oudercontakt
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Pas blauw
- Contacteer:
hallo iedereen,kben vandaag naar het oudercotakt geweest voor ioana,ze zit in het onthaalklasje en ze doet goed haar best.ze praat heel goed,de juf zegt dat je er een goed gesprek mee kunt voeren,dat dit heel uitzonderlijk is op deze leeftijd en op alles heeft ze een antwoord klaar.de juf zei ook dat ze soms gebaart dat ze haar niet hoort als de juf zegt opruimen dan speelt ze gewoon verder en als ze zegt dat ze op de bank moeten gaan zitten,dan zet ioana haar ernaast.en dat ze altijd de eerste wil om te verven,kleuren enz...maar de juf doet haar dan wachten,maar ioana blijft aan de knutseltafel staan tot het aan haar is.kzou toch eens een vliegje willen zijn,om eens te kijken wat ze daar allemaal uitspookt.de juf had de kerstboom gezet en ioana antwoorde;ik vind die kerstboom niet mooi en de juf zei;ioana ik vind dit niet lief dat je dit zegt en ineens vond ze hem wel mooi.het is een klein deugnietje.maar kzie ze doodgraag.groetjes 

mama van inaki 21/5/1997;elidio 28/3/2001 en ioana 10/3/2004.
maandag oudercontact gehad
heeeeeel goed meegevallen
wel grappig als je de verhalen over je kleine vent in de groep hoort
ik vroeg de juf of onze man soms niet te veel fantasie verkoopt
maar blijkbaar niet. De juf vroeg of ik een voorbeeld kon geven
Thuis vertelt hij bv dat er een spook in de klas zit
en ik weet goed genoeg dat ze daar niet over leren
Plots begint de juf te lachen
- oh maar tussen de duplo blokken zit een spookje!!! En ook een krokodil en een olifant. Heeft hij daar nog niet over verteld??
Idd daar vertelt hij ook dikwijls over. En wij dachten dat hij dat van TV had ofzo
MAar blijkbaar was hij vorige week tesamen met zijn 3 vriendjes rond een tafeltje aan het lopen waarop de krokodil stond. Ze waren mekaar aan het bang maken dat die krokodil ging bijten!!!
toen heeft de juf maar wijselijk een eind gemaakt aan het geren en het gejoel, want straks zouden ze erover dromen!!
de bengels!!!
Verder doet hij het perfect in de klas
Blijkbaar is hij de beste opruimer en luistert hij perfect
Dorie, waarom merk je daar thuis toch altijd minder van

heeeeeel goed meegevallen
wel grappig als je de verhalen over je kleine vent in de groep hoort
ik vroeg de juf of onze man soms niet te veel fantasie verkoopt
maar blijkbaar niet. De juf vroeg of ik een voorbeeld kon geven
Thuis vertelt hij bv dat er een spook in de klas zit
en ik weet goed genoeg dat ze daar niet over leren
Plots begint de juf te lachen
- oh maar tussen de duplo blokken zit een spookje!!! En ook een krokodil en een olifant. Heeft hij daar nog niet over verteld??
Idd daar vertelt hij ook dikwijls over. En wij dachten dat hij dat van TV had ofzo
MAar blijkbaar was hij vorige week tesamen met zijn 3 vriendjes rond een tafeltje aan het lopen waarop de krokodil stond. Ze waren mekaar aan het bang maken dat die krokodil ging bijten!!!
toen heeft de juf maar wijselijk een eind gemaakt aan het geren en het gejoel, want straks zouden ze erover dromen!!
de bengels!!!
Verder doet hij het perfect in de klas
Blijkbaar is hij de beste opruimer en luistert hij perfect
Dorie, waarom merk je daar thuis toch altijd minder van