Hallo Veer hier!!
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hallo!!
Mijn naam is Veer (Vera 32) en ik woon samen met mijn vriend Tom (26) in Zolder. We zijn nu 23 weken zwanger van ons eerste kindje en dat is uitgerekend voor 23 februari 2007. In januari hebben wij een mk in het prille begin van mijn allereerste zwangerschap. Dat was voor ons heel erg emotioneel. De eerste periode van mijn zwangerschap was daardoor erg spannend. Nu ik over de helft ben en onze uk regelmatig voel kan ik eindelijk genieten.
Liefs Veer!
Mijn naam is Veer (Vera 32) en ik woon samen met mijn vriend Tom (26) in Zolder. We zijn nu 23 weken zwanger van ons eerste kindje en dat is uitgerekend voor 23 februari 2007. In januari hebben wij een mk in het prille begin van mijn allereerste zwangerschap. Dat was voor ons heel erg emotioneel. De eerste periode van mijn zwangerschap was daardoor erg spannend. Nu ik over de helft ben en onze uk regelmatig voel kan ik eindelijk genieten.
Liefs Veer!

-
- Moderator
- Contacteer:
Bedankt voor het fijne welkom. En ik klets graag dus jullie zullen nog veel van mij lezen als ik de tijd heb! We houden nog heel veel geheim.
Het is makkelijker iets geheim te houden als je het voor iedereen verzwijgt. Het geslacht van ons kindje dat weten we. Tom wilde het niet weten want hij was overtuigd dat hij het wist. Maar wilde toch niet weglopen toen de gyn ons vroeg willen jullie het geslacht weten. Het is lekker een geheimpje van ons twee. En vind het knap dat we het zo goed kunnen verbergen. Het is wel grappig als mensen gaan zeggen wat ze denken wat we krijgen. We hebben ook namen in onze gedachten. Niet veel voor een jongen hebben we er een en een voor een meisje. Ik denk wel dat onze kleine zo zal gaan heten. Wat ik wel kan verklappen is hoe de achternaam van onze kleine zal zijn Vandebroek de naam van zijn vader. Tom heet vandaag samen met mij zijn kindje dat uit mij geboren gaat worden erkend. We hebben heel formeel twee formulieren getekend.
Zeker februari is een mooie maand. Mooi voor de lente. Wanneer de dagen langzaam langer worden. Tom is 20 februari. Op 23 februari hebben we twee jaar een relatie. En tja de kleine is wel op 23 februari uitgerekend. Maar wanneer het gaat komen dat is nog een grote verrassing. Denk niet dat het in januari gaat komen maar het kan ook zijn dat de kleine wacht tot het maart geworden is.
Eigelijk maakt het niet zoveel uit wanneer de kleine komt. Voor de kleine zal het fijn zijn als het een eigen verjaardagsdag heeft en niet op een feestdag denk ik. We zijn al lang blij dat we zwanger konden worden in een best korte tijd. Want dat is helaas het is niet iedereen gegeven.

Zeker februari is een mooie maand. Mooi voor de lente. Wanneer de dagen langzaam langer worden. Tom is 20 februari. Op 23 februari hebben we twee jaar een relatie. En tja de kleine is wel op 23 februari uitgerekend. Maar wanneer het gaat komen dat is nog een grote verrassing. Denk niet dat het in januari gaat komen maar het kan ook zijn dat de kleine wacht tot het maart geworden is.
Eigelijk maakt het niet zoveel uit wanneer de kleine komt. Voor de kleine zal het fijn zijn als het een eigen verjaardagsdag heeft en niet op een feestdag denk ik. We zijn al lang blij dat we zwanger konden worden in een best korte tijd. Want dat is helaas het is niet iedereen gegeven.

- dolfijntje2
- Pas blauw
Bedankt voor de reacties. Ik las in een boekje over zwangerschap dat je een zwangerschap niet kan plannen. Toen drong dat niet zo tot me door. We zouden eerst een zomerkindje krijgen en nu krijgen we dus een winterkindje. En april is zeker ook een mooie maand want ik ben geboren op 19 april

Dat klopt! Leuk is dat! Wij gaan voor controle naar de vrouwelijke gyn in Medisch Centrum Beringen. Heb jij haar toevallig ook gehad? Ik vind haar een hele vriendelijke!fozke schreef:we wonen niet zo ver van elkaar.

- Anneliefje
- Pas blauw
April is inderdaad een mooie maand. Ook ik ben in april geboren, de 29eVeer schreef: Toen drong dat niet zo tot me door. We zouden eerst een zomerkindje krijgen en nu krijgen we dus een winterkindje. En april is zeker ook een mooie maand want ik ben geboren op 19 april![]()

Geniet nog van je zwangerschap !!!!!!!!!!!!!
30 april is in NL een feestdag en dan is het meestal mooi weer. En meestal de dag ervoor ook. Fijne dag om jarig te zijn.flupke schreef: April is inderdaad een mooie maand. Ook ik ben in april geboren, de 29e![]()
Ook wij gingen aanvankelijk dit jaar een zomerkindje krijgen, maar in december is het ook bij ons jammer genoeg misgelopen. Maar ondertussen zijn ook wij terug zwanger en genieten we met volle teugen van de zwangerschap !!! Dus ook hier wordt het nu een winterkindje
![]()
![]()
Geniet nog van je zwangerschap !!!!!!!!!!!!!

Gelukkig gaat de zwangerschap nu bij ons allebei goed. Leuk dat we allebei een winterkindje gaan krijgen. Dat kan mooi groeien naar de zomer. Kijk er echt naar uit om met ons nieuwe gezin leuke dingen te gaan ondernemen. Lekker wandelen en zwemmen enz

- suzynatascha
- Pas blauw