Slecht slapen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Sinds een aantal weken slaapt onze Kyan eigenlijk slecht. Hij slaapt vanaf een uur of 8-9, wordt wakker rond 0u00 - 0u30, terug wakker rond 4u30 of soms 6u30 en slaapt dan tot 8u of 9u. Tis niet echt jankend da hij wakker wordt, en als hij wakker is is hij goed gezind en soms duurt het wel een uur of langer eer hij terug slaapt
Ik vind dit redelijk vermoeiend, ervoor sliep hij van 20u, gaf ik hem om 23u30 nog eens eten en dan sliep hij tot 8u of 9u, dat was een zalige periode, maar da heeft niet lang geduurd. Weet iemand raad???

Dat is normaal hoor, ze veranderen rond deze maanden constant van routine, als hij niet echt huilt, kun je hem beter gewoon laten liggen en afwachten wat hij gaat doen. Als hij wakker wordt, wilt hij dan ook een fles? Een beetje water helpt ook meestal. Die van mij wordt ook minimum 1 keer wakker voor wa water. En dan slaapt ze gewoon verder. Het is natuurlijk vervelend als je dikwijls moet opstaan uit uw slaap, maar het zal wel overgaan.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon een extra voeding wil, die van mij is nog niet zo lang geleden gestopt. Zij wou ook altijd een flesje in de nacht. Sommige baby's hebben daar behoefte aan denk ik. En normaal liggen in haar bedje doet ze ook niet. Vlak tegen de rand liggen vindt ze geweldig. Ze ligt meer op haar donsdeken dan eronder.
Ja eigenlijk gek eh da ze zo kunnen ronddraaien, Kyan ligt dikwijls achterstevoor of dwars! Ik doe hem steeds een slaapzak aan want het deken vliegt er als eerste af
Ik hoop dat het weer betert met zijn slapen, maar ja zal mss de leeftijd zijn. Overdag slaapt hij eigenlijk wel prima, heeft vanmorgend van 10u tot 11u geslapen en derjuist van 13u tot 15u30, tzal een stukskesslaper zijn 

-
- Pas blauw
Ook wij hebben een slaapprobleem. Ons zoontje (8 maanden) begint 's nachts regelmatig te huilen. Dan moeten we gewoon zijn fopspeentje teruggeven en slaapt hij gewoon door. Maar dat is wel vermoeiend voor ons natuurlijk. Soms is het maar 1x per nacht, maar dit weekend was het wel een keer of 10. Hopelijk gaat dit snel over!
Groetjes van een oververmoeide mama
Groetjes van een oververmoeide mama
hier ook een mannetje dat weinig slaapt maar de laatste week weer ergere "kuren" omdat zijn laatste kiezen aan het doorkomen zijn en ik put maar wat kracht uithet feit dat het de laatste tandjeslast zal zijn ... maar ik ben absoluut niet voor T-gel en gebruik liever kamille zowel als thaa als in een (homeopatisch) middeltje, nl. Chamodent = vrij te krijgen in de apotheek en bestaat als siroop of druppeltjes of pilletjes en ons mannetje heeft veel baat bij de kalmerende kamille-aanpak.