Mijn dochtertje chyarah wil niks drinken na haar eten en ook niet tussendoor.Ik ben bang dat ze gauw zal dehydrateren. Ik heb haar al water, sojamelk gegeven. maar niks moet ze hebben. Soms drinkt ze wat flesvoeding maar ook nie echt veel tussendoor. Ik zal eens zeggen wat haar dagplanning is : smorgens twee sneetjes brood in bebelac smiddags groentenpap in de namiddag fruitpap en soms 30 cc bebelac savonds twee sneedjes brood in bebelac in de late avond 210 cc bebelac voila dat ist.
Wat geven jullie voor drank? Chyarah is nu sedert 1 december 6 maanden.
Je zou er wanhopig van worden.
Alvast bedankt.
niks willen drinken
Moderators:Welcome, Moderators
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier ook altijd problemen om te drinken
water ne afgelengd fruitsap en van die speciale thee voor baby's moet hij ook allemaal niet hebben
sinds een tijdje heeft hij nu Forlax junior, zakjes om naar de wc makkelijker te gaan
doe dat nu in water en geef dat na zijn groentepap en fruitpap, dat lust hij nu intussen wel, maar een paar slokken meestal zenne
hij heeft wel nog 3 flessen melk per dag
water ne afgelengd fruitsap en van die speciale thee voor baby's moet hij ook allemaal niet hebben
sinds een tijdje heeft hij nu Forlax junior, zakjes om naar de wc makkelijker te gaan
doe dat nu in water en geef dat na zijn groentepap en fruitpap, dat lust hij nu intussen wel, maar een paar slokken meestal zenne
hij heeft wel nog 3 flessen melk per dag