Moderators:Welcome, Moderators
Angelo is op 30 december jarig en die kreeg ook altijd maar één cadeau voor zijn verjaardag en feesten samen. Hij heeft meestal ook niet zoveel zin om zijn verjaardag te vieren omdat het dan juist al zo een drukke dagen zijn. Ikzelf verjaar op 17 november en vond dat ook nooit leuk. Ik mocht bvb. pas uitgaan van als ik 16 jaar was en de meeste van mijn vriendinnen (in het voorjaar jarig) mochten dus vlugger dan mij weggaan. Nu vind ik dat uiteraard niet zo erg meer maar als kind en tiener wel. Onze kindjes zijn dan ook bewust gepland in het voorjaar (januari en april).tori schreef:Geef mij maar de zomer hoor. Ik ben eind december jarig en de mensen vergeten dat gewoon. Of als kind krijg je dan één cadeau voor de feesten en jouw verjaardag samen en dat is dan niet leuk. Plus zie ik het niet zo zitten om met de feesten in het ziekenhuis te liggen. Enfin ja, we zien wel wat komt hé ...
zijn jullie echt terug bewust bezig?Annubis schreef:wat leuk zeg dat jullie er ook terug aan gaan beginnen . ale dan zullen we misschien nog tesamen zwanger zijnik ben al altijd met heel warm weer bevallen pfff al drie keer . maar voor de kindjes is dat het beste he dat is een natuurlijke couveuse met het warme weer .
5 secondenMieke schreef:Vincent en Linda,
heel veel succes gewenst!!! En dat het dan maar snel mag lukken!! Heeft het eigenlijk lang geduurd vooraleer Torben 'gemaakt' was?