net terug van de pediater...
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
...en onze arvid heeft reflux..
in véél mindere mate dan tjorven het heeft gehad,maar toch...
morgen maar een afspraak maken bij de osteo..
gelukkig heeft het ventje er (tot nu toe)geen last van,en hoop ik dat het door de osteo verholpen is voor de klachten echt beginnen!!
tjorven ook laten onderzoeken,maar dat ga ik neertypen bij kleutertjes!!
in véél mindere mate dan tjorven het heeft gehad,maar toch...
morgen maar een afspraak maken bij de osteo..
gelukkig heeft het ventje er (tot nu toe)geen last van,en hoop ik dat het door de osteo verholpen is voor de klachten echt beginnen!!
tjorven ook laten onderzoeken,maar dat ga ik neertypen bij kleutertjes!!
- dolfijntje2
- Pas blauw
Lowie had héél fel reflux... hij is er intussen gelukkig grotendeels uitgegroeid.
Hij moest wel zware medicijnen nemen. Omneprasole...
En na elke voeding moest ik hem een uur recht houden (je kan je wel voorstellen hoe dat in het begin was, 't schaapke heeft haast niet in zijn bedje gelegen).
Mijn KA heeft toen met geen woord over osteo gerept...
jammer genoeg, want ik heb daar intussen al enorm veel goede commentaar over gehoord.
Ik hoop dat hij er op die manier snel vanaf geraakt.
Een chance dat hij er niet echt last van heeft dan hé!
Hij moest wel zware medicijnen nemen. Omneprasole...
En na elke voeding moest ik hem een uur recht houden (je kan je wel voorstellen hoe dat in het begin was, 't schaapke heeft haast niet in zijn bedje gelegen).
Mijn KA heeft toen met geen woord over osteo gerept...
jammer genoeg, want ik heb daar intussen al enorm veel goede commentaar over gehoord.
Ik hoop dat hij er op die manier snel vanaf geraakt.
Een chance dat hij er niet echt last van heeft dan hé!
idd,door symptomen,maar ook door een ph meting die ze doen in het ziekenhuis..ze gaan dan met een buisje in de keel waar de zuurtegraad gemeten word(doen ze vooral bij verborgen reflux)Lena schreef:Veel succes bij de oseopaat...
hoe kun je eigenlijk weten of het reflux (in welke vorm dan ook - verborgen of niet) is?
ieder kind geeft wel eens wat terug,maar daarom is het nog geen reflux,vandaar die ph-meting,en opvolging van symptomen..
veelvuldig slikken,wakker schieten,niet graag platgelegd worden,teruggegeven eten is zuur,ev met vlokjes melk,wit tongetje,teruggeven gebeurt zelfs uren na de voeding....
verborgen reflux is moeilijker te ontdekken,omdat de kindjes niet teruggeven...
Dagmar schreef:Aan de symptomen hé!Lena schreef:...hoe kun je eigenlijk weten of het reflux (in welke vorm dan ook - verborgen of niet) is?

Dank u, want ik kende de symtomen nietsterretje schreef:...veelvuldig slikken,wakker schieten,niet graag platgelegd worden,teruggegeven eten is zuur,ev met vlokjes melk,wit tongetje,teruggeven gebeurt zelfs uren na de voeding....
verborgen reflux is moeilijker te ontdekken,omdat de kindjes niet teruggeven...
major schreef:wij mogen binnenkort eens stoppen met de omneprazole, hoewel hij nog heel veel teruggeeft
heeft hij geen pijn meer,dan????
vandaag naar k&g geweest,en de dokter daar bevestigde dat er van reflux geen sprake meer is,maar dat het wel kan terugkeren...
onze vent weegt al 5kg040gr en is 56 cm groot!!!