Ik voel
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Jeeha Fjodor!
waarom niet? 'k doe dat nog altijd om te voelen hoe de stand van de tand(en) is - de laatste is nu bijna volledig door bij R) en als je juist wel regelmatig voelt dan kan je en volgend tandje rap ontwaren en/of ook wat masseren over het tandvlees hè om de tandjeslast te verlichten.sandy schreef:En nu, geen vingers meer in mondje steken!

oh aar dat is regelmatig "knap hap" zenne en dan lachen dat hij doet, de schobbejak ! ik ben wel supersnel en heb geleerd hoe ik mijn vingers rap moet wegtrekken maar ik doe dan alsof het raak was en zo speels "auw" en hij lachen en kusjes geven ...Katia schreef:bio'ke, als ge nu nog uw vingers in dat mondje gaat steken he, dan zulde het wel voelen

Jaja, om te voelen, maar niet meer om ze eens te laten bijtenbioMam schreef:Jeeha Fjodor!
waarom niet? 'k doe dat nog altijd om te voelen hoe de stand van de tand(en) is - de laatste is nu bijna volledig door bij R) en als je juist wel regelmatig voelt dan kan je en volgend tandje rap ontwaren en/of ook wat masseren over het tandvlees hè om de tandjeslast te verlichten.sandy schreef:En nu, geen vingers meer in mondje steken!

- dolfijntje2
- Pas blauw