ik word papa in augustus van een dochtertje
Moderators:Welcome, major, Moderators
-
- Pas blauw
- Contacteer:
hallo iedereen
-
- Moderator
- Contacteer:
prima!!
Van al mijn zwangerschappen, de beste!
niks van kwaaltjes die te pijnlijk of wat dan ook zijn!
En niet eens veel bijgekomen!
3 kilotjes en 100 grammetjes!
Alles staat bijna klaar en mijn andere kinderen maken mij compleet
hoteldebotel , of door het plagen, ik word onverbiddelijk veel geplaagd!
of door het ongeduld!
En jullie lukt het een beetje?
Alles klaar!
Zeg als het mooie moment er is, niet vergeten iets te laten weten aan het babyforum he!
Wij lezen graag veel " gestoef" over de geboorte van de schoonste baby ter werled!
Van al mijn zwangerschappen, de beste!
niks van kwaaltjes die te pijnlijk of wat dan ook zijn!
En niet eens veel bijgekomen!
3 kilotjes en 100 grammetjes!
Alles staat bijna klaar en mijn andere kinderen maken mij compleet
hoteldebotel , of door het plagen, ik word onverbiddelijk veel geplaagd!
of door het ongeduld!
En jullie lukt het een beetje?
Alles klaar!
Zeg als het mooie moment er is, niet vergeten iets te laten weten aan het babyforum he!
Wij lezen graag veel " gestoef" over de geboorte van de schoonste baby ter werled!
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Hey janeway,
Alles in orde met ons...alles is zo goed als klaar...nu alleen nog wachten op het moment dat ze wil komen. We zullen wel een gaatje vinden denk ik om het te laten weten op het forum. Bjorn in elk geval!
Ik zal blij zijn als het zover is...niet dat ik niet van mijn zwangerschap geniet. Ik ben heel graag zwanger.
Ik ben bijna 20 kilo bijgekomen wat wel veel is, maar ik heb altijd ondergewicht gehad al van kindsbeen af. Dus die extra's die nu zullen blijven hangen vind ik niet zo erg. En...dat hoort er nu eenmaal bij.
Hou je goed!
Groetjes, Katharina
Alles in orde met ons...alles is zo goed als klaar...nu alleen nog wachten op het moment dat ze wil komen. We zullen wel een gaatje vinden denk ik om het te laten weten op het forum. Bjorn in elk geval!
Ik zal blij zijn als het zover is...niet dat ik niet van mijn zwangerschap geniet. Ik ben heel graag zwanger.
Ik ben bijna 20 kilo bijgekomen wat wel veel is, maar ik heb altijd ondergewicht gehad al van kindsbeen af. Dus die extra's die nu zullen blijven hangen vind ik niet zo erg. En...dat hoort er nu eenmaal bij.
Hou je goed!
Groetjes, Katharina
zeg de deur op slot doen, kat niet in de valies steken!!
ventje niet vergeten, en niet stoppen aan een hamburgertent!
vermijd wegen met veel bobbels en putten!!
grapje!!
het zal nu wel vlug gaan!
Neem nu nog wat rust, ga nog efkes dingen doen, zoals cinemake kijken, want binnenkort kan het niet meer!
Geniet nog effe!!
ventje niet vergeten, en niet stoppen aan een hamburgertent!
vermijd wegen met veel bobbels en putten!!
grapje!!
het zal nu wel vlug gaan!
Neem nu nog wat rust, ga nog efkes dingen doen, zoals cinemake kijken, want binnenkort kan het niet meer!
Geniet nog effe!!
Amai, wat kort het in voor jullie. Spannend hé.
Die laatste weken (in jullie geval nu nog dagen) duren inderdaad wel het langst hé. Moeilijk slapen, moeilijk kleren aan doen, schoenen dichtdoen is helemaal een ramp....
Maar hou de moed erin, binnen een paar dagen mogen jullie je baby in de armen nemen.
Ik wens jullie een goeie bevalling toe en een prachtige, gezonde baby.
Veel groetjes uit Oostende,
Muppet
Die laatste weken (in jullie geval nu nog dagen) duren inderdaad wel het langst hé. Moeilijk slapen, moeilijk kleren aan doen, schoenen dichtdoen is helemaal een ramp....

Ik wens jullie een goeie bevalling toe en een prachtige, gezonde baby.
Veel groetjes uit Oostende,
Muppet