echo's en bolle buikjes!!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Ik ben inderdaad uitgerekend voor dezelfde periode, nl 27 januari.Tamaravh schreef:Mooi he, die zwangere buikjes !!!
Flupke, ben jij dan ongeveer uitgerekend rond Caro haar verjaardag? Zij is jarig op 26 januari. 2 jaar geleden was ik nu ook hoogzwangerGeniet ervan want het gaat toch zo vlug !!!!
Ik weet nu al dat ik die bewegingen in mijn buik enorm zal missen

Ik vind het ook plezant om te voelen als ze de hik heeft

Verder gaat alles hier goed qua gezondheid. Het rugske laat zich nog af en toe voelen, maar het is al een pak beter als enkele weken geleden. Nu begin ik veel meer last van mijn bekken te krijgen. De laatste dagen begin ik gelijk een eendje te stappen

een heel mooie buik!!!!
nu is het echt aftellen,he!!
van mijn bekken heb ik alleen bij tjorven last gehad!!toen waggelde ik op het eind ook vooruit..bij arvid heb ik daar totaal geen last van gehad...wat ook kan zijn,is natuurlijk dat ik sinds tjorven waggel als een eend,en het gewoon niet meer opmerk
nu is het echt aftellen,he!!
van mijn bekken heb ik alleen bij tjorven last gehad!!toen waggelde ik op het eind ook vooruit..bij arvid heb ik daar totaal geen last van gehad...wat ook kan zijn,is natuurlijk dat ik sinds tjorven waggel als een eend,en het gewoon niet meer opmerk

mama24 schreef:hoeveel kg ben jij intussen al bijgekomen?
dada

ja inderdaad die kg gaan er wel vanaf na de zwangerschap
ik was van alle twee 20kg bij en ben ze ook terug kwijtgeraakt zonder er iets voor te moeten doen
ik trek me ook niks aan van die kg's (als ik zwanger ben verdik ik verschrikkelijk snel)en nogthans ik eet niet meer dan niet zwanger tezijn
versta het soms ook niet moja
gelukkig kruipt het ook maar juist in mijn buik
ik was van alle twee 20kg bij en ben ze ook terug kwijtgeraakt zonder er iets voor te moeten doen
ik trek me ook niks aan van die kg's (als ik zwanger ben verdik ik verschrikkelijk snel)en nogthans ik eet niet meer dan niet zwanger tezijn
versta het soms ook niet moja
gelukkig kruipt het ook maar juist in mijn buik
Mooie buikjes!
Ik was 16 kilo bijgekomen, maar niet alleen op de buik hoor. Als ik foto's van toen zie schrik ik echt, precies een Michelin manneke
Ik had vocht overal, maar da is na een weekje wel verdwenen (gelukkig maar)
Hey Flupke je bent uitgeteld op de dag dat ik jarig ben
Dan wordt het een watermanneke en da zijn specialekes zenne 
Ik was 16 kilo bijgekomen, maar niet alleen op de buik hoor. Als ik foto's van toen zie schrik ik echt, precies een Michelin manneke

Hey Flupke je bent uitgeteld op de dag dat ik jarig ben

hier is mijn echo van 11w4d alles was goed is nu 5.64cm en de nekplooimeeting was 0.93mm en de hartslag ben ik vergeten maar was ook goed
ikzelf was 2kg bij denk dat ik terug naar de 20kg zal gaan
mijn buikje zal ik ook eens moeten trekken allé mijn ventje die zal hier binnenkort ook wel staan
groetjes
@wenneke ja eens je de hartslag hebt gehoord dan drinkt het pas echt door je heen hé alles stel het verder goed[/img]
chique seg!!!
waar is de tijd dat ik dat ook had... nog niet zo lang geleden
maar toch lijkt het al een eeuwigheid!!!
geniet er allemaal van hé!!!
En wat betreft die kilo's.... gewicht op de weegschaal zegt niet altijd het juiste hoor!!
er zijn vrouwen die veel aankomen en het ook onmiddellijk kwijt zijn
en er zijn er die bijna niets aankomen en er niet vanaf geraken...
Zo zie je maar!!
waar is de tijd dat ik dat ook had... nog niet zo lang geleden
maar toch lijkt het al een eeuwigheid!!!
geniet er allemaal van hé!!!
En wat betreft die kilo's.... gewicht op de weegschaal zegt niet altijd het juiste hoor!!
er zijn vrouwen die veel aankomen en het ook onmiddellijk kwijt zijn
en er zijn er die bijna niets aankomen en er niet vanaf geraken...
Zo zie je maar!!