een eingen topic is altijd leuk hé

daarstraks nog eens langsgeweest bij de HA voor mijn boekje en een afspraak met de gyné te regelen.
Ik ga nu nog bellen om de juiste dag vast te leggen en dat zal waarschijnlijk ergens rond de 22e februari zijn. (nog een 4-tal weekjes). Ik ben dan iets van 10 à11 weken.
Dan kunnen ze met de echo vastellen voor wanneer de bevalling ongeveer zal zijn, kunnen ze al de nekplooimeting doen en allemaal andere dingen.
Aangezien mijn cyclus licht onregelmatig was, kan dat nu niet echt vastgelegd worden.
Volgens de waarde in mijn bloed zou ik met mijn 6 weken banner ongeveer moeten goed zitten. Het zou dus voor tussen 10 en 17 september zijn.
Bwa, op een dag komt dat nu ook niet voor mij. Als het moet komen, zal het wel komen. En als het zo onverwacht zal zijn zoals ik zwanger ben geworden ... we zullen nog toeren meemaken

Vroeger gaan lijkt me eigenlijk niet echt nuttig. Ten eerste kan Dieter niet mee want die zit terug voor 3 weken in Afrika en om dan alleen het hartje te horen kloppen ...
Verder voel ik me al bij al goed.
Behalve dan soms het echt ongemakkelijke gevoel in mijn buik en heel moe. (en ik moet nu als soms de knoop van mijn broek openzetten