Januari: Hier gaan we dan!
Moderator:Moderators
ohhhhhhhhhhh wat is het hier spannend
heb alvast mijn boodschappen gedaan zo moet ik niet meer buiten alleen 5min achter milan naar school.
en mijne telefoon die is bij mij op zak zodat ik hier vlug het nieuws kan komen meedelen
ben eens benieuwd wanneer dat zal zijn ik denk wel vandaag
doe dat goed hé chanti

heb alvast mijn boodschappen gedaan zo moet ik niet meer buiten alleen 5min achter milan naar school.
en mijne telefoon die is bij mij op zak zodat ik hier vlug het nieuws kan komen meedelen

ben eens benieuwd wanneer dat zal zijn ik denk wel vandaag

doe dat goed hé chanti

Mo gij moogt op dit topic wel alleen meer iets posten als het is om een geboorte-aankondiging te doenmama24 schreef:ohhhhhhhhhhh wat is het hier spannend![]()
en mijne telefoon die is bij mij op zak zodat ik hier vlug het nieuws kan komen meedelen![]()
![]()
ben eens benieuwd wanneer dat zal zijn ik denk wel vandaag![]()
doe dat goed hé chanti

nerveus
Ge zijt niet alleeen die nerveus loopt! t' is hier ook van dadde
Hey Chanti,
lals het nog lukt, laat ons dan misschien nog iets weten als de vroedvrouw geweest is?!!
doe voort gelijk ge nu bezig zijt hé! De ontknoping is nabij
Hey Chanti,
lals het nog lukt, laat ons dan misschien nog iets weten als de vroedvrouw geweest is?!!
doe voort gelijk ge nu bezig zijt hé! De ontknoping is nabij

helloooooo
hier ben ik al terug,
de vroedvrouw is juist weg, ik heb connie gerrits als vroedvrouw van hoeselt, echt een superlieve vrouw se,
awel het grote nieuws nu eh, ze heeft de baby nagekeken en alles was in orde, ik had al 1 cm ontsluiting en ze denkt dat het vanaf 6 u het grote werk gaat beginnen want mijn hals was nog maar 1cm groot en das dus heel goed, nog die ene cm wegwerken en dan begint het grote werk,
het zal dus voor vandaag zijn of ten laatste na middernacht,
eindelijk weet ik iets, dan zijt ge zo wa meer op u gemak eh
hihihihi ocharme, iedereen zit hier zo in spanning te wachten
ik kom straks nog wel eens piepen als ik kan

hier ben ik al terug,
de vroedvrouw is juist weg, ik heb connie gerrits als vroedvrouw van hoeselt, echt een superlieve vrouw se,
awel het grote nieuws nu eh, ze heeft de baby nagekeken en alles was in orde, ik had al 1 cm ontsluiting en ze denkt dat het vanaf 6 u het grote werk gaat beginnen want mijn hals was nog maar 1cm groot en das dus heel goed, nog die ene cm wegwerken en dan begint het grote werk,
het zal dus voor vandaag zijn of ten laatste na middernacht,
eindelijk weet ik iets, dan zijt ge zo wa meer op u gemak eh

hihihihi ocharme, iedereen zit hier zo in spanning te wachten

ik kom straks nog wel eens piepen als ik kan
Hey Chanti,
De arbeid vordert dus op z'n gemakske. Profiteer ervan om nog een beteke krachten op te doen voordat het grote werk begint!
Je houd het hier echt wel spannend hoor. Wij die dachten vandaag al groot nieuws te krijgen
Alhoewel,... het kan nog hé. De dag is nog niety om en wie gaat het opeens toch supersnel.
Hier duimen we alvast voor een goeie thuisbevalling en een superboeleke!!!!! Ge zult da goed doen!
Volhouden zo!
De arbeid vordert dus op z'n gemakske. Profiteer ervan om nog een beteke krachten op te doen voordat het grote werk begint!
Je houd het hier echt wel spannend hoor. Wij die dachten vandaag al groot nieuws te krijgen

Alhoewel,... het kan nog hé. De dag is nog niety om en wie gaat het opeens toch supersnel.
Hier duimen we alvast voor een goeie thuisbevalling en een superboeleke!!!!! Ge zult da goed doen!
Volhouden zo!
jaja,
Jaja, ik denk ook dat ze serieuze vorderingen aan het maken is, want anders zou ze nog wel iets komen posten zijn.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Chanti tovh is moeten vertrekken, vanwege haar bloeddruk. Bij deze duimen we hier dat dit niet het geval is
Heel veel moed voor de laatste loodjes meisje!
Flupke,
Nog altijd in topvorm?
Kwas net aan het denken, de babymeisjes zijn hier in de meerderheid en als Chanti nu misschien ook een meisje krijgt dan is het enkel nana die een jongetje heeft van gans ons groepje.
Benieuwd zeker wat de gyn deze week zal zeggen over jou stand van zaken
groetjes Aicha
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Chanti tovh is moeten vertrekken, vanwege haar bloeddruk. Bij deze duimen we hier dat dit niet het geval is

Heel veel moed voor de laatste loodjes meisje!
Flupke,
Nog altijd in topvorm?

Kwas net aan het denken, de babymeisjes zijn hier in de meerderheid en als Chanti nu misschien ook een meisje krijgt dan is het enkel nana die een jongetje heeft van gans ons groepje.
Benieuwd zeker wat de gyn deze week zal zeggen over jou stand van zaken

groetjes Aicha
hoi mensen,
hier ben ik weer,
sorry hoor maar het wil maar niet echt op gang komen hier, de weeen zitten er wel goed in, ze duren nu al goed lang maar het water wilt maar niet breken, ons beebje wil duidelijk laten merken dat het een eigen willetje heeft
ook wij zitten hier in spanning te wachten maar nog steeds niets, het zal voor na middernacht zijn denk ik
alleszinds heel fel bedankt voor de grote steun
dikke kus van ons hier
hier ben ik weer,
sorry hoor maar het wil maar niet echt op gang komen hier, de weeen zitten er wel goed in, ze duren nu al goed lang maar het water wilt maar niet breken, ons beebje wil duidelijk laten merken dat het een eigen willetje heeft

ook wij zitten hier in spanning te wachten maar nog steeds niets, het zal voor na middernacht zijn denk ik
alleszinds heel fel bedankt voor de grote steun
dikke kus van ons hier
Goeiemorgen Iedereen,
Oeie, ... were te vroeg
Chanti,
Kweet niet of het nu van toepassing is en khoop eerlijk gezegd van niet
maar zolang de vliezen niet breken zijn de weeën draaglijker en als de arbeid blijft vorderen opteren de meeste vv ervoor om ze dan ook niet zelf te breken. Het zou wel zo zijn dat de arbeid iets minder snel verloopt.
Ik heb mijn 2e bevalling zo doorgemaakt en vond den uitleg wel kloppen.
Oeie, ... were te vroeg
Chanti,
Kweet niet of het nu van toepassing is en khoop eerlijk gezegd van niet

Ik heb mijn 2e bevalling zo doorgemaakt en vond den uitleg wel kloppen.
Allez Chanti, hopelijk kunnen jullie ondertussen al genieten van jullie kleine spruit. Ik hoop hier snel iets van je te horen. Of toch zeker al van mama24
Ook hier terug een rustige nacht achter de rug. Ik heb weer zalig geslapen van 21u tot 06u. Normaal slaap ik tot 08.30 u, maar toen mijn ventje naar zijn werk vertrok om 06u was ik klaarwakker. Ben dan maar ineens opgestaan. Net ontbeten en mijn krantje gelezen en nu ga ik een zalig warm badje nemen met een boekske bij de hand
Nog effe zalig genieten. Gisteren heb ik nog lichte krampen gehad, maar deze nacht was dat terug voorbij.
Morgen mag ik eindelijk terug naar de gynaecoloog. Ik ben eens benieuwd of er al een beetje schot in de zaak is gekomen. Vorige week maandag had ik al ne goeie centimeter opening en was alles al goe week aan het worden. Hopelijk heb ik in die (bijna) 2 weken een beetje vooruitgang geboekt
Maar dat horen jullie morgen dan wel. Ik heb mijn afspraak om 09.30 u, dus rond de middag zal ik wel ietke laten weten

Ook hier terug een rustige nacht achter de rug. Ik heb weer zalig geslapen van 21u tot 06u. Normaal slaap ik tot 08.30 u, maar toen mijn ventje naar zijn werk vertrok om 06u was ik klaarwakker. Ben dan maar ineens opgestaan. Net ontbeten en mijn krantje gelezen en nu ga ik een zalig warm badje nemen met een boekske bij de hand

Morgen mag ik eindelijk terug naar de gynaecoloog. Ik ben eens benieuwd of er al een beetje schot in de zaak is gekomen. Vorige week maandag had ik al ne goeie centimeter opening en was alles al goe week aan het worden. Hopelijk heb ik in die (bijna) 2 weken een beetje vooruitgang geboekt