wat zeggen jullie peuters van 2?
Moderators:Welcome, Moderators
- dintje622
- Pas blauw
- Contacteer:
hello
ik was eens benieuwd wat jullie peuters van twee allemaal vertellen?
de onze zegt voor de moment papa,mama,bal,daatte(dank u)
maar voor de rest niet zoveel.
ik ben benieuwd.
groetjes
ik was eens benieuwd wat jullie peuters van twee allemaal vertellen?
de onze zegt voor de moment papa,mama,bal,daatte(dank u)
maar voor de rest niet zoveel.
ik ben benieuwd.
groetjes
euh... die haar mondje staat niet stil hier 
die tettert er op los en je verstaat ze enorm!
Babbelkous
Gho, af en toe hoor ik eens een nieuw woord, maar voor de rest zegt die toch bijna alles, denk ik...
Ze maakt zich in ieder geval goed duidelijk en laat zich goed horen en we verstaan alles wat ze vertelt... dus ja...

die tettert er op los en je verstaat ze enorm!
Babbelkous

Gho, af en toe hoor ik eens een nieuw woord, maar voor de rest zegt die toch bijna alles, denk ik...
Ze maakt zich in ieder geval goed duidelijk en laat zich goed horen en we verstaan alles wat ze vertelt... dus ja...
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Hier ook zo'n babbelkous...ze zegt eigenlijk al heel veel en maakt zich enorm goed verstaanbaar...ook verstaat zij bijna alles wat wij haar zeggen.
Ieder kind heeft zo zijn tempo hoor...Bij de OM is er een kindje van 2.5 jaar die nog bijna niets zegt...terwijl Anaïs al hele verhalen vertelt 'nu ze probeert, maar tzijn natuurlijk kleine woordjes na elkaar geplaatst'
Ieder kind heeft zo zijn tempo hoor...Bij de OM is er een kindje van 2.5 jaar die nog bijna niets zegt...terwijl Anaïs al hele verhalen vertelt 'nu ze probeert, maar tzijn natuurlijk kleine woordjes na elkaar geplaatst'
Milan wordt bijna 21 mnd en zegt ook nog niet zoveel, maar zorgen maak ik me absoluut niet. Hoewel het een groot verschil is met zijn zus op dezelfde leeftijd
Dit zijn de woordjes: mama, papa, poe (poes), ba (bal), da (dat), pa (patatjes) en dat zal het zo wat zijn.
Maar alles wat ik zeg begrijp hij zonder problemen...dus ja...

Dit zijn de woordjes: mama, papa, poe (poes), ba (bal), da (dat), pa (patatjes) en dat zal het zo wat zijn.
Maar alles wat ik zeg begrijp hij zonder problemen...dus ja...