Januari: Hier gaan we dan!
Moderator:Moderators
Heb hier ne keer rondgeneusd en ...nee, geen Flupke te bespeuren!
denk dat ze aan het serieuze werk begonnen is! Benieuwd wanneer we eensms'ke gaan krijgen!
Hopelijk duurt het bij haar ook geen dagen...!!!
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doet da goed hé, flupke!
denk dat ze aan het serieuze werk begonnen is! Benieuwd wanneer we eensms'ke gaan krijgen!
Hopelijk duurt het bij haar ook geen dagen...!!!
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doet da goed hé, flupke!
Sorry sorry sorry
dat ik jullie hier zolang heb laten wachten
Hier is dus wel degelijk nog NIETS begonnen zunne. Weer een zalige nacht achter de rug en heel goed geslapen. Heel lichtjes krampen gehad, maar geen teken dat het begonnen zou zijn
Ik heb deze morgen op mijn gemakske een badje genomen en deze namiddag ben ik nog een uurke gaan wandelen. Ik zet nu pas mijn pc'ke aan. Normaal is dat het eerste dat ik doe 's morgens, dus ik begrijp jullie frustratie van deze morgen
Wel plezant om te lezen hoe jullie hier aan het speculeren zijn of het al dan niet begonnen is. Ik zal jullie morgen niet zo lang laten wachten zunne. Tenzij ik al aan het bevallen ben natuurlijk
Ik zal alleszins proberen om een sms te sturen of een bericht te posten op het BF net voordat we naar het ziekenhuis vertrekken. Ik kan natuurlijk niets beloven. Wie weet denk ik daar tussen de weeën door helemaal niet aan
Ik zal proberen om jullie morgen niet zo lang in spanning te laten wachten zunne. Hoewel ik da eigenlijk wel plezant vind

Ik heb deze morgen op mijn gemakske een badje genomen en deze namiddag ben ik nog een uurke gaan wandelen. Ik zet nu pas mijn pc'ke aan. Normaal is dat het eerste dat ik doe 's morgens, dus ik begrijp jullie frustratie van deze morgen

Ik zal alleszins proberen om een sms te sturen of een bericht te posten op het BF net voordat we naar het ziekenhuis vertrekken. Ik kan natuurlijk niets beloven. Wie weet denk ik daar tussen de weeën door helemaal niet aan

Ik zal proberen om jullie morgen niet zo lang in spanning te laten wachten zunne. Hoewel ik da eigenlijk wel plezant vind

Laatst gewijzigd door flupke op 22 jan 2007, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
deugniet
FLupke,
Foei, foei....jij deugniet
We houden hier wel van een beetje spanning maar na Chanti
hebben we ons portie toch ongeveer gehad hoor!
Tzou leuk zijn als ge idd nog eens kwam posten of een sms'ke zou sturen voor je vertrekt (of onderweg is ook goe zunne)!!!!
Slaapt ma nog eens goe en we zien morgen wel......
vele afwachtgroetjes Aicha
Foei, foei....jij deugniet

We houden hier wel van een beetje spanning maar na Chanti

Tzou leuk zijn als ge idd nog eens kwam posten of een sms'ke zou sturen voor je vertrekt (of onderweg is ook goe zunne)!!!!
Slaapt ma nog eens goe en we zien morgen wel......
vele afwachtgroetjes Aicha
Ik heb me aan mijn woord gehouden hé. Ik kom hier effe (nog voor de middag) melden dat er nog steeds niets aan de gang is, want anders lopen jullie hier weer op de toppen van jullie tenen
Gisteren ben ik om 21.00 u in mijn beddeke gekropen. Mijn ventje trouwens ook zo vroeg. Ik had constant een krampgevoel in mijn onderbuik en elke 5 min kreeg ik een harde buik. Het krampgevoel werd tijdens die harde buiken dan ook ietske erger. Ik wou gewoon verderslapen, maar mijn ventje begon het al te krijgen. Die lag maar te draaien en te keren en vroeg elke 5 min of ik nog iets voelde
En ik wou gewoon verderslapen. Maar met zijn getetter was ik weer klaarwakker en zijn we nog wat tv gaan kijken. Om 22.15 u zijn we dan terug in ons bedje gekropen en heb ik weeral zàààààààààààààllllig geslapen. Ik moest zoals gewoonlijk toch 3 keer opstaan om te gaan plassen en dan voelde ik nog steeds dat krampgevoel en nog steeds sporadisch die harde buiken. Maar de pijn was niet verergerd.
Om 08.30 u ben ik opgestaan en die harde buiken heb ik nog steeds, maar niet elke 5 minuten. Ik schat elke 10 min. Het krampgevoel is wel ietske verminderd. Vals alarm dus
Maar daar kan snel verandering in komen hé. Ook heb ik een lichtjes zeurderig pijngevoel in mijnen onderrug. Ik hoop toch dat het zo snel mogelijk begint, want bij het minste steekske op krampke hoopt ge dat het zover is. Ik ben nog nooit zo blij geweest met buikpijn
Maar eens de echte weeën beginnen zal ik die wel vervloeken
Allez ik zal hier vandaag nog een beteke mijnen tijd proberen doden
Jullie horen het hier wel als er nog iets aan de situatie moest veranderen vandaag

Gisteren ben ik om 21.00 u in mijn beddeke gekropen. Mijn ventje trouwens ook zo vroeg. Ik had constant een krampgevoel in mijn onderbuik en elke 5 min kreeg ik een harde buik. Het krampgevoel werd tijdens die harde buiken dan ook ietske erger. Ik wou gewoon verderslapen, maar mijn ventje begon het al te krijgen. Die lag maar te draaien en te keren en vroeg elke 5 min of ik nog iets voelde

Om 08.30 u ben ik opgestaan en die harde buiken heb ik nog steeds, maar niet elke 5 minuten. Ik schat elke 10 min. Het krampgevoel is wel ietske verminderd. Vals alarm dus

Jullie horen het hier wel als er nog iets aan de situatie moest veranderen vandaag

Flupke
Hey Flupke,
ge zijt stukken braver dan gisteren
Dat klinkt allemaal goed wat ge daar zegt. Dat wijst erop dat het idd voor elk moment kan zijn! Het voorbereidende werk kan ook al heel wat opleveren zunne. En het voordeel van da is dat het draaglijk blijft.
Ons niet vergeten hé
Allée, zoekt u maar een tijddodende bezigheid nu maar vermoeid u niet te veel hé. Krachtjes opsparen. Misschien hebt ge ze vlugger nodig dan ge denkt....(I hope so)!
Nog steeds afwachtgroetjes Aicha
ge zijt stukken braver dan gisteren

Dat klinkt allemaal goed wat ge daar zegt. Dat wijst erop dat het idd voor elk moment kan zijn! Het voorbereidende werk kan ook al heel wat opleveren zunne. En het voordeel van da is dat het draaglijk blijft.
Ons niet vergeten hé

Allée, zoekt u maar een tijddodende bezigheid nu maar vermoeid u niet te veel hé. Krachtjes opsparen. Misschien hebt ge ze vlugger nodig dan ge denkt....(I hope so)!

Nog steeds afwachtgroetjes Aicha

hoi mensen, ik had juist mijn verhaal hier getypt en heb ik ergens verkeerd geduwd waardoor alles weg is en ik kan het niet opnieuw nu doen omdat ik dadelijk bezoek krijg, maar ik kom straks alles opnieuw vertellen
en flupke ge zijt echt een deugeniet hihihi zo de spanning erin houden, is wel grappig eigenlijk
alle tot straks
dikke kus van ons 3tjes
ps ons kyana heeft deze nacht doorgeslapen van 2u-half3 tot kwart voor 9 deze morgen
en ik vond dat zaaaalig want vorige nacht had ik maar 2 uurtjes kunnen slapen
ze doet het heeeel goed

en flupke ge zijt echt een deugeniet hihihi zo de spanning erin houden, is wel grappig eigenlijk

alle tot straks
dikke kus van ons 3tjes
ps ons kyana heeft deze nacht doorgeslapen van 2u-half3 tot kwart voor 9 deze morgen

Chanti, wat jammer van je verhaal die door een foute knop weg is...
Volgende keer beter.
Kyana doet dat idd heel goed, als ze al al die uurtjes slaapt!!
[quote="flupke"] Maar eens de echte weeën beginnen zal ik die wel vervloeken
[quote]
Oh ja
Maar alé, dat begint daar dus goed te lijken op een nakende geboorte. Moet je ventje van ver komen moest er iets gebeuren?
Volgende keer beter.
Kyana doet dat idd heel goed, als ze al al die uurtjes slaapt!!
[quote="flupke"] Maar eens de echte weeën beginnen zal ik die wel vervloeken

Oh ja

Maar alé, dat begint daar dus goed te lijken op een nakende geboorte. Moet je ventje van ver komen moest er iets gebeuren?
Hij is met de fiets gaan werken. Das ongeveer 35 min goed doorfietsen. Maar als er iets is staat hij hier waarschijnlijk op 25 minsandy schreef:Moet je ventje van ver komen moest er iets gebeuren?

Hier verder nog niet veel verandering zunne. Nog regelmatig harde buiken en af en toe krampachtig gevoel, maar 't is nie echt overdreven. 't zal nog nie voor direct zijn

Flupke, anders moet je wachten tot vrijdag, op zo een datum worden er heel brave, lieve meisjes geboren
(Caro wordt dan 2 jaar)
Neenee, ff serieus nu. Ik hoop dat je niet te lang meer zult moeten wachten tot je je meisje eindelijk in je armen kan houden en ik hoop dat de bevalling echt heel vlot zal verlopen.
Veel succes !!!!!

Neenee, ff serieus nu. Ik hoop dat je niet te lang meer zult moeten wachten tot je je meisje eindelijk in je armen kan houden en ik hoop dat de bevalling echt heel vlot zal verlopen.
Veel succes !!!!!
@ Chanti,
Pfffff, van dat doorslapen kunnen wij met ons Mila alleen maar dromen. De vorige nacht was een 'goede nacht', maar dat wil toch zeggen dat ze om 22u, 2u, 6u en 9u daar was om te eten! Ik slaap dus niet al teveel 's nachts. Gelukkig kan ik overdag af en toe wat bijslapen.
Heb jij een tovermiddeltje ofzo om het doorslapen hier ook te laten werken
Allee, ik mag niet klagen, want eigenlijk is het echt een schatje. Ze huilt bijna allen als ze honger heeft, dus dat valt goed mee. Naar het schijnt huilde ik zelf vroeger uren aan stuk zonder aanwijsbare reden. Ik was een nerveuze baby. Mila is de rust zelve, behalve als het te lang duurt vooraleer de borst uit mijn bloesje getoverd is...
Aditi
Pfffff, van dat doorslapen kunnen wij met ons Mila alleen maar dromen. De vorige nacht was een 'goede nacht', maar dat wil toch zeggen dat ze om 22u, 2u, 6u en 9u daar was om te eten! Ik slaap dus niet al teveel 's nachts. Gelukkig kan ik overdag af en toe wat bijslapen.
Heb jij een tovermiddeltje ofzo om het doorslapen hier ook te laten werken

Allee, ik mag niet klagen, want eigenlijk is het echt een schatje. Ze huilt bijna allen als ze honger heeft, dus dat valt goed mee. Naar het schijnt huilde ik zelf vroeger uren aan stuk zonder aanwijsbare reden. Ik was een nerveuze baby. Mila is de rust zelve, behalve als het te lang duurt vooraleer de borst uit mijn bloesje getoverd is...

Aditi
hey Aditi,
Alle kersverse mama's dromen van ononderbroken nachten,hé
. Troost je. Dit is voor heel weinigen de realiteit.
Misschien heb ik een bruikbare tip?! Baadt het niet dan schaadt het niet
Hier heb ik met helena ondervonden dat, als we haar rond 22u/23 u nog wakker maakten voor een laatste voeding, ze iedere 3 à4 u terug wakker werd en wou drinken. Als ze na 20/21u in slaap valt is dat een diepe slaap, dus als we haar dan niet meer wekken slaapt ze meestal door tot ongeveer 5u in de morgen.
Voor ons is dat super de luxe!
Ons oudste kindje was een heel onrustige baby en die sliep haast nooit langer dan 2 u na elkaar.
Hey flupke,
beetje genoten van de voorbije dag zonder al te zware inspanningen te leveren?!
Benieuwd of je weer zo'n gelukzalige nacht tegemoet gaat !?
Ik wens je alvast slaapwel en tot....
groetjes Aicha
Alle kersverse mama's dromen van ononderbroken nachten,hé

Misschien heb ik een bruikbare tip?! Baadt het niet dan schaadt het niet
Hier heb ik met helena ondervonden dat, als we haar rond 22u/23 u nog wakker maakten voor een laatste voeding, ze iedere 3 à4 u terug wakker werd en wou drinken. Als ze na 20/21u in slaap valt is dat een diepe slaap, dus als we haar dan niet meer wekken slaapt ze meestal door tot ongeveer 5u in de morgen.
Voor ons is dat super de luxe!

Hey flupke,
beetje genoten van de voorbije dag zonder al te zware inspanningen te leveren?!

Benieuwd of je weer zo'n gelukzalige nacht tegemoet gaat !?
Ik wens je alvast slaapwel en tot....
groetjes Aicha
Hé Aicha,
We maken haar sowieso niet wakker om te eten, dat kan ze helemaal zelf! En ze is nogal klokvast. Allee, redelijk toch. Mmm, van 21u tot 5u zou fijn zijn
Nog even geduld zeker, he, binnen een paar weken/maanden zal dat hier ook wel lukken.
Ze is nu juist in bad geweest en dan heeft ze nog goed veel gedronken, dus ik hoop dat ze nu toch even van de wereld is.
Ze wordt meestal om de 3 à4 uur wakker, maar ik ben dan toch al gauw een uurtje bezig met BV, nieuwe pamper, opnieuw inslapen, zelf opnieuw in slaap geraken... Dus zoveel slaaptijd blijft er dan tussendoor niet meer over.
En slapen dat is dus wat ik NU ga doen!
Bye,
Aditi
We maken haar sowieso niet wakker om te eten, dat kan ze helemaal zelf! En ze is nogal klokvast. Allee, redelijk toch. Mmm, van 21u tot 5u zou fijn zijn

Ze is nu juist in bad geweest en dan heeft ze nog goed veel gedronken, dus ik hoop dat ze nu toch even van de wereld is.
Ze wordt meestal om de 3 à4 uur wakker, maar ik ben dan toch al gauw een uurtje bezig met BV, nieuwe pamper, opnieuw inslapen, zelf opnieuw in slaap geraken... Dus zoveel slaaptijd blijft er dan tussendoor niet meer over.
En slapen dat is dus wat ik NU ga doen!
Bye,
Aditi
helaba
Flupke,
Weer wat krachtjes kunnen op doen in een gelukzalig slaapke?!
Aditi,
Ja, er kruipt nogal wat tijd in het voeden hé. In de prille levensweken blijft er weinig tijd over om nog met veel andere dingen bezig te zijn , dan met je boeleke. Zo leer je je kindje wel goed kennen en die momenten zijn echt wel genotsmomentjes hé.
Hopelijk hebben jullie nu een goeie nacht achter de rug!
Veel groetjes , AIcha
Weer wat krachtjes kunnen op doen in een gelukzalig slaapke?!
Aditi,
Ja, er kruipt nogal wat tijd in het voeden hé. In de prille levensweken blijft er weinig tijd over om nog met veel andere dingen bezig te zijn , dan met je boeleke. Zo leer je je kindje wel goed kennen en die momenten zijn echt wel genotsmomentjes hé.
Hopelijk hebben jullie nu een goeie nacht achter de rug!
Veel groetjes , AIcha