Het is maar iets simpel zunne... spaghetti bolognaise. Maar deze keer kap ik geen look in de saus zunne. Ocharme da personeel in het ziekenhuis als ik daar vannacht misschien lig te puffen met een welriekende adem
Flupke's prutske
Moderators:Dagmar, Moderators
Ik hoop het ook, maar denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Alhoewel... da kan natuurlijk ineens snel gaan hé
Het is maar iets simpel zunne... spaghetti bolognaise. Maar deze keer kap ik geen look in de saus zunne. Ocharme da personeel in het ziekenhuis als ik daar vannacht misschien lig te puffen met een welriekende adem

- dolfijntje2
- Pas blauw
allée seg spannend: wordt het nog 31/1 of al net 1/2 en s het ene jongen of een meisje en wat is de naam?? morgen weten we het

In de hoop dat ze nu echt w is en het niet meer leest zodat we haar dan kunnen verrassen: Zullen we een BBF-bezoekdelegatie regelen?
In de hoop dat ze nu echt w is en het niet meer leest zodat we haar dan kunnen verrassen: Zullen we een BBF-bezoekdelegatie regelen?
Laatst gewijzigd door bioMam op 31 jan 2007, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Katia
- Anneliefje
- Pas blauw
-
Katia
oh jammer zou ook wel meegaan hoor moja ik woon in wast vlaanderen
oh stellen jullie ook zo de vraag van en hoever zal ze al staan?
HOEVEEL ONTSLUITING EN AOU ZE NIET TEVEEL PIJN HEBBEN?
hoop dat het vlot en met niet teveel pijn zal zijn
ben zo benieuwd hé zeg
katia als het om je hoek is ga aans polshoogte nemen hé

oh stellen jullie ook zo de vraag van en hoever zal ze al staan?
HOEVEEL ONTSLUITING EN AOU ZE NIET TEVEEL PIJN HEBBEN?
hoop dat het vlot en met niet teveel pijn zal zijn
ben zo benieuwd hé zeg
katia als het om je hoek is ga aans polshoogte nemen hé