Flupke's prutske
Moderators:Dagmar, Moderators
neen inderdaad ng niks
heb daarstraks een sms gezonden en ik kreeg het volgende terug
heeft nogaltijd maar 4cm ontsluiting gelijk gisterenavond 21u30 maar ze heeft wel om de 5min weeen ze gingen nu kijken om haar vliezen te breken en hopelijk vordert het dan een beetje
mijn duimen staan hier alvast omhoog
succes hé flupke
heb daarstraks een sms gezonden en ik kreeg het volgende terug
heeft nogaltijd maar 4cm ontsluiting gelijk gisterenavond 21u30 maar ze heeft wel om de 5min weeen ze gingen nu kijken om haar vliezen te breken en hopelijk vordert het dan een beetje
mijn duimen staan hier alvast omhoog

succes hé flupke

ja zenne ... ik kan met de fiets komen hèsterretje schreef:meent ge dat nu??Katia schreef:Nee, 't UZA...
letterlijk achter mijnen hoek
awel ja... gaan we?
wie gaat er mee?
maken we een lijstje?
Katia
biomam
G&F
wie nog?

misschien wachten we wel beter een paar dagen als het zo'n marathon is (maar ja bij een eerste is dat niet abnormaal hè, jammer genoeg)
mama24 kan jij een (half) dagje na de bevalling

ik wil dit zeker proberen te regelen voor jullie zo een klein bezoek delegatie dat moet eens leuk zijn voor flupke denk ik wel
jammer maar ik zou er niet bij kunnen zijn
ik woon in de westvlaanders
dus is dit wel zeer ver om eens aftekomen hé
maar anders met zeer veel plezier
ben benieuwd wanneer we meer zullen weten
ik zit hier ook nl op het puntje van mijn stoel
jammer maar ik zou er niet bij kunnen zijn
ik woon in de westvlaanders

maar anders met zeer veel plezier

ben benieuwd wanneer we meer zullen weten
ik zit hier ook nl op het puntje van mijn stoel

- dolfijntje2
- Pas blauw
lang
Va diene marathon/
Ik zeg dan gisteren avond nog dat dat eerder een uitzondering is dan de de regel.
Lap, khad beter mijne mond gehouden. Verbaasd mij wel dat ze dan zo lang gewacht hebben om de vliezen te breken. Maarja, twas nacht hé. Ze hebben liever dat ge in den dag bevalt...da's malkkelijkervoor meneer of mevrouw doktoor
We blijven met ons toestelleke rondlopen. Ben wel spijtig da ik juust vandaag naar k & g moet
toeme toch!
Zeg mama24,
We kunnen misschien een privé jetje huren om ne keer over ent weer te goan na Flupke
Jammer dat da oal zwo diere ès é
Ik zeg dan gisteren avond nog dat dat eerder een uitzondering is dan de de regel.
Lap, khad beter mijne mond gehouden. Verbaasd mij wel dat ze dan zo lang gewacht hebben om de vliezen te breken. Maarja, twas nacht hé. Ze hebben liever dat ge in den dag bevalt...da's malkkelijkervoor meneer of mevrouw doktoor

We blijven met ons toestelleke rondlopen. Ben wel spijtig da ik juust vandaag naar k & g moet

Zeg mama24,
We kunnen misschien een privé jetje huren om ne keer over ent weer te goan na Flupke

Jammer dat da oal zwo diere ès é

en een Katiakopter?Aicha schreef:We kunnen misschien een privé jetje huren om ne keer over ent weer te goan na Flupke![]()
![]()
ga aan de balie eens vragen in welke kamer ze ligt

och nee, laat ze eerst maar bekomen en genieten zenne seg: ze zal het zwaar genoeg gehad hebben en mag nog wel even op adem komen hè

Laatst gewijzigd door bioMam op 01 feb 2007, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.

dat kunde ter plekke doen, op hare site staat hare achternaam, dus diee gewoon onthouden en als we de naam van de klein kennen aan de balie vragen he

stel je voor dat ik nu ga kijken...

en dan die kamer binnenkom met de boodschap dat de nieuwsgierige menskes van het babyforum willen weten hoever het staat

(oh ik zie het weer voor mij

ik was mijn breicht nog aan 't aanpassen en zi is er al met repliek zenneKatia schreef:
dat kunde ter plekke doen, op hare site staat hare achternaam, dus diee gewoon onthouden en als we de naam van de klein kennen aan de balie vragen he
en dan die kamer binnenkom met de boodschap dat de nieuwsgierige menskes van het babyforum willen weten hoever het staat
(oh ik zie het weer voor mij)

euh welke kamer wil je binnengaan dan? Toch niet de bevallingskamer?

ah ja tuurlijkbioMam schreef:ik was mijn breicht nog aan 't aanpassen en zi is er al met repliek zenneKatia schreef:
(oh ik zie het weer voor mij)
![]()
euh welke kamer wil je binnengaan dan? Toch niet de bevallingskamer?![]()
![]()
![]()
![]()

amai ... ik dacht dat ge al iets wist maar blijkbaar niet.
Seg ik ben hier totaal aan 't overlopen zenne: mijn hoofd sraait alles dooreen en zo merk ik net dat 't morgen (nen iet overmorgen) dual vrijdag is - terwijl ik wist dat het donderdag was omda tik moest gaan lezen hè - en wat ik hier al allemaal heb uitgespookt daarnet is weer totaaal warhoofd. Zo stak ik eerst de grabbelpas van J in mijn handtas weg om dan te colcluderen dat ik die nodig had om dat nummer dat ik dus moest doormailen voor iets te weten en daar had ik dat ding in de eerste plaats voor genomen
maar 't heeft gelukkig niet te maken met mijn Flupke-fixatie
zenne. Ik kreeg ne een SMS en ik schoot hier al recht maar 't ging over een kinderverjaardagsfeestje
en dus weet ik nog altijd niks over Flupke en haar dochter. Ze zal nu hopelijk toch al wel bevallen zijn, want anders gaat het wel een uitputtingsslag worden ... 'k Duim voor haar dat ze in 't UZA goed begeleiden (en het zal in elk geval al beter zijn dan in 't Middelheim
want erger dan daar kan haast niet).
Seg ik ben hier totaal aan 't overlopen zenne: mijn hoofd sraait alles dooreen en zo merk ik net dat 't morgen (nen iet overmorgen) dual vrijdag is - terwijl ik wist dat het donderdag was omda tik moest gaan lezen hè - en wat ik hier al allemaal heb uitgespookt daarnet is weer totaaal warhoofd. Zo stak ik eerst de grabbelpas van J in mijn handtas weg om dan te colcluderen dat ik die nodig had om dat nummer dat ik dus moest doormailen voor iets te weten en daar had ik dat ding in de eerste plaats voor genomen

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
awel mijn eerst bevalling in t middelheim was ook een ramp maar mijn tweede bevalling daar met een andere gynea dr barudy was een droombevalling en ook de vroedvrouw en de stagaire vroedman vielen heel goed mee ! maar het liggen zelf daar valt heel hard tegen .
ik hoop eigenlijk dat flupke al bevallen is en dat ze zolang niet afziet zoals we hier denken . misschien is ze aan het bekomen en stuurt ze daarmee geen sms.
ik hoop eigenlijk dat flupke al bevallen is en dat ze zolang niet afziet zoals we hier denken . misschien is ze aan het bekomen en stuurt ze daarmee geen sms.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)