Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 07 mar 2007, 17:54

Cindy, melkkorstjes zijn niet erg hoor.
Zelfs inwrijven met amandelolie helpt.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 07 mar 2007, 21:39

halllooooo allemaal,

ik ben eindelijk terug van weg geweest :lol:
ge moet mij excuseren maar het is hier nogal moeilijk geweest met kyana,
ze heeft enorm veel last gehad van die spruw en die reflux,
ivm de spruw, ik heb de bv dus helemaal moeten opgeven, ze kon mijn melk totaal niet meer verdragen, zelfs niet uit een flesje, dan kreeg ze zo fel krampen dat ik dan weer spijt had dat ik het nog eens geprobeerd had, ze was dan ook steeds aan het wenen tijdens het eten en dat is voor ons allebei niet zo fijn, ze is er nog niet vanaf maar het gaat al terug de goede kant op.

dan met die reflux, ze heeft een hele week het zo fel gehad dat het echt eruit spoot, maar ondertussen is dit ook al wat beter en spuit het niet meer, maar komt het soms als ze op het luierkussen ligt nog eens eruit gelopen of door haar neusje maar niet meer zo erg als die week, maar ze komt goed bij dus dat is alleszinds geen probleem.

en snachts slaapt ze nog altijd heel goed en overdag begint het nu ook heel goed te gaan om in het park te slapen, je ziet we overwinnen beetje per beetje alle problemen maar het heeft zijn tijd nodig en soms ben ik veel te ongeduldig daarvoor :wink:

met mij gaat het ook goed, alleen dat ik serieus last heb van mijn ogen, ik zie de laatste tijd niet meer goed en ik kan nog niet naar de oogarts want ge moet tot een half jaar na u bevalling wachten omdat het dan pas hersteld is van de bevalling, maja nu kijk ik wel ondertussen tv, pc, boeken, ... met 1 oog hihihi gek zicht hoor,
met mijn ventje gaat ook alles goed dus dat zit ook snor, alleen wat weinig tijd voor ons 2 maar dat zal ook wel loskomen eens kyana al eens wat meer wilt doorslapen door de dag :lol:

ook wou ik een paar foto's hier plaatsen maar ik weet niet meer hoe dat moet, wilt iemand mij daarmee helpen?

ivm het afspreken, gaan de mannen ook mee? zou voor mij makkelijker zijn omdat ik nogal vlug ergens verloren raak en ik ook nog nooit alleen met de trein ben geweest, of mijn zus ofzo, tis maar dat ik niet alleen moet komen en zeker niet nu met kyana want ocharme toch ik zou niet weten hoe thuis te geraken hihihi :lol: :P

voila, dat was het denk ik zo een beetje, nog iemand een vraagje? :lol: [/img]
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 07 mar 2007, 21:59

hier een paar foto's op goed geluk,

Afbeelding

hier heeft ze een hoedje gekregen en een rokje van mijn nicht, ze heeft het wel nog niet aan de kleertjes was ze zijn nog wat groot, maar het is wel precies of ze ze aan heeft hihihi grappig he :lol:
Afbeelding

en hier is nog eentje van haar met haar konijntje :lol:
Afbeelding
Afbeelding

eens kijken of het gelukt is :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 07 mar 2007, 22:00

yep gelukt, hier is ons meisje se en wat vinden jullie nu van haar, fel verandert eh :lol: , ze heeft ook dikke bolle wangetjes gekregen :lol:
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Bericht door Aicha » 08 mar 2007, 08:17

Chanti,

Ook zo'n schoon boeleke en ondanks het felle overgeven ziet ze er heel goed uit. Hoeveel weegtze nu precies? het is er alleszins niet aan te izen dat ze een slecht moment gehad heeft!

Heeft dat iets te maken met de bevalling dat je slecht ziet voor de moment of had je voordien ook last van je ogen?
Ik heb hier de laatste tijd ook meer last van prikkende ogen en vroeg mij af waardoor dat kwam. Kga ook eens naar de oogarts moeten. Maar er zijn plaatsen waar ik liever kom, hihihi

Je hebt mooie foto's!!
Ik heb ook moeten zoeken zunne om hier foto's op te krijgen. Tja, ik ben dan ook gene krak op de pc :wink:

Voor mij is dat geen proobleem hoor als er iemand meekomt! Als jij je dan zekerder voelt...no problem!!!!!!!!!!

Hopelijk heeft iedereen een goeie nacht opzitten!
Hier was het niet echt denderend :( Wij gaan bergaf in plaats van bergop. Gisteren laatste voeding om 22u15, dan terug om 3u dan om 6u en vrees dat ze nu ook weer aan het wakker worden is. Andrès en orphée waren ook wakker om 6u15.
Ook gisteren was Hélena onrustig. Haast niet geslapen. Enkel 1uurtje in de voormiddag en gisterenavond van 7u45 tot 9u. Ze wil weer heel veel drinken. ZOu mijn melk wat flauwtjes zijn? Ik eet nochtans goed en drink veel karnemelk...

Hoe zit het bij jullie met de zwangerschapskilootjes? Bij is het zo dat zolang ik bv geef die blijven plakken :( :( . BIj velen smelten die dan zo
weg.
groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 08 mar 2007, 14:14

@chanti schoon meisje ook hoor je mag er fier op zijn
jammer dat je de bv hebt moeten opgeven maar als je meisje haar beter voelt is het dan beter zo hé
groetjes

@aicha ja die zwangerschapkg die zullen wel verdwijnen hé
ik heb altijd chance gehad van milan na 2m alles kwijt(20kg)
en van maité 3m ook (20kg) maar toen ik stopte met bv was ik er direkt 3kg bij :(
en nu ja al terug 5kg bij sids mijn zwangerschap hé :wink:

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 08 mar 2007, 16:07

Hey,
Ok, dan houden we het dus op den 21e. Voor mij dik in orde. Ik verwacht een adres te krijgen dan ;) In mei wil ik er ook wel bij zijn, maar ik ben dan terug aan het werk, dus dan kan ik nooit tijdens de week. Dat maakt het waarschijnlijk moeilijker en jullie moeten dan niet echt rekening met mij houden.

Hier ook een HEEL SLECHTE nacht. De nacht ervoor na de prikskes dus goed geslapen, maar nu... Ze heeft heel het kot bijeen geschreeuwd vannacht. Ik vermoed dat die inentingen er toch nog ergens voor tussenzitten. Zion heeft de dagen daarna ook veel geweend, eh?

De zwangerschapskilootjes zijn hier nog altijd redelijk aanwezig. Van zodra ik stop met bv, vlieg ik erin (ik bedoel dan afvallen, eh). Ik smelt helaas ook niet van de bv zoals ik had gehoopt. Ik zou mij nog eens moeten wegen, maar ik vermijd de weegschaal. :oops:

Chanti, jammer dat Kyana zo heeft moeten afzien. Hopelijk gaat het steeds beter! Ze ziet er in elk geval echt goed uit!

Oh ja, op aanvraag, een foto van Mila en haar vriendje Senne: http://blogimages.bloggen.be/littleone/ ... a746f1.jpg

Aditi
Laatst gewijzigd door Aditi op 09 mar 2007, 02:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

dintje622
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 08 mar 2007, 21:43

amai chanti

zo een mooi meisje

je mag er erg trots op zijn
en hoe schattig met dat konijntje :lol:

t'ziet er een goedje uit :!:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 09 mar 2007, 06:23

hoi allemaal,

hier verlopen de nachten nu ook een stukje korter, 5 uurtjes haalt ze nog en dan niet meer, maar dat komt denk ik omdat die reflux en spruw beter zijn en ze overdag nu meer slaapt dat ze daarom minder slaapt, maar al bij al hebben we niet te klagen.

ik heb slecht nieuws mensen, ik kan ook niet komen de 21ste, de osteopaat heeft aangeraden om nu nog niet te ver en te lang van huis te gaan omdat ze nu pas eigenlijk ne start neemt door die problemen die ze heeft gehad en dan is het nog niet goed dat ze te veel indrukken maakt want dat zou nog niet goed zijn voor haar, dus ook voor mij is het voor een andere keer. maar amuseer jullie maar en fotootjes maken eh zodat we kunnen zien hoe jullie plezier maken :lol: :P

en allemaal bedankt voor de lieve woordjes, het doet toch altijd goed eh als ze tegen je zeggen wat een mooie meid je hebt,

flupke ook jou meid is goed voorruit gegaan zie ik, goed zo margot,

ik heb ons pruts hier gisteren op de weegschaal gezet en ze woog 4,5kg en 2 weken geleden woog ze 3,9kg dus ze gaat goed vooruit
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Chanti

Bericht door Aicha » 09 mar 2007, 14:07

Chanti, >Jammer dat je er niet bij kunt zijn maar we begrijpen het wel hoor! Als Kyani daar geen deugd van zou hebben dan is het inderdaad beter van niet hé! :wink:

Aditi,

Ik ga je alvast mijn adres doorgeven en we kunnen dabn afspreken aan de afrit van de autosnelweg; Ik zal dan tot daar komen. Is makkelijker voor jou!

Heb je er een idee van rond welk uur we zouden afspreken?

Hier gaat alles goed maar ons mie ligt niet meer graag in haar park. Ze vindt het leuker om op de arm te zitten :lol: :lol: . de deugnieterij steekt al de kop op!

Gisteren zijn we voor de
2e prik geweest en ze heeft niet gehuild Haar gewicht staat nu op 5690gram en 60,5 cm.

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 09 mar 2007, 14:20

Hier gaat alles goed. Wij hebben een zalige nacht achter de rug. Ze heeft geslapen van 20u tot 02u en van 03u tot 7u :lol: :lol: Om 09u zijn we met pruts naar het werk gereden om haar ne keer te gaan voorstellen en onze cadeaus in ontvangst te nemen :wink: Ik heb 5 taarten meegesleurd en die waren snel op. Gelukkig was ons pruts rustig en lag ze te slapen, want anders zit iedereen eraan te prutsen en daar kan ik nie goe tegen. Ik heb al ondervonden als het wat druk is dat ze veel meer weent achteraf. Iedereen vond het een schoon boeleke, maar dat zeggen ze altijd hé. Ik moet de eerste nog tegenkomen die tegen een kersverse moeder zegt dat ze ne lelijke kleine heeft :lol: :lol:

Haar acné is al heel wat beter, maar de korstjes nog niet. Maar da valt toch niet zo op onder diene bos haar :lol:

De zwangerschapkilo's vallen bij mij nogal mee. Ik was 17kg bijgekomen, maar daar was na 3 weken al 11 kg af. Nu blijf ik nog steeds op 11kg steken, dus die laatste kilo's zijn zwangerschapsvet en daar zal ik wat meer voor moeten werken :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 09 mar 2007, 14:36

Flupke dat is echt zo'n schoon meiske é !! En dat haar, superschattig!

De mensen zullen dat inderdaad niet rap zeggen, alhoewel... ik heb overlaatst gehoord van een ex-collega van mij dat ze haar pasgeboren baby een lelijk kind vond :shock: (ze had haar eigen kind 24 u na de geboort ook nog niet willen vastpakken, nog geen verse pamper aangedaan :cry: , niet te geloven é. Ik hoop dat ze het mama-klikje vlug gekregen heeft :? )
Afbeelding

Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 09 mar 2007, 16:15

Heylaba,

Laten we het dan maar op de 21ste houden en hokken op mooi weer :lol: :lol: :lol:
IVM in mei kan er rekening me gehouden worden dat ik de 14 al terug moet gaan werken :x :cry: :x Ge doet er mij nu wel bij st :x il staan dat het ni zo lang meer is ... tedju!!!

Hier dus woensdagavond de vroedvrouw over de vloer gehad ... Het zou kunnen dat ons ventje te maken heeft met verborgen reflux :? En het goede nieuws is dat ik zaterdag mag beginnen met patatjes. 'k Vraag me af welke taferelen dat met zich mee zal brengen ???
'k Hoop dat hij minder weent daardoor, want 't is lastig als hij schreeuwt van de pijn!!!
In begin van de week deed hij me terug opstaan om 4u maar deze nacht heeft hij terug doorgeslapen. Toch heb ik terug moeten opstaan om af te kolven. Kon het niet meer uithouden van de pijn ... :? :? :? Dan ist da probleem.
Maar 'k ben blij dat men BV terug goed opgeschoten is :lol:

Allée genoeg gepraat over ons, waar zou Chanti toch zijn??? Heeft er niemand haar gsm nummer, 'k zou ne keer bellen. Of is dat onbeleefd?
Dan kan ik haar ook uitnodigen om te komen op de 21ste.

We zien wel, grtj nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

chanti

Bericht door Aicha » 09 mar 2007, 16:57

Hey Nana,

Ik heb gisteren een berichtje gestuurd naar Chanti en ze heeft daarna ook hier een berichtje nagelaten. kijk ne keer een beetje hoger hier;

benieuwd hoe het zal gaan met de patatjes. het lepelreflex heeft Zion al dus dat is al een goed teken é 8)
Misschien kan uw ventje ne foto maken bij de eerste poging en dan kunnen wij achteraf ook meegenieten :lol: :lol:
Bij andrès was dat ook verborgen reflux en het nadeel daarvan is dat de diagnose meestal later gesteld wordt en dat je dus langer tsjoolt , lijk da we dat ier zegn. Hier hebben de patatjes wonderen gedaan. Kzou zeggen: good luck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 10 mar 2007, 12:31

hoi,

inderdaad ik was al terug hier geweest,
seg ivm die patatjes, is dat niet al vlug? ik vind dat zo vreselijk vroeg of is dat een gedacht van mij, wanneer zijn jullie dan begonnen met groete en fruitpapjes?

hier is het gisterenavond weer supererg geweest maar nu blijkt het weer over te zijn.tis zo erg dan eh om haar zo te zien wenen, ontroostbaar.
maar vandaag is het terug goed en het is mooi weer dus sewes een goeie wandeling gaat goed doen,

oja heeft iemand een tip, kyana zuigt nogal veel lucht via de fles, ze sluit haar mondje niet mooi rond de speen, bestaan er grotere spenen?

groetjes
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 10 mar 2007, 17:32

welke fles en speen gebruik je?
Maité dronk niet graag uit de avent flessen hapte ook veel lucht en ze had ze nogthans mooi in haar mond :wink:
heb dan glazen flessen gebruikt met dodie spenen en dat ging vanzelf
succes

Aicha
Pas blauw

vlug

Bericht door Aicha » 10 mar 2007, 18:37

Chanti,

Ja, dat is vrij vroeg voor aardappeltjes maar als de kindjes reflux hebben wordt dat meestal aangeraden. Andrès had hier al aardappeltjes op 2,5 maanden. Ik had de bedoeling om dat aan te vullen met bv maar dat ging niet. Eens ik begon om 1 bv af te schaffen liep mijn hele bv af.

in verband met die grotere spenen. Ik denk ook dat die van avent veruit de grootste zijn maar niet ieder kindje wil die. De onze waren er niet zo tuk op en voor hélena heb ik dan ineens voor flessen van dodie gekozen. 't schijnt dat bv kindjes daaar makkelijk iop overstappen. Ik heb er reeds afgekolfde melk in gedaan en ze heeft die toch( met enige tegenzin in het begin) opgedronken.

Wij hebben er vandaag een vrij rustige nacht en dag opzitten en laat ons hopen dat we verder mogen gaan zo!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 10 mar 2007, 20:29

Hallo Chanti :lol: Hi,hi 'k had het niet gezien dat je reeds langs geweest was ... ja 'k vind het wat ambetand met dat schrollen door die grote foto's.
Maarja ... moeilijk gaat ook.
Fijn om van je te horen wel spijtig dat ik moest vernemen dat je wat gesukkeld had met de gezondheid van Kyana :? 'k Ben toch blij dat je ook de weg naar de osteopaath gevonden hebt want echt het scheeld veel voor onze bubelkes dat z minder moeten puwen, allée hier toch.

'k Hoop dat we later toch nog een keer kunnen afspreken om Kyana n levende lijve te zien, maar echt ze is schattig. En met haar konijntje...

Aditi,
Senne en Mila liggen schattig samen!! Het zijn toch mooie beebjes dat we hebben é ... we mogen toch van geluk spreken dat we enkele kleine kwaaltjes hebben maar de rest goed is verlopen!!!
'k Stuur je nog een pm'ke met men adres, goed.

Aicha,
Je lieve Hélena is er eentje uit de duizend, echt ze doet me smelten.

De petatjes waren hier de max, eerst trok hij een raar gezicht maar ineens had hij de smaak te pakken. Het enige probleem is dat het niet vlug genoeg toegediend kon zijn, bij een BV of een flesje drinkt hij nogal gulzig en darom maakte hij een grrr ... geluidje. Nadien heeft hij nog 150cc bvmelk gedronken. Hij was wel veel rustiger dan anders. Is het toeval of niet, dit blijft nog af te wachten ... :roll:

Nu nog enkele dagen afwachten en we zien wel hoe het vorderd,
vele grtj Nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

raar

Bericht door Aicha » 10 mar 2007, 20:49

nana, raar hé,

We hebben allebie een klein prutske en toch smelten we bij het aanzien van elkaars pruske. Vind dat eigenlijk wel kluchtig!! :lol: :lol:

Zion was idd heel rustig hé deze namiddag.

Chanti,
We maken zeker nog eens een afspraak zodat je er ook kan bij zijn.
Zou jou heel graag ook eens ontmoeten met uw prutske.

We kunnen ineens een afspraak maken begin mei, zo zal het waarschijnlijk voor iedereen nog lukken!

aditi,

heb je al eens gekeken voor de route of heb je een gps?

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 10 mar 2007, 23:38

Euhm, meisjes, nu ben ik wel in de war zenne. Heb het adres gekregen van Nana en van Aïcha. Waar moet ik nu naartoe???
Ik heb de weg nog niet nagekeken, maar ik vermoed dat ik toch een dik uur zal moeten reden. Hopelijk wil ons Mie dan braaf zijn, zenne. Dat wordt haar langste autorit tot nu toe!

Het is idd komiek dat je alle andere beebjes ook zo lief vindt, he. Sinds Mila is geboren, zijn er bij mijn collega's en vrienden nog 5 kleintjes gevolgd (en ze is nog maar 2 maand en een weekje)! En ik stond overal rap op de stoep voor een bezoekje! :lol:
En erstaan er nog 3 in de wachtrij om geboren te worden tussen nu en april. Dikke babyboom!
Gisteren ben ik op mijn werk geweest, samen met een collega. Om onze beejes te laten bewonderen.
Kijk maar:
http://blogimages.bloggen.be/littleone/ ... 34924e.JPG
http://blogimages.bloggen.be/littleone/ ... 38d95c.JPG
Mila en Lisa zijn geboren met 20 dagen verschil. Dus mijn collega en ik konden gezellig samen zwanger zijn en af en toe ne keer klagen tegen elkaar enzo. Vooral op het einde wanneer het zwaar werd. We hebben allebei tot helemaal op het einde doorgewerkt.

Nana, goed dat Zion zo snel weg is van zijn patatjes! hopelijk voelt hij zich er ook goed bij. Ik ga binnenkort beginnen met overschakelen op flesvoeding (tegen dat ik weer moet gaan werken :( ). Hopelijk lukt dat net zo vlotjes.

Gisterenavond is het hier weer zwaar geweest. Mila heeft geweend van 23u tot 2u30. Ze wilde om 23u niet goed drinken, ze was heel 'wild' en dan heeft ze mij daarna nog eens ondergekotst natuurlijk en dan heeft ze lastig gedaan tot ze om 2u weer wilde drinken. In haar eigen bedje slapen is dan ook niet gelukt. Ze heeft weer de hele nacht in de armen van mama gelegen... Nu ligt ze wel rustig in haar eigen nestje. Ik ga ook slapen nu en ik hoop dat het een rustige nacht wordt.

Aditi
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Aditi

Bericht door Aicha » 11 mar 2007, 08:50

Aditi,

Ge moet daar nie mee inzitten hoor met die 2 adressen. Voor Nana en mij is dat allemaal gelijk.
Laten we ineens zo afspreken dat ik jou kom oppikken aan de autosnelweg en dat we dan samen tot bij Nana rijden. OK?

Wij hebben er een rustige nacht opzitten. Heb hier gisterenavond nog eens mamamelk in een flesje willen geven maar poppemie was niet evht content. Toch wil ik het regelmatig eens doen om de overstap later makkelijker te maken.

Wens jullie een fijne zondag e"n tot later
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 11 mar 2007, 10:54

@nana, tis u vergeven hoor :lol: :wink: ik vind het ook soms moeilijk hihihi

hier is het ook een rustige nacht geweest,
ik heb gisteren nieuwe speentjes gekocht die op de flesjes van avent passen, ze zijn iets soepeler en nu sluit haar mondje er mooi omheen, het zijn er van nuby, iemand ervaring mee?
nu kan ze meer doordrinken en is ze met minder meer voldaan en valt ze vlugger in slaap, ik heb wel al ontdekt dat ze rond 7u een lange huilbui heeft want das elke dag rond die tijd tot de volgende voeding, toch raar eigenlijk eh, maja nu weet ik dat en probeer ik mij daar niet zo in op te jagen,

ik moet wel zeggen dat sinds kyana er is dat ik ontdekt heb dat ik weinig geduld heb, maar daar werken we aan,

nog een prettige zondag, ik ben ermee weg want namiddag komt er bezoek en ons meisje is terug wakker hoor ik,

tot straks of morgen
doeiiiii
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

tuutjes

Bericht door Aicha » 11 mar 2007, 20:04

Chanti,

Ik heb daar nog van gehoord van die nuby spenen maar heb er zelf geen ervaring mee. Maar als jij onmiddellijk ondervonden hebt dat Kyana minder lucht zoog, dan zal het wel goed zijn :lol:

Jaja, met een kindje erbij ontdek je ook nieuwe zaken over jezelf>. Jij zegt nu bijvoorbeeld dat je weinig geduld hebt maar je hebt het dan ook nog niet echt makkelijk gehad met uw prutske. Door allerlei ongemakjes heeft Kyana al veel gehuild en ik denk dat er maar weinig mama's zijn die dat goed kunnen verdragen van hun oogappeltje. Iedere mama wil dat haar beebje zich goed voelt. Dat zal allemaal wel beteren. :wink:

nana,

Hoe was het vandaag met de petatjes? En in het algemeen? Merk je beterschap op bij dat schoon ventje van u?

groetjes AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 12 mar 2007, 09:50

Sorry dat ik me hier efkes moei é, maar ik (allé ja, Daan dus é) heb al altijd de Nuby-spenen gebruikt. En nooit geen last van gehad. Daar staan ook van die noppen op, waardoor die hetzelfde 'tepelgevoel' geven. Die van mij zijn ook zonder standen, gewoon zorgen dat de speen volledig met melk gevuld is en de rest moet de baby dan maar doen é :lol: Als Kyana toch wat moeite zou hebben met het krachtige zuigen of zo, gewoon de dop wat minder spannen zodat er minder druk op zit; dan loopt alles ook wat vlotter.

Good luck!!

En veel plezier volgende week op jullie mini-meeting!! Foto's nemen é!
Afbeelding

Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 12 mar 2007, 10:21

Allée 'k had er ook nog ni van gehoord van de nubyspenen, maar 'k hoop dat het helpt dat er minder lucht meegaat!!! Want dit kan erg ongemakkelij zijn voor ons beebjes en dat da zo lang kan vast blijven zitten is ni gewoon é.
We zouden ze moeten kunnen onderste boven houden ... maarja e!!!

Aditi; Ja, 'k hoop het ook dat Mila rustig is in de auto maar meestal zitten ze er graag in of u mie niet?
Zeg ge moet maar tot de afrit van de snelweg rijden en Aicha zal je daar komen oppikken, en dan komen jullie samen tot bij ons. Rond welk uur zou het best voor u passen? Rekening houdend met de voeding van u prutske.

Hier heeft ons ventje terug de weg gevonden om me 's nacht te wekken,nu hij drinkt dan wel goed door en dat maakt het er ons intiem momentje van :lol:
En de patatjes, beetje per beetje zou ik zeggen. Maar we hebben toch ontdekt dat hij er rustiger door is in de amiddag.
'k Had al zin om 's avonds er ook te geven want hij weent nog steeds omdat er melk vast zit en dat het opboeren vermoeilijkt.
Maar anders slaapt hij terug in de voormiddag zijn uur'kes en in de nammiddag gaan we meestal wandelen ofzo en met dat hij zijn poepke geschud wordt :wink: slpt hij er soms ook doorheen.

Allée het verloopt hier nu zo op wielkes sinds we alle kleine kwaaltjes zien passeren hebben,
zoveels te beter zou ik dan zeggen,
tot hoors,
grtj nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

zwemmen

Bericht door Aicha » 12 mar 2007, 19:57

Hallo allemaal,

Chanti,

Goed te horen dat het beter gaat nu je de goe spenen gevonden hebt!

Nana,

Is zion niet te troosten met zijn tuutje 's nachts? Hij gaat precies dezelfden toer op als ons mie. Eerst doorslapen en opeens weer niet meer. Maar hier is het ook zo dat ze enkel te troosten is aan mama borst. Tja, we zullen nog wat geduld moeten hebben :wink:

Wij zijn deze avond met heel ons gezinnetje gaan zwemmen. Het was de eerste keer dat hélena erbij was en ze vond het super! DE eerste keren dat ze wat spetterd kreeg in haar gezichtje schrok ze wat maar ze was het vrij snel gewoon. Papa heeft een paar fotookes getrokken maar ze staan nu nog niet op de pc. Zal dan morgen ne keer eentje posten.

Tot morgen , slaapwel!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 14 mar 2007, 13:58

't is hier lijk terug stil zeg?!?

Maar hier 's avonds niet hoor, ons venteke heeft rare streken hij weent terug tot schreeuwen toe en er mee op de arm rondlopen helpt ook niet :cry: Dus gisterenavond hem laten wenen, wenen en nog ne keer wenen ... wat eraan de hand was ???
Anders heeft hij terug 2nachten door geslapen dus daar heb ik niets op aan te merken maar voor wat schreeuwt hij zo ???
Nuja ze moetn zich ne keer laten horen maar plezant is anders hé.

En hoe zit het nog bij jullie? Op stap geweest, genoten van het mooie weer?

Allée tot hoors,
grtj nana
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 14 mar 2007, 14:06

hey, hier gaat alles heel goed. We hebben nog maar eens een zalige nacht achter de rug. Ze heeft geslapen van 19.30u tot 02u. Wijzelf zijn om 20u gaan slapen. Om 02.30u viel pruts terug in slaap tot 06u. In de voormiddag heeft ze ook al drie uur geslapen en we zijn gaan wandelen met de draagzak. Ik ben om 11.15u vertrokken en was terug thuis om 13u. Al die tijd heeft ze 'hangen' slapen. Ik voelde het wel aan mijn rugske, maar heb zalig genoten van het goede weer.
Ik ben gisteren eens op de weegschaal gaan staan met haar. Ze zou nu ongveer 5.3 kg wegen :shock: Das 400 gr meer dan vorige week dinsdag :shock: :shock: :shock:

Deze morgen heeft ze zich goed ondergekotst. En mij erbij :roll: Amai... alles er terug uit. En weet ge van wa??? Van die druppels vitamon D. Ze kan niet goed tegen die smaak. Das nu al de 2e keer dat alles er terug uitkomt in serieuze gulpen. Mijn schuld. In het vervolg moet ik het voor het eten geven. :? :? Dan kan er niet zoveel uitkomen hé.
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

stil

Bericht door Aicha » 14 mar 2007, 16:34

Ja twas hier idd stillekes de laatste dagen! :roll:

Er is er hier eentje die er een beteke moetjes bijloopt :roll: .JAja, dat ben ik.
Ik heb de indruk dat de bv niet meer is zoals het zou moeten. Sinds haar laatste groeispurtje vraagt ons mie alsmaar meer 'snachts. Vorige nacht had ze al had 3e voeding om 7u15. En zeggen dat ze in het prille begin doorsliep.

Maar ja, morgen eens horen wat de vroedvrouw er van denkt en eens zien hoeveel ons mie bijgekomen is. Met al dat drinken zou dat toch nogal wat moeten zijn.

We hebben dus lekker gezwommen maandag:

Afbeelding

Gisteren moest ik naar een welnessconsulent. Interessant gesprekje gehad maar wel heel de namiddag binnen gezeten :?
Vandaag eerst gaan zomershoppen voor ons mie en deze namiddag oop stap met papa. Terraske doen,... :lol: :lol: :lol:

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 14 mar 2007, 18:47

Hey,

Hier is nog iemand moe... Mila blijft maar niet begrijpen dat ze 's nachts moet slapen... Haar doorslaapuurtje is van 2u tot 8u. Allemaal wel leuk natuurlijk, maar van 12u tot 2u heeft ze nog altijd een huiluurtje en dat is soms wel zwaar.
Vannacht kwam daar nog een vloedgolf bovenop ook. Om 4u schiet ik wakker en ik hoor stromend water. Een darm van onze wasmachine was losgekomen en heel de keuken en de badkamer stonden onder water... Dus ikke weer 's nachts dweilen.

Verder hebben we hier de laatste dagen ook al ferm van het zonnetje genoten. Zaaaaaaaaaalig wandelweer.

Nog nieuwtjes van hier:
- Mila haar eczeem komt weeral terug. Verdorie toch!
- Ik heb eindelijk een tut gevonden die ze lekker vindt (MAM).
- Mmmmm, ze heeft van de hele namiddag bijna ni geslapen. Hopelijk heb ik straks geen lastig, moe boeleke. We waren op bezoek en op andere plaatsen is ze precies ni meer op haar gemak.

En dan nog vraagjes van hier:
- Slapen jullie kindjes zelf in hun bedje in of moet je ze eerst in slaap wiegen? Ik moet Mila bijna altijd eerst bij mij in slaap laten vallen en dan stop ik haar in haar bedje. Moet ze al leren alleen in slaap te vallen of kan dat later ook nog even goed?
- Ik las in de week dat kindjes met meer routine tevredener zijn, maar ik sleep ons Mie overal naartoe. Kan dat kwaad? Tot nu toe had ze daar nooit echt last van. De laatste tijd merk ik wel dat ze ergens anders minder rustig is dan thuis. Een echte vaste dagindeling hebben we hier ook niet echt. De ochtenden en de avonden zijn wel steeds hetzelfde. Euhm, wat denken jullie?

Groetjes,
Aditi

Aïcha, zo schattig je hele gezinnetje in het zwembad!!!
En wat is een welnessconsulent???
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”