vanaf wanneer groeimelk?
Moderators:Welcome, Moderators
Fleur wilt geen flessen meer met poedermelk. Nu dacht ik om over te schakelen naar groeimelk. Mag dat?
En vanaf wanneer mag ze een boterhammetje? Geven jullie die dan droog of gedopt in iets?
En vanaf wanneer mag ze een boterhammetje? Geven jullie die dan droog of gedopt in iets?
Ik dacht dat groeimelk pas vanaf 1 jaar was; maar misschien kun je eens proberen met iets bij te doen. Van die granen of zo; zodat het een andere smaak heeft.
Boterhammen mogen ze zeker beginnen eten vanaf 8 maand, maar vroeger mag ook natuurlijk. Ik heb al geprobeerd droog, gedopt in melk, met smeerkaas, met petit gervais, met confituur. Voorlopig nog geen succes. Ik denk dat ik geen broodeter in huis zal hebben (dat heeft hij dan ook al niet van zijn mama
. al een geluk dat hij in mij gezeten heeft, anders zou ik nog gaan twijfelen of hij wel van mij is
)
Boterhammen mogen ze zeker beginnen eten vanaf 8 maand, maar vroeger mag ook natuurlijk. Ik heb al geprobeerd droog, gedopt in melk, met smeerkaas, met petit gervais, met confituur. Voorlopig nog geen succes. Ik denk dat ik geen broodeter in huis zal hebben (dat heeft hij dan ook al niet van zijn mama

ik heb gisteren eerste stapjeqsmelk willen geven en ze drinkt het maar na de fled spugt ze veel over en ze liet veel windjes na een tijdje ik geloof dat ik terug haar beba zal geven is daar super goed mee
boterhammen eet ze hier ook al eens met een geplette banaan ,eens gewoon boter, eens smeerkaas en ze lust het allemaal
groetjes en succes

boterhammen eet ze hier ook al eens met een geplette banaan ,eens gewoon boter, eens smeerkaas en ze lust het allemaal

groetjes en succes
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier lust hij voorlopig nog steeds poedermelk, dus daar kan ik al niet over oordelen
boterhammeke eet hij nu ook al meer dan een week, met smeerkaas of met boter, ga dan straks confituur ook es proberen
maar ik geef die in stukjes, anders speelt hij er mee, plet die tussen zijn handjes tot een bol en wil die dan zo opeten en dan plakt hij van onder tot boven
boterhammeke eet hij nu ook al meer dan een week, met smeerkaas of met boter, ga dan straks confituur ook es proberen
maar ik geef die in stukjes, anders speelt hij er mee, plet die tussen zijn handjes tot een bol en wil die dan zo opeten en dan plakt hij van onder tot boven

- jong moederke
- Pas blauw
De eerste stapjesmelk van bambix is vanf 8 maand.
Dan is het de groeimelk per leeftijd.
Onze jongste drinkt nu de groeimelk vanaf 2 jaar.
En je hebt er dan nog vanaf 3 jaar ook.
Hij drinkt daar s'morgens een fles van tijdens zijn ontbijt.
Daarna drinkt hij nog gewone volle melk met een beetje chocopoeder in.
En hij kent het goed ze,het eerste dat hij zegt is als hij opstaat,melke???
En dan wijst hij naar de microgolf,omdat hij weet dat zijn melk daar gewarmd word.
Dan is het de groeimelk per leeftijd.
Onze jongste drinkt nu de groeimelk vanaf 2 jaar.
En je hebt er dan nog vanaf 3 jaar ook.
Hij drinkt daar s'morgens een fles van tijdens zijn ontbijt.
Daarna drinkt hij nog gewone volle melk met een beetje chocopoeder in.
En hij kent het goed ze,het eerste dat hij zegt is als hij opstaat,melke???
En dan wijst hij naar de microgolf,omdat hij weet dat zijn melk daar gewarmd word.

- jong moederke
- Pas blauw
vanaf 1 jaar is dat OK maar daarvoor zou ik dat niet doen, want dat is wat zwaar voor hun maagje ... je kan anaf 8M idd eerste-stapjes-melk geven maar ik heb dat niet gedaan ... Bij J heb ik eens groieimelk (vanaf 12M dacht ik) gegeven en die gaf hij gewoon over dus ben ik maar met gewone volle melk begonnen toen en dat ging veel beter. Op 7M zou ik echter eerder gewoon eens van opvolgmel veranderen: isschien dat ze een ander merk beter van smaak zou vinden.dintje622 schreef:vanaf 1 jaar gewone volle melk