Hier zit ik nu dus

Lena doet dus al stappogingen.. Geweldig hé! Karsten kruipt en trekt zich recht in zijn park tot op zijn knieën en dan ziet hij meestal iets liggen en gaat hij weer op zijn poep zitten (of soms blijft hij op zijn knieën zitten). Hij zit wel vele liever in de speelhoek, dan kan hij met vanalles gooien en vanalles vastpakken.. Poppen vindt hij iets hebben, dan wil hij altijd aan de ogen prullen..
Nu moet ik even nadenken wat ik nog in mijn ander bericht gezet had..
Ahja, Karsten krijgt nog altijd bv (vooral bv), de groente- en fruitpap lukt de ene keer wel, en de andere keer niet. Gewoon banaan eten lukt ook, maar alleen als de banaan goed rijp is (en hij dus eigenlijk niet veel moet knabbelen). Boterhammen lukt niet.. Nuja, hij eet er niet van, maar gooit ermee of wrijft alles uit over tafel.. Volgens mij beziet hij boterhammen als speelgoed.. Een vast eetschema zit er nog niet in, dus ergens is het nog altijd gemakkelijk dat ik bv geef, anders zou ik niet zo gemakkelijk wegkunnen..
Doorslapen zit er voorlopig nog niet in, K&G had ons aangeraden om hem eens te laten wenen.. Maar ik had dat al eens gedaan en toen weende hij zijn eigen gewoon klaarwakker en was hij wakker van 1 tot 3 of zo, dus sliep ik nog minder. Volgens mij wil hij gewoon even bij mij zijn, want als hij om 1 uur, half twee wakker wordt, dan eet hij niet echt.. Op een keer zal het wel lukken. Het zou normaal zijn dat kinderen tot 4 jaar regelmatig 's nachts wakker worden (en Mila heeft het bij periodes ook nog), dus één keer dat ik dit wist, heb ik me erbij neergelegd en probeer het me niet aan te trekken.. Stiekem kijk ik een beetje uit naar september, dan kan ik een middagdutje doen als Mila op school is..
Vorige week zijn we dus naar K&G geweest en Karsten woog 9,650 kg en is 71,5 cm groot.. Dus nog steeds een heel kereltje hé! Ivm het niet doorslapen wilden ze me een avondfles aansmeren, maar ik ga er toch niet mee beginnen.. Het is dan nog niet zeker dat hij zou doorslapen hé! En zolang ik me er niet aan stoor (af en toe een dip hoort er wel bij), is het toch goed hé!
Maar allé, dit is weer een heel lang bericht geworden en nu moet ik naar Karsten, want Mila pakt hem weer alles af wat hij neemt!