mijn klein pruilerke
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
vandaag naar k&g geweest voor arvid zijn eerste vaccinaties..2 spuitjes,want hij kreeg nu ook de eerste prevanar...
zo een pruillipke dat hij trok..en bij de tweede spuit,hing zijn lipje bijna op zn knieën...
we zullen maar voor ogenhouden dat het voor zijn eigen goed is,he...
zo een pruillipke dat hij trok..en bij de tweede spuit,hing zijn lipje bijna op zn knieën...
we zullen maar voor ogenhouden dat het voor zijn eigen goed is,he...
Oh sterretje, dat is nog niets! Bij kind en gezin staat Fjodor al gekend als 'de hysterische bleiter'
. Na zijn spuitjes huilt hij heel dat kot daar bijeen. En dan zit je daar als mama je baby te troosten, terwijl de volgende baby zonder te wenen buiten komt
. Ik heb toch precies echt wel ne zoon met serieus veel pit 

- dolfijntje2
- Pas blauw
ocharme,mijn ventje is al heel de dag slecht gezind.hij kijkt boos,en lacht enkel tegen mij,de rest negeert hij gewoon!!
btw,hoe zit dat lmet de terugbetaling van prevanar,nu???bij tjor kreeg ik niets terug,en nu schijnbaar €35 per spuit.
maar er is ook sprake van volledige terugbetaling,met terugwerkende kracht??
btw,hoe zit dat lmet de terugbetaling van prevanar,nu???bij tjor kreeg ik niets terug,en nu schijnbaar €35 per spuit.
Krijg je normaal bij de apotheker geen briefje voor de ziekenbond? Ik heb dat toch telkens (drie keer) gekregen en drie keer uit de vuilbak moeten vissensterretje schreef:ocharme,mijn ventje is al heel de dag slecht gezind.hij kijkt boos,en lacht enkel tegen mij,de rest negeert hij gewoon!!

Misschien kunnen ze nog briefjes maken met terugwerkende kracht, want waarschijnlijk zit dat in de computer hé. Of de kinderarts kan misschien een attest opmaken dat hij de spuitjes gekregen heeft?
- dolfijntje2
- Pas blauw
Ahwel dat is hier ook zo.spotje schreef:Hier is het te zien hoe hij zich voelt en welk humeur hij heeft![]()
Bij de eerste spuitjes heeft ze geen kik gegeven. Enkel een raar gezicht getrokken

De volgende was al wat minder maar nog steeds flink. En de laatste keer was het al wat meer gebleit

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
en da werkt nie met terugwerkende kracht zeker? Wij hebben ze juist laten zetten, de volgende is pas als ze 15 maanden is.sterretje schreef:sandy schreef:Mijn ka heeft gezegd dat ze vanaf 1/1/07 de prevenar volledig terugbetalen!!!
oeehjjj,jeah!!!
Pauline weent ook altijd ontroostbaar. Amelie die trok zich daar veel minder van aan. Het zijn echt 2 verschillende karakterkes.
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
hier bij kind en gezin zeggen ze dat vanaf januari normaal de spuit gratis is en dan ligt ze ook bij kind en gezin dus hebben ze me aangeraden om nog even te wachten met de prevenar. op die maand zal het wel niet aankomen he ! trouwens hij gaat niet naar de creche of de onthaalmoeder .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
neen het geld echt maar pas vanaf januari normaal ... ik had al een voorschrift gehad maar de verpleegster zei dat er een nota hong dat ze ze normaal vanaf januari bij kind en gezin gratis hadden je moet zelfs niet meer naar de apotheek daarvoor .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)