't Is weer zover
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Ons Fleurtje heeft weer stoelgangproblemen. Ik heb medelijden met haar, zo klein en daar zo ne last van hebben. Het is een week geleden dat ze nog fatsoenlijk kaka heeft gedaan. Af en toe wat harde bollen, die gepaard gaan met serieuse krampjes en moeite om het eruit te krijgen met als gevolg dat ze kloofjes heeft.
Ik weet niet wat ik kan doen om haar te helpen. Glycerinestopjes duwt ze er na een tijdje weer uit, duphalac heeft ook geen effect meer...
Ik moet wel zeggen dat ik tegenwoordig regelmatig melk met kindermeel geef, in zo van die brikjes dat je kan kopen in de winkel. Misschien is dat niet goed ervoor, maar haar gewone melk eet ze ni graag en die brikjes zijn beter van smaak en dan eet ze tenminste goed.
Pfff, weet soms niet wat ik moet doen om goed te doen...
Ik weet niet wat ik kan doen om haar te helpen. Glycerinestopjes duwt ze er na een tijdje weer uit, duphalac heeft ook geen effect meer...
Ik moet wel zeggen dat ik tegenwoordig regelmatig melk met kindermeel geef, in zo van die brikjes dat je kan kopen in de winkel. Misschien is dat niet goed ervoor, maar haar gewone melk eet ze ni graag en die brikjes zijn beter van smaak en dan eet ze tenminste goed.
Pfff, weet soms niet wat ik moet doen om goed te doen...
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik geef hier nu al een tijdje Forlax junior, in een beetje water opgelost
het helpt, maar hij moet het wel willen opdrinken, want drinken is nog altijd niet zijn sterkste kant (behalve zijne melk dan, maar dat is zogezegd eten he)
je mag het een 3-tal maanden geven volgens de bijsluiter en is gewoon verkrijgbaar bij de apotheek
tja, tis erg als je kind er zo vanaf ziet he, je zou alles doen om te helpen
hier duurt het nooit geen paar dagen, hij gaat iedere dag, maar ook enorm hard anders
al es kiwi in hare fruitpap gedaan, helpt hier ook wel
het helpt, maar hij moet het wel willen opdrinken, want drinken is nog altijd niet zijn sterkste kant (behalve zijne melk dan, maar dat is zogezegd eten he)
je mag het een 3-tal maanden geven volgens de bijsluiter en is gewoon verkrijgbaar bij de apotheek
tja, tis erg als je kind er zo vanaf ziet he, je zou alles doen om te helpen
hier duurt het nooit geen paar dagen, hij gaat iedere dag, maar ook enorm hard anders
al es kiwi in hare fruitpap gedaan, helpt hier ook wel
Gisteren naar de arts van k&g geweest en die heeft ons doorverwezen naar een kinderarts in 't ziekenhuis, omdat ze wil dat fleur verder onderzocht wordt. Ze voelt veel stoelgang zitten in haar buikje, maar veel te hard om er ooit uit te krijgen denkt ze. dus moet die stoelgang op 1 of andere manier zacht worden. Ze wil een 2e advies en de kinderarts moet dan ook beslist worden wat we er verder mee moeten doen, weer andere melk, lactose,...
Vrijdag moeten we er zijn om half 5. Ik hoop dat eindelijk iemand ons kan verder helpen!
Vrijdag moeten we er zijn om half 5. Ik hoop dat eindelijk iemand ons kan verder helpen!
idd, niet gelachen!! Hopelijk weet die Ka wel een oplossing voor Fleurtje
en als je Shayenzo eens uit een bekertje leert drinken? Dan drinkt hij het mss wel op? Ik weet, Marie hier, die dronk nooit water of eender welke drank uit de papfles (behalve haar melk dan) en nu dat ze uit een bekertje kan drinken, drinkt ze wel water en vers geperste appelsien, mss een tip?
Sabrina,Schorpioentje73 schreef:ik geef hier nu al een tijdje Forlax junior, in een beetje water opgelost
en als je Shayenzo eens uit een bekertje leert drinken? Dan drinkt hij het mss wel op? Ik weet, Marie hier, die dronk nooit water of eender welke drank uit de papfles (behalve haar melk dan) en nu dat ze uit een bekertje kan drinken, drinkt ze wel water en vers geperste appelsien, mss een tip?
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hij drinkt al lang uit een bekertje
maar hij wil er altijd op bijten, en zo komt er ook niet veel uit
hij wou ook niet drinken (water dan) uit een papfles, wel uit een beker, en dan ineens uit de beker ook weer niet veel meer, dan een fles genomen en het gat in de speen groter gemaakt, daar drinkt hij nu wel weer van, tot hij dat ook weer beu is zeker haha
tis soms wat zoeken he
maar als hij niet veel wil drinken, giet ik er wat van tussen zijne groentepap, heeft ie toch zijne Forlax binnen, en is zijn eten wat minder droog en gaat het ook makkelijker binnen
ik hoop ook dat de KA iets kan doen voor Fleur, want t' is echt afzien he
voor die kleintjes
maar hij wil er altijd op bijten, en zo komt er ook niet veel uit
hij wou ook niet drinken (water dan) uit een papfles, wel uit een beker, en dan ineens uit de beker ook weer niet veel meer, dan een fles genomen en het gat in de speen groter gemaakt, daar drinkt hij nu wel weer van, tot hij dat ook weer beu is zeker haha
tis soms wat zoeken he
maar als hij niet veel wil drinken, giet ik er wat van tussen zijne groentepap, heeft ie toch zijne Forlax binnen, en is zijn eten wat minder droog en gaat het ook makkelijker binnen
ik hoop ook dat de KA iets kan doen voor Fleur, want t' is echt afzien he

Niet te veel proberen te piekeren!!
Succes in alle geval, hopelijk is het snel vrijdag en weten jullie snel wat meer. Moet niet leuk zijn voor jullie en zeker niet voor jullie meisje.
Heeft die dokter gezegd wat jullie voor nu kunnen proberen?
Succes in alle geval, hopelijk is het snel vrijdag en weten jullie snel wat meer. Moet niet leuk zijn voor jullie en zeker niet voor jullie meisje.
Heeft die dokter gezegd wat jullie voor nu kunnen proberen?
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Gisteren bij de ka geweest. We moeten nu elke dag een zakje forlax junior geven en andere melk: nutrilon omneo. En maandag moet ik naar Gasthuisberg bellen voor een afspraak om haar darmen te onderzoeken. Voor we gisteren vertrokken heeft ze verschrikkelijk gehuild omdat ze weer krampen had. Ik heb dan met de thermometer geholpen om de stoelgang eruit te krijgen. Ik begrijp ni dat ze het eruit heeft gekregen, echt die omvang was ni te doen. Ocharme toch. Ik hoop echt dat ze nu met die melk en die forlax geholpen kan worden en dat dat onderzoek iets kan opleveren.
Ik weet ni of het daaraan ligt, maar ze is de hele dag lastig geweest. Ni willen eten, ni slapen...niks. Daarjuist een badje gegeven, een flesje en nu slaapt ze...eindelijk! 't Kan ook dat ze last heeft van haar tandjes die gaan doorkomen, ik weet het niet. In ieder geval was t ni fijn. We kregen haar met niks gesusd.
Op zo een momenten wil je echt alle last van zo een kleintje overnemen he.
Op zo een momenten wil je echt alle last van zo een kleintje overnemen he.
inderdaad en 't is zo afzien dat je dat dan niet kanSaartje schreef:Op zo een momenten wil je echt alle last van zo een kleintje overnemen he.

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Ja, morgen om half 11 moeten we daar zijn. Ik zie er erg tegenop. Hoop dat ze het onderzoek niet te lastig vind.sandy schreef:Moet je met haar naar gasthuisberg? Daar zullen ze allicht wel de oplossing voor haar probleem vinden, dat is een heel goed ziekenhuis.
Zo'n goed ziekenhuis is dat toch ook weer niet hoor, we zijn er nog eens geweest met haar, toen ze hetzelfde probleem had. toen wilden ze er niets aan doen en hebben ze ons verkeerde dingen voorgeschreven. Ik had er liever niet gegaan. Als ze ons nu niet kunnen helpen ga ik naar Hasselt of zo.