Hallo,
ik ben een absolute fan van de tricotslen (de lange draagdoek).
Ik vind het niet moeilijk om te knopen, maar kan me voorstellen dat het zonder hulp de eerste keer moeilijk is.
De eerste keer heb ik geoefend met een grote knuffel en zo alle houdingen uitgeprobeerd.
De eerste keer met kind, heb ik het boven ons bed gedaan, omdat ik bang was om onze dochter te laten vallen, maar dat is gelukkig niet gebeurd
Vanaf de tweede keer was ik met de draagdoek weg en hij is altijd intensief gebruikt.
Het grote voordeel van de tricotslen vind ik, is dat je kindje vanaf de geboorte in 2 houdingen kan gedragen worden. Mijn oudste dochter wilde bv. altijd rechtop zitten en de jongste alleen in kommahouding.
Bij een tricotti kan je al niet wisselen van houding.
Er is ook een groot verschil in grootte en gewicht tussen mijn man en mij, waardoor we bij een tricotti 2 verschillende maten hadden moeten kopen. Maar bij een tricotslen in dit dus niet nodig, omdat je hem knoopt en aantrekt op jouw maat.
Dit is een handige gebruiksaanwijzing van de tricotslen, compleet met tips en foto's :
IK HEB DE LINK ER AF MOETEN HALEN.
DEZE HEEFT METEEN MIJN PC GEPLANT!!
als iemand een ander adres geeft, zou ik heel graag hebben dat jullie dit hier op deze site zetten!!
Dank jullie voor jullie begrip
janewaye