Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
die mag dat doen, als zij dat wil, maar ze moet haar mening dan niet willen OPDRINGEN aan iemand anders, daar zit de foutSofie schreef:Ik was gisteren aan het chatten met een kennis van me. Zij heeft een kindje van 12 weken. Ze is al gestart met fruitpap. Mij niet gelaten, iedereen doet wat hij wil. Ik vertelde haar dat wij normaal gaan wachten met vaste voeding tot zes maanden. Weet ge wat ze zegt? Ja, dat kinderen die zo laat met vaste voeding beginnen, een achterstand oplopen. Ahja, want die kennen die verschillende smaken niet. Ja, borstvoeding smaakt echt wel elke dag hetzelfde
. Unicef zal daarom uitsluitend borstvoeding aanraden; zodat de kindjes een achterstand oplopen!
Ergens toch wel grappig welke vooroordelen er bestaan..Sofie schreef: Weet ge wat ze zegt? Ja, dat kinderen die zo laat met vaste voeding beginnen, een achterstand oplopen. Ahja, want die kennen die verschillende smaken niet. ...
En iedere mama is uniek.. En iedere opvoedingsmethode is uniek!Sigri schreef:Ieder zijn gedacht . En ieder kindje is uniek .