Bericht
door G&F&S » 09 feb 2007, 21:32
Ik heb hier niet direct Femke haar boekje bij de hand, maar dat was ook zo'n pluimpje. Ondanks een geboortegewicht van 3.660kg.
Toen ze een jaar was, woog ze nog geen 8kg, en jij hebt nog het geluk dat k&g zegt dat het normaal is, bij mij maakten ze me héél ongerust en begonnen ze te puchen om met flessen te beginenn enz... Want ze keken dan naar gewicht en lengte van beide ouders en op vlak van dat moest ze al groter en zwaarder zijn... Ze heeft zo heel veel uiteindelijk onnodige onderzoeken gehad. En wat blijkt, ik was op die leeftijd ook zo'n pluimpje, ben beginnen inhalen rond m'n 6 jaar.
Ondertussen begint Femke ook aan haar inhaalmaneuver, tot mijn grote spijt, want ik was steeds de grootste van de klas vanaf 3de kleuter of 1ste lj en vond dat verschrikkelijk, daarom was en ben ik ook steeds blij dat Femke nog aan de kleine kant is en zeker niet boven gemiddelde zit.
Maak je vooral geen zorgen, als je kindje goed eet, actief is en er gelukkig uitziet is er niks aan de hand, elk kind z'n eigen tempo en het wordt hoog tijd dat ze met BV curves gaan beginnen. Maar als je wat googelt kom je dat ook tegen zenne. Heb ik toenertijd héél veel gedaan...
Doei
G&F
"Cogito ergo sum"