Ons kindjes hun eerste kerst zit erop se!
En ze heeft ervan genoten. Zondagavond was het bij mijn ouders te doen. Ze heeft veel aandacht gehad en dat vind ze altijd wel leuk natuurlijk. En ze heeft ook cadeautjes gehad. Van ons heeft ze een doos gehad met peeck a blocks, ne telefoon met geluidjes en een knuffelbeer. Van papa heeft ze ne hanger gehad met hare naam op en van meter en peter (mijn mama en broer) een loopstoeltje, dat ze nu nog gebruikt als schommelstoel.
Gisteren was het dan bij mijn oma feest met heel de familie. Veel volk en dus super veel aandacht. Maar ze heeft eigenlijk meer geslapen dan iets anders. En de momenten dat ze wakker was genoot ze er echt van. We hebben haar van de hele dag ni gehoord.
Vandaag heeft ze ook al een paar dutjes gedaan. 't Is zo een flinke, ni te doen.
Sinds vorige week slaapt ze ook in een eigen bedje. Mama was vorige week een bedje en toebehoren gaan kopen om bij haar een kamertje in te richten voor Fleur. En de vrijdag moest ik effe weg en dan bleef Fleur bij mama en ze heeft ze in da bedje gelegd en ze heeft daar goed in geslapen. (Wat ik eigenlijk niet verwacht had, want ze sliep altijd bij ons en overdag in haar park of bij mij in de zetel

) Zondag heeft ze daar dan ook de hele namiddag geslapen terwijl ik nog inkopen doen was en dan zondagavond is ze bij mama blijven overnachten omdat het vrij laat was. Ze heeft toen van half 2 tot 20 na 12 's middags geslapen.
Gisteren hebben we het thuis dan ook maar eens geprobeerd en 't lukte. Ikke dus kei content want ik had schrik dat ze het al te gewoon zou zijn bij ons in bed en ni alleen zou willen slapen.
Ik moet zeggen dat wij nu ook wel veel beter kunnen slapen met zoveel ruimte.
Weer een hindernis waar we voorbij zijn geraakt.
Nu gaan we sews haar kerstkaartjes afhalen, ze waren de zaterdag nog ni klaar. Ik ben benieuwd naar 't resultaat.
Hier nog geen tandje te zien. We zien wel wanneer 't zover is. Ik zit daar eigenlijk ni op te wachten. Ze zevert al zo lang en ze steekt al van toen ze 3 maand was alles in haar mondje om op te zabberen. Als ik altijd moest denken aan een tandje zou ik wa voor hebben.
En als ze er van afziet, mag het voor mij zeker nog effe duren eer t zover is.
De groentepap gaat vrij goed. Ze eet het liefs witloof en wortelen. Spinazie vond ze precies ni echt lekker. Wanneer moet je er vlees beginnen bij doen?
vorige week heb ik ook eens petit gervaiskes geprobeerd en da eet ze ook graag. Da geef ik soms na een fles of gewoon als tussendoortje.
Zaterdag zijn we gaan zwemmen in Vossemeren in Lommel. Een hele dag heeft ze mee in 't zwembad gelegen. En die heeft gene kou gehad. Daar stond ik stom van. Ze is vooral mee in 't groot bad geweest en in 't brubbelbad. En tegen 't einde was ze wel moe en is ze in de maxi cosi in slaap gevallen. Ik vind het zo zalig om haar overal mee naartoe te kunnen nemen zonder er last mee te hebben. Die heeft ni geweend of niks. Echt een zalig kind!
Er kwamen zelfs kindjes vragen om met haar te mogen spelen. Vond da wel schattig!
Nu ga ik haar een flesje maken en dan mijn kerstkaarten halen.