hey,
Voila onze Jochem eerste keer bij de sint
En hij zat echt op zijn gemakske
en na een tijdje mocht de baard er toch aan geloven.
Hij had haar mee als ik hem terug pakte van zijn schoot
leuke foto
wij zijn gisteren ook bij Sinterklaas geweest
en had ook schrik voor de baard, heb hem verwittigd, en hij heeft em net kunnen tegenhouden
en ook bij zwarte piet op de arm had hij al diene zijne kraag vast, hij had geen schrik van dat zwart haha
maar ik heb geen zo ne mooie foto als jij waar hij vooruit kijkt, hij had steeds diene baard in de gaten
Knap hoor die foto!!
Lenny heeft de sint ook al ontmoet maar het was geen goede ervaring hihihihi. Hij begon te huilen hooo .
En ik die zo bang had da de baard ging sneuvelen had het dus mis hihi.
Woensdag is er nog een poging, op mijn werk komt dan de sint. Ben benieuwd.
Zo koddig, bij sint op de schoot, dat is altijd een leuke souvenir voor later. En katja, ook zo een mooie foto van Lenny. Zo een mooi haar dat die heeft
Bij Marith begint het te groeien nu, maar er zit nogal verschil op mijn twee dochters zunne op haarvlak. Bij Renate kon ik op 5 maand al staartjes maken en speldjes insteken, bij Marith moet ik da toch niet proberen, kzou nog niet weten waar gestoken.
de baard mee dat kan altijd gebeuren ma das wel gevaarlijk vo de andere kindjes als ze da zien gaan ze denken t'is nie echt ofwel lachen ze dat ze hetnie beseffen en doen ze het ook er eens aan trekken aan de baard.