Zitten in bed

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

mell
Moderator
Zitten in bed

Bericht door mell » 10 feb 2007, 13:44

Maaike heeft het eindelijk door: hoe ze moet zitten in haar bed. :?

Nu dat zorgt voor wat problemen waar ik jullie tips graag voor hoor :lol:

Rond 10u steken we haar in bed en geen enkel probleem. Madam valt als in brok in slaap. 's Avonds steken we haar in bed en ook geen enkel probleem. Ze slaapt.

Nu is de middagdut een ander paar mouwen. Ze gaat de ganse tijd zitten. Ook al leggen we ze terug en zeggen we dat ze moet slapen. Het helpt niet. Haar laten zitten voor een tijd helpt ook niet. Ze speelt dan doodleuk.

Tips zijn dus welkom!!!

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 10 feb 2007, 14:06

mss is ze niet moe genoeg om als een blok in slaap te vallen, dus ofwel proberen ochtenddutje te verlaten tot één middagdut en anders middagdut verlaten..

Want als ze begint te spelen is ze duidelijk niet echt moe. Of mss eens proberen met een slaapzak in het geval ze dat nog niet zou dragen om te slapen, dan kunnen ze toch al moeilijker terug recht kruipen hé..

Succes ermee!

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 10 feb 2007, 14:36

Of proberen de ochtenddut weglaten en er haar rond 13u of zo dan insteken dat ze moe genoeg is.
Mij doet het denken dat ze niet moe genoeg meer is om 2 keer te slapen overdag.
Een kind dat echt moe is, zal wel slapen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 10 feb 2007, 17:11

Wij steken Timothy niet in bed. Als hij moe is, proberen we hem in zijn park te laten slapen ...............of soms in mama's armen :oops:

's avonds gaat hij rond 19 uur naar bed en slaapt de hele nacht door
Afbeelding
Afbeelding

mell
Moderator

Bericht door mell » 11 feb 2007, 08:58

Trappelzak heeft ze al om.

Ivm het niet moe zijn. Ahwel dachten we ook al aan. Maar we hebben al geprobeerd om de middagdut een heel stuk te verlaten en je ziet dat ze dan echt doodop is. Maar nog niet willen slapen. Het is net alsof ze weet "ah neen normaal lig ik er op een ander uur in he?!". Want gisteren rond 13u erin gelegd en ze heeft toch wel geslapen. Terwijl ze er toch al om 10 heeft ingelegen. (ik denk dat ze haar slaap van haar eerste 6 maanden aan het goed maken is, toen wou ze niet slapen door de dag :lol: )

Laten we maar hopen dat het gewoon van voorbijgaande aard is. Want van 11u (à half 12) tot half 7 ('s avonds) niet meer slapen is toch een beetje te.

En ja ook geprobeerd om ze er om 10 er niet in te leggen en direct tijdens de middag. Maar madam is dan zo overmoe dat ze ook niet wilt slapen.

Misschien dit laatste toch maar eens een tijdje proberen :?

Schorpioentje73
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 12 feb 2007, 11:14

vrees dat het een beetje vechten tegen de slaap is
hier gaat Shayenzo overdag nog niet eens in bed, als hij moe is valt hij na een half uur pruttelen en "zagen" uiteindelijk wel in slaap
vaste uren heeft hij niet, de ene keer blijft hij bijna een hele dag wakker overdag, anders valt hij af en toe een half uur in slaap
maar in bed steken moet ik niet doen, zijn meestal maar korte dutjes van een half uurke, en als meneer vecht tegen de slaap, moogt ge doen wat gewilt, maar hij gaat niet slapen :?

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 12 feb 2007, 17:56

Hier hetzelfde probleem met Ilsa. Maar zij heeft dat 's avonds.
Ze komt steeds recht in haar bed zitten en trekt zichzelf op aan de spijlen van haar bed.
Nu Ilsa begint te huilen als ze 's avonds haar bedje ziet .
Ik leg haar neer. Ze komt natuurlijk dadelijk recht zitten. Leg haar terug neer . En laat haar doen. Gisteren heeft ze vijf minuutjes gehuild en is ze in slaap gevallen.

Geen tips , ben zelf benieuwd.

Ik ga na een tijdje wel eens zien hoe ze ligt. We vinden haar overal in bed. Vanboven, vanachter , op haar buik , .... Heel raar soms .

GRoetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

mell
Moderator

Bericht door mell » 14 feb 2007, 16:40

Inderdaad ze ligt elke ochtend anders.

Ahwel we zijn nu dan toch de 10u-dut aan het afschaffen ook al is ze moe. Nu heeft ze eergisteren 's middags 3u geslapen. Flink dus.
Maar deze middag niet. Voormiddag waren we weggeweest en daardoor heeft ze een half uurtje in de auto geslapen. Madam vond dat blijkbaar genoeg en ging weer de ganse tijd zitten in bed :roll:

En snel dat die dat doet. Dat kan je soms niet bijhouden. Da's echt sjoef op de buik, sjoef op de knietjes en sjoef recht.

We zijn al blij dat ze dat 's avonds nog niet doet en gewoon gaat slapen. Hopelijk houdt ze dat zo. :wink:

Plaats reactie

Terug naar “De baby”