat duidelijkheid komt, want sommige stukken snap ik echt niet.
wij hebben hier ondertussen aflevering 19 van deel 3 al gezien op Prime, en ik moet zeggen dat het begin toch maar minnekes was. Maar de laatste tijd zijn er weel heel interessante afleveringen
Een geluk dat ik 2 goeie collega's op het werk heb die me er gisteren op wezen dat er 1 aflevering van Lost was. De avant-premiere van seizoen 3 dus.
Kmoet zeggen: weer wat klaarheid maar evengoed ook weer evenveel vragen ...
Hopelijk kan ik in september terug meevolgen. Kzal anders zoonlief nu al trainen om tijdens thuis en lost heel braaf te zijn