Dan zou het idd best kunnen dat ze zich aan het voorbereiden is!!!

Moderators:Dagmar, Moderators
Dit lijkt wel mijn verslag van mijn laatste controle bij de gyne destijds. Ik kreeg net hetzelfde te horen, behalve dan dat het een zoontje werd, dat hij iets minder woog en dat het bij mij een keizersnede geworden is. Vrijdag op controle geweest en dinsdag is onze zoon met KS geboren. Niet vanwege de 'complicaties' hoor, wel door zijn stuitligging.meike schreef: Met ons meisje is alles goed, ze zou nu 3340 gr wegen (dat is al 300 g meer dan Viktor). Maar! Ik heb niet genoeg vruchtwater meer en mijn placenta begint te verkalken. Vorige keer is mijn placenta niet spontaan meegekomen omdat hij verkalkt was, daarom is daar nu extra controle op. Ook mijn bloeddruk is te hoog.![]()
Zo zou het bij ons ook geboren. We moeten er ook om 7 uur zijn, eerst nog aan de monitor veronderstel ik en dan gaan ze de vliezen breken. Als dat niet genoeg werkt, nog een baxter voor de weeën. Ondertussen krijg ik al een baxter antibiotica (streptococcen B). Maar waar ik een beetje schrik voor heb: hoe zijn de weeën dan als je zo'n baxter krijgt? Zijn die vergelijkbaar met 'gewone' weeën of zijn die dan erger omdat ze opgewekt zijn? Ik had mijn hoop gezet op een natuurlijke bevalling maar ik ken mijn pijngrens en die is heel erg laag.Tamaravh schreef:Bij Amber is de bevalling spontaan in gang gegaan maar bij Caro is de bevalling ook ingeleid. Ik zal eventjes vertellen hoe die dag juist verlopen is. Om 7u moest ik in het ziekenhuis zijn, om 8u heeft de gyn mijn water komen breken in de hoop dat zo de weeën zouden beginnen maar die kwamen niet zo goed door en dan heb ik om 10u een baxter gekregen om de weeën op te wekken en vanaf dan is het goed in gang geschoten. Zes uurtjes later had ik Caro in mijn armen. Het valt echt wel mee hoor.
Heel veel succes !!!
Hij heeft dag in dag uit te maken met allerlei soorten van pijnbestrijding (op de spoedafd. en met onze thuisverpleging met vele palliatieve ptn.) en kan er moeilijk bij dat er iemand kiest voor pijn te hebben, terwijl er een alternatief is om geen pijn te hebben.Katia schreef:Waarom wil je man zo graag een epi?
Het zou hier klinkende ambras zijn moest de mijne zo doen...