Parkrand
Moderators:Welcome, Moderators
Tocht het hard in jullie huis?
De voordelen zijn dat jullie kindje beschutter zal liggen en niet meteen tegen die harde rand of spijlen ligt als hij of zij rondwroet.. Maar het wordt net zo goed een nadeel gevonden omdat ze er met hun gezichtje tegen kunnen gaan liggen.. Wij hebben het nooit gebruikt, maar het park werd niet zo heel veel gebruikt..

neen helemaal geen tocht
Vandaag in de winkel een park gekocht... de verkoopster zei dat de meeste het tegenwoordig kopen voor de tocht... en bescherming...
Ik vond het zever... maarja... juist alsof zo'n klein babytje dadelijk tegen die pijlers gaat stoten!
Iemand anders raad of enig idee voor werking parkrand?
THNX
Ik vond het zever... maarja... juist alsof zo'n klein babytje dadelijk tegen die pijlers gaat stoten!
Iemand anders raad of enig idee voor werking parkrand?
THNX
Ik heb die parkrand gebruikt tot Lowie serieus begon te wroeten en draaien en dan heb ik heb langs één kant onder de matras gedaan en toch nog een tijdje gebruikt tot hij te groot was en ik de bodem van het park naar beneden moest doen.
Ik heb het wel niet zelf moeten kopen, had het geërfd van mijn schoonzus, vandaar... Denk niet dat ik dat zelf zou kopen.
Ik heb het wel niet zelf moeten kopen, had het geërfd van mijn schoonzus, vandaar... Denk niet dat ik dat zelf zou kopen.
In het begin gebruikten we die bedrand niet. Maar toen begon Maaike (ondanks trappelzak) zo te bewegen in bed dat ze meermaals tussen de spijlen zat. Vandaar de bedrand.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik heb ook een parkomrander, tevens parklegger, hangt aaneen
nu is het park ook al wat meer naar beneden, maar gezien het ene is om met lintjes vast te maken, en ze zijn redelijk lang, ligt hij er nog in
eigenlijk als ze klein zijn heeft het weinig nut tenzij voor toch , want dan liggen ze behoorlijk stil
en nu ze beginnen draaien, zitten, omvallen enz, lijkt het me meer een bescherming om met hun hoofd niet tegen de spijlen te boenken, en dan moet hij er eigenlijk uit
nu is het park ook al wat meer naar beneden, maar gezien het ene is om met lintjes vast te maken, en ze zijn redelijk lang, ligt hij er nog in
eigenlijk als ze klein zijn heeft het weinig nut tenzij voor toch , want dan liggen ze behoorlijk stil
en nu ze beginnen draaien, zitten, omvallen enz, lijkt het me meer een bescherming om met hun hoofd niet tegen de spijlen te boenken, en dan moet hij er eigenlijk uit

idem hier bij onze jongste ... en ik was van plan dat ding niet te gebruiken hij hem want (bij den oudste had ik dat eerst wel gedaan vanuit het idee dat het zo hoorde opdat ze zich niet zouden stoten maar) iemand had me ooit tijdens een les over wiegendood verteld dat dat niet goed was: de kinderne kunnen er in verstikt geraken ... sindsdien was dat (zelfs bij J) meteen van dat bed af gegaan. Toen R echter vaak tegen de zijkanten knotste en ook met zijn beentjes tussen die spijlen begon te raken vond ik het toch veiliger mèt want ik had dan ook weer eens ergens gehoord van een baby die zo en beentje gebroken had: vast tusen spijltjes en dan gewoon gedraaidmell schreef:In het begin gebruikten we die bedrand niet. Maar toen begon Maaike (ondanks trappelzak) zo te bewegen in bed dat ze meermaals tussen de spijlen zat. Vandaar de bedrand.

beentjes, armpjes ertussen
Dan zal het misschien toch beter zijn als we een parkrand aankopen
Je kan ook afwachten he?! Zien wat het geeft. Zeker als je het niet echt nodig hebt voor tocht of zo. 

-->Persoonlijk Fotoalbum<--