Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 24 jul 2005, 19:22

Marina, een collega van me werkte vroeger in een winkel maar toen is ze geopereerd geweest aan de knie en mocht ze niet zoveel meer staan en dan is ze een bijscholing gaan volgen vd vdab voor administratie.
Zelf ben ik nu ook volop op zoek naar ander werk maar op mijn brieven nog geen reacties gekregen. Als ik verander dan liefst naar iets met wat minder uren.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 jul 2005, 10:55

Hallokes allemaal.
Gisteren sliep Amy om 23 uur. Om 2.00 uur wakker voor tut (2 keer opgestaan) om 4.00 uur terug wakker voor tut en dan om 6.00 uur fles. Uiteindelijk om 08.00 uur opgestaan. Het wordt met andere woorden nog slechter ipv beter.
Haar laatste fles dikken helpt niet hoor. Heb dat gedaan toen ze diarree had een paar dagen geleden. En die pap is al zo dik straks moet ik hem nog met een lepel geven.

Ik moet zeggen dat jullie het precies toch beter getroffen hebben qua nachtelijke hulp van jullie ventjes. In het weekend doet hij dat ook niet, want dan moet hij uitrusten van de werkweek. Maar wat hij dan wel soms eens doet is dat hij 's morgens Amy meeneemt naar beneden zodat ik dan nog wat kan slapen.

Mijn collegas zijn hier geweest vorige week en naar het schijnt gaan ze bij ons de hele boel reorganiseren. Ze gaan serieus uitbreiden en het personeel verdriedubbelen. ( misschien een tip voor wie werk zoekt) Bah ja, Brussel is wel ver, en ik droom wel eens van werk hier in de buurt, maar zo slecht ben ik daar nog niet gevallen vind ik.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 25 jul 2005, 11:12

ik heb het nu ook gevonden zenne: normaal sta ik samen met didier op en dan terwijl hij hier nog is douche ik zodat ik klaar ben tegen dat hij vertrekt. Maar dat begon ik wat ambetant te vinden want ze slaapt nu zo goed door maar het is nu precies of ik ook moet gaan werken. Maar nu heb ik een 2e relax, één voor boven, en nu heb ik in mijn bed gelegen tot 10u, dan was ze wakker, flesje gegeven en dan zij de relax in op de badkamer en ikke den douche in.
Het is nu 11u en ik zit hier nog wel met nat haar maar allé, mijne voormiddag is tenminste al bijna gepasseerd :wink:

Normaal gezien mocht ik vandaag eindelijk bij de osteopaat maar ze heeft gisteren gebeld dat ze niet kan vandaag en nu moet ik donderdag gaan. Het is om mijn rug en bekken eens los te maken, het wordt almaar erger en ik wordt er wat lastig van, der zit zo iets vast in het midden van mijn ruggegraat en ik wring mij in alle bochten het schiet niet los :?
MAar allé, als er tussendoor iemand een afspraak zou annuleren zou ze me bellen dus dat is toch ook al een beetje hoopgevend.

Nu valt mijne frank, de 5e augustus dat is volgende week al! :roll: Dat gaat toch rap hé seg, die dagen!
De maandag om Eva's prikjes ocharme. Benieuwd hoeveel ze nu al weegt!

Ja mei mama, je ziet, jij gaat dan wel naar brussel maar bent tevreden terwijl ik hier in zottegem met ne halve garen opgescheept zit. :lol:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 jul 2005, 13:34

Groot gelijk Ellentje, dat je zolang in je bedje blijft. Ik doe dat ook hoor als het lukt en Amy wil ook blijven liggen. Ik heb wel het geluk dat ze de hele voormiddag in haar park slaapt. Dus dan neem ik de babyfoon mee naar de badkamer en heb ik alle tijd.

Ik ben blij dat ik niet zo sukkel met mijn rug en bekken. Dat is toch iets lastig om vanaf te geraken hé. Ik heb tijdens mijn zwangerschap een paar weken last gehad van mijn bekken, maar dat was eerder in het begin van mijn zwangerschap. Van mijne rug had ik op het einde wel veel last? ik kon soms op mijn werk met moeite uit mijne stoel geraken. Ik heb toen een tijd zo een babybelt gedragen

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 25 jul 2005, 14:17

Inderdaad het is volgende week al dat we iedereen in levende lijve ontmoeten en elkaars kindjes kunnen bewonderen.

Heb deze middag onze Rune aardappelen met wortels proberen te geven omdat hij zo naar Robbe zijn eten zat te kijken maar kreeg het rapper terug dan dat het er in zat. Fruitpap daarin tegen kan niet genoeg zijn gisteren was zijn fruitpap op en wenen dat hij deed hij geeft dan nog een fles van 150cc uitgedronken.

Die dag duurt voor mij zo lang vandaag.

We gaan straks om een affiche om voor ons raam te hangen dat ons huisje te koop is.
En als er mogelijke kopers zijn voor ons huis kunnen wij verder kijken want anders zijn er te veel kosten op de lening voor ons huis nu. :roll:
Ons buren zullen ook raar opkijken maar het is nu zo; missen ga ik ze zeker niet doen.

Ga met robbe naar de teletubbies kijken op ned 3.
groetjes

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 25 jul 2005, 14:47

Goh Marina spannend een nieuw huis!

Eva is nu eindelijk in slaap gevallen. Ge zou u toch afvragen waarom ze gewoon niet slapen als ze moe zijn hé, nee liever kneuten en vechten tegen hun slaap :?
Ze heeft nu weer maar een halve fles uit en telkens ze dat doet geef ik haar een beetje groentepap uit een potje. En dan eet ze toch telkens een paar hapjes, 't is een begin hé. Fruitpap dat moet ze echt niet hebben.
En het doet niet uit dat ik haar nu al vers maak want voor die vier lepelkes dat ze er van eet.

Grr krijg hier net telefoon van de verzekeringen. Op mijn vorig werk hadden we zo'n groepsverzekering, en mijn huidige werkgever ging dat dan ook doen en nu zijn we ondertussen 2 jaar later en heeft hij uiteindelijk gene frank betaald. Ik had gebeld omdat ik mijn jaaroverzicht nog niet gekregen had van 2004 en ik heb dan ondertussen eens gevraagd van wanneer de laatste betaling dateert. Van januari 2003! :shock: Zal sebiet de blijde boodschap eens gaan verspreiden bij de collega's zie!!

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 25 jul 2005, 18:39

kunt ge geloven dat ik het nu eindelijk gevonden heb hoe ik een foto moet verkleinen en het stond heel die tijd onder mijnen neus: formaat wijzigen :roll:
Een computergenie zal ik ook nooit worden :lol:

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 25 jul 2005, 18:45

Ellentje, al doende leert men hé!!! Mooie foto trouwens!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 jul 2005, 19:41

Ellentje, het valt duidelijk op toch hé als je de foto ziet, Eva en Amy hebben toch echt zo dezelfde maniertjes hé. Was al zo met die foto in haar park en nu ze alletwee zo zitten. Hihi, ik vind het wel grappig.

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 25 jul 2005, 19:52

Wat mij opvalt....
Jullie baby's groeien als kool!!
En ze zien er wel goed uit hoor!!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 25 jul 2005, 19:56

Dank je Janewaye. Ja ik weet niet wat ze tegenwoordig in dat melkpoeder allemaal doen, maar het werkt alleszinds goed. :lol:

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 25 jul 2005, 20:28

ja ik hoop het!!
want mijn baby krijgt melkpoeder! :D

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 26 jul 2005, 09:31

goedemorgen

deze morgen al met mijn zus opmsn geweest ze zit in bulgarije maar ze komt vrijdag al terug dan is ze 14 dagen weg geweest.

Heb mijn pa vertelt dat mijn broer zijn vriendin zwanger is, hij was blij.
Bij mij was hij nooit zo blij :oops:

met hoeveel gaan we eigenlijk zijn volgende week? dat ik toch voor iedereen wat mee heb.

mooie foto's trouwens, zal ook nog eens een proberen door te sturen.

Ik kijk uit naar de dag dat we hier weg zullen kunnen, alles staat hier natuurlijk op orde en wie weet welk werk je hebt aan, het ander.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 26 jul 2005, 09:52

Goodmorning,

gisteren was niet zo een plezante dag :( Gisteren heeft mijn moeder aan mijn vader verteld dat ze wil scheiden :( En mijn vader heeft uren aan een stuk geweend :cry: Hij snapt het niet en hij zegt dat hij haar nog zo graag ziet... Ja, dan zit je daar he... Ik heb zoveel mogelijk proberen te steunen maar iemand zijn pijn en verdriet wegnemen dat kan niet hoor :cry: Deze middag heb ik beloofd om daar te gaan eten want mijn moeder is naar haar zus... T'zal geen makkelijke periode worden maar we sleuren er ons wel door!!
Amai, zo'n schoon fotokes!! Jullie zullen me eens moeten tonen hoe dat moet want mij lukt het nog steeds niet :?
Woensdag moeten we naar K&G voor Seppe zijn tweede spuitjes :(
Dit weekend trouwt mijn neef maar ik wou niet gaan. We zien hem eigenlijk maar één keer per jaar of soms zelfs niet en het klikt niet echt. Hij is niet vriendelijk, nogal ne stoefer...heeft al in den bak gezeten voor louhe zaken...zal ik verdervertellen?? En hij heeft nog niets laten horen sinds Seppe geboren is. Geen kaartje, telefoontje...niets!! Dus ik wou niet gaan om Seppe die drukte te besparen en voor mezelf omdat ik geen goestin had!! Nu belt zijn moeder gisteren toch niet om te zagen en zagen waarom ik niet kom :shock: Wat moet ik nu doen?? En ze hebben tegen mijn moeder gezegd dat mijn vader zelfs al niet meer mag komen!! Wreed vind ik!! Ik had gezegd dat ik dan misschien naar de receptie zou gaan maar ik twijfel toch hoor!! Familiekwesties he... :evil:
Alle, ik ga eens zien wat ik nog in huis heb om deze middag klaar te maken...
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 26 jul 2005, 10:25

Hihi Trui, ik moest lachen als ik dat verhaal vd trouw las, enkele weken geleden ben ik ook niet naar de trouw van mijn nicht geweest, voor de geboorte van eva ook niks laten horen en ze hebben dan een kadoke meegegeven als haar ma hier op bezoek gekomen is. En die ma, dat is anders zo een merkentrien en dat kleedje dat ze voor eva gekocht heeft ik heb dat al zien hangen kost 10euro in een goedkope winkel. Gaat nu niet om de waarde vh geschenk maar gewoon, voor zichzelf zouden ze dat nooit kopen, dan moeten het altijd merken zijn.
Dus voor de trouw heb ik ook iets goedkoop gekocht en aan mijn ma meegegeven, voila! :lol:

Schrijf het maar goed van je af, al je gevoelens ivm je ouders hoor Trui zoals je weet we kunnen je niet helpen maar wel steunen en we zijn er voor je. En langs de ene kant denk ik nu wel dat het goed is dat je seppe hebt omdat die je gedachten nog wat verzet en dat kleine wondertje in je leven is dan toch nog een positieve noot.

Straks meer, baby honger!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 26 jul 2005, 13:16

met hoeveel we zijn voglende week? Ik denk met zes hé: ik, Marina, Ellentje, Trui, Isake en Luna. Ik ben toch niemand vergeten hé. Dat zou pas erg zijn :oops:

Nu schiet er mij iets te binnen van die spuitjes. Ik heb zo geen voorschrift voor dat pneumokokkenvaccin. Hebben jullie dat allemaal de tweede keer gedaan? of kan dat de derde keer ook nog?

Ja ik versta dat ook niet hoe sommige mensen zo soms cadeaus durven afgeven. Zo had mijn broer van een tante van mijn pa bij de geboorte van hun dochtertje 25 euro gekregen. En ik heb een afschuwlijk lelijk setje gekregen dat ze nooit vanzeleven gaat dragen (daarbij het is voor de zomer en een 6 maand) en dat heb ik nu toevallig in een winkel zien hangen en kost 11 euro. Misschien heeft ze wel gedacht dat ik ging denken dat het ook 25 euro kostte.
Maar allé, misschien kan Amy het nog gebruiken later voor haar poppen.

Ik ga straks eens naar zottegem, moet een batterij hebben voor mijn horloge, voel mij wat verloren zonder.

Allé, ik ga een hapje eten . Ons poppeke is hier eindelijk in slaap gesukkeld maar moet binnen een uur eten. Vanacht vanaf 03.00 uur om het half uur tutje moeten geven. heb soms de indruk dat ze dan weer zou willen drinken, maar ze drinkt nu al een paar weken niet meer zo vroeg (maar rond 6.00 uur) en wil het haar nu toch weer niet gewoon maken. heb het 1 keer gedaan in het weekend met haar diarree en nu is ze het precies al weer gewoon.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 26 jul 2005, 15:16

Mei mama misschien ben ik je nog gepasseerd in Zottegem, ben net terug nu. Was niet veel volk in 't stad hé. Ben natuurlijk wel weer iets vergeten, fotokaders, dus moet één dezer nog eens terug.
Was eens gaan zien voor t-shirtjes met lange mouwen, want zo heb ik er maar 3 voor eva en ze moet maar ne keer smossen en het mag al in de was. Natuurlijk moeilijk te vinden nu... Heb er ééntje gelijk ze al had, weliswaar maar een 1mnd maar ze kan er voorlopig nog in. En dan eentje van 3mnd met rendieren op en een wintertafereel maar seg als het moet zal ze dat ook wel aandoen! :?
En een pyjama van 6mnd in de solden.

Bij K&G had die dokter me direct 3 voorschriften geschreven en ik ben ze ook alledrie gaan halen tegelijk, liggen nu in mijn frigo. De eerste keer was op 3mnd maar is al eender wanneer je daarmee start denk ik.
Kan je anders niet gewoon bellen naar je huisarts dat ie een voorschrift klaarlegt?

En mei mama wat dat tut-geven betreft er is hoop: vandaag stak eva haar tut zelf in hare mond, meerdere keren al zelfs, praktisch hé :lol:
En sinds ze tussendoor ook "duimt" moeten we 's morgens vroeg niet meer opstaan om tutje te geven.

Is er nu eigenlijk al een uur gezegd voor volgende week?

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 26 jul 2005, 17:57

Ik dacht dat we rond twee uur afgesproken hadden...?? Of ben ik niet juuist??
Vandaag was weer een moeilijke dag :? K'ben naar mijn thuis geweest en daar trof ik een wenende vader aan :cry: Wat is het toch moeilijk om uw vader zo te zien wenen en snikken... Ik kan enkel steunen en troosten maar da is niet makkelijk hoor!! Op den duur word je ook maar depri. En ik denk dat het voor Robby ook niet plezant is he zo in zijn verlof. We zijn dan maar enkele weken op een jaar thuis en dan dit :? Hopelijk pakt hij snel zijn moed tesamen en begint zijn leven op te pakken en maakt er hopelijk iets goed van.
Seppe was deze namiddag lastig en wou niet eten en toen dacht ik misschien wil hij een flesje en hij heeft 100cc gedronken :shock: Toch een raar ventje hoor. De ene keer wel aan de borst willen drinken en de andere keer niet?!
Ik zie al uit naar onze samenkomst. Ik hoop wel dat Seppe zich een beetje op zijn gemak voelt want meestal als ik ergens naartoe ga staat de keel nogal vaak open...maar ja dat zijn jullie wel gewoon zeker? En als het teveel is dan vlucht ik wel. Misschien vlucht ik dan samen met Luna want ik dacht dat zij dit ook al eens gezegd heeft...?
Alle, tot een dezer he...
Liefs
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 26 jul 2005, 18:10

'k Ben hier nog hoor en lees mee maar niet zoveel tijd om te schrijven (met bezoek), eten maken enz ...

Morgen komt schoonpa :roll:
Verleden week al bij schoonma geweest :twisted: . Ik kan nooit iets goed doen hé. Grrrrr. Zou beter moeten weten en me niks van aantrekken, doe ik niet echt maar ik wind me daar dan vanbinnen zo op hé :wink:
Stories about this volgende week :lol:

Trui, hopelijk kunnen Robby en jij toch wat genieten met zijn verlof? 't Is nooit leuk een scheiding natuurlijk MAAR soms beter dan naast elkaar te blijven leven. Altijd moeilijk in het begin. Soms vraag je je af waarom het zo ver is moeten komen, of er niet vroeger kon worden gepraat. Zelf merk ik ook dat ik beter ne keer meer mijne mond zou open doen ipv alles op te kroppen tot wanneer ik dan explodeer :cry:

Allé, Ugo heeft honger en Noa is triestig (vermoeid) en wil niet even rusten ...

Liefs

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 26 jul 2005, 19:44

ja het is om 14.00 uur hé, als dat voor iedereen goed is.

Ellentje we hebben elkaar min of meer gemist in zottegem, ik ben denk ik rond 15.20 ur toegekomen. Natuurlijk is de winkel voor mijn horloge in verlof, en het was nu net daarvoor dat ik ging. Ik ben dan in een niet-Welcomebabywinkel om de catalogus van filou geweest. Ik denk dat onze smaak toch niet echt dezelfde is want ik vind dat er niet veel moois is deze winter, terwijl ik deze zomer alles wel mooi vond. Ik heb wel al een paar broekkousen gekocht. Als het wat minder weer is dan kan ze dat nu al aandoen met haar jeanskleedje.
En we zijn om een reisbedje geweest. Nog altijd met de bons van onze geboortelijst. Leuk hoor, gratis winkelen. We hebben nog een playstationspel gekocht ook.

Volgende week kunnen jullie allemaal je hart eens luchten ze, zonder dat je er ellenlange teksten moet voor typen. Met een taske koffie. Ik zie er ook wel naar uit hoor, zal ongetwijfeld leuk worden. En dan al die klein prutskes samen, dat zal leuk fotomateriaal zijn.

De onze heeft hier van heel de dag al 2 mini-hazeslaapjes gedaan, en voor de rest kneuten en wenen. Dat ik in mezelf zeg: kind als ge moe zijt, waarom slaapt ge dan niet? Ja, dat zal kinderlogica zijn zeker. Liever wat kneuten en nog meer moe worden dan te slapen. Pfff, ik zal blij zijn als ze in haar bed ligt en slaapt, nog twee uurtjes geduld oefenen (hopelijk) en dan hopen dat ze mij deze nacht niet wakker houd.

Van mij moet er hier niemand vluchten hoor, we zullen allemaal wel weten wat een huilende baby is zeker?

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 26 jul 2005, 20:34

Hihi mei mama, van de wintercataloog zie ik ook niet echt iets wat er uitspringt hoor, ik heb wel gezien bij bellini in de solden van afgelopen seizoen dat er veel mooie kleren zijn van filou, zo grotemensenkleren in't klein, maar ik heb nu net alle lelijke dingen gekregen. Veel appelblauwzeegroen en zo, rare dingen. En als je dan ziet dat er zoveel mooie kleren bestaan vraagt ge u toch af waarom ze niet dat gekocht hebben. Dus zo had ik al onterecht een hekel aan filou!
Ik heb wel 1 mooi linnen broekje, een wit maar dat kan ze nu ook nog niet aandoen want het zakt af, haar buik is te dun :roll: Zal zien, anders pas ik de rekker aan.
En heb nog een wit t-shirt en een witte cache-coeurgilet maat 56 maar is nog steeds te groot...
Heb jij de zomercatalogus toevallig nog?

Ben nu wel blij dat ik de kleertjes van 6mnd mogen omwisselen heb tegen 3mnd want anders zou ze er niks geniet van gehad hebben.

En met dat weer... Ik heb veel zomerkleertjes maar het is te fris dus nu steek ik haar al een paar dagen in hetzelfde trainingspakje, maar nu moet het echt wel eens gewassen worden hopelijk is het morgen warmer.

Ben dan vanmorgen naar de creche geweest voor de laatste afspraken. 't Deed wel raar... En gelukkig is het niet verplicht dat ze de eerste fles thuis krijgt. Ze heeft liever van wel, maar als het niet gaat dan moet het niet. Heb ook direct een blad meegekregen met al de dagen dat ze in verlof zijn, amai vraag me af hoe ik dat volgend jaar ga doen. Nu heb ik nog 16 dagen verlof staan maar volgend jaar... Ze is 3 weken toe in augustus, ook tussen kerst en nieuw, en dan ook nog alle brugdagen. Slik.

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 jul 2005, 21:50

Hey, is al efkes geleden.. kan hier nie meer zo goed volgen!
Heb vandaag nog babybezoek gehad en heb een pamperhuisje gekregen, wel tof, had da nog nie gezien!!!!

Morgen gaat het idd goed weer worden he Ellentje, eindelijk nog es het zonneke!
Amai, die regen.... dat steekt toch wel rap tegen he!

Morgen hebben we een afspraak met onzen toekomstigen huisbaas, ben es benieuwd of er mee te klappen valt :wink: tis eigenlijk ne goeie vriend dus we zien da wel zitten, maar ja, ge weet nooit he!!!!

En nu ga ik ons Jenske in zijn bedje doen, die was normaal van zaterdag tot vandaag bij zijn papa maar hij is gisteren naar huis gekomen, hij wou ginder nie meer blijven slapen blijkbaar!
En hij is zo lief, duidelijk blij dat hij thuis is en ik ook hoor, hebben hem veel gemist!!!

Slukes allemaal!
Groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 27 jul 2005, 08:54

Ik heb dan misschien een mail gemist of over het hoofd gezien, maar weet niet of het 14u zal zijn want rond die tijd zal ze eten, zal max een halfuurtje later zijn.
Dat heeft nogal gegoten vannacht? Vandaag komt onze ruitenwasser hopelijk blijven de propere ruiten dan wat gespaard alhoewel ze voor morgenavond een zwaar onweer geven zeker?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 27 jul 2005, 11:30

Ja Ellentje ik heb de catalogus nog van deze zomer. Amy draagt nu ne 56 van filou maar kan ook nog in een 50. Je moet wel opletten met t-shirts en zo want ze zien er wel heel wijd uit, maar zijn dikwijls van lengte al goed. Dat pakje dat ze heeft in een 50 daar kan ze denk ik binnen 3 maand nog in, maar het wordt nu echt wel kort hoor.

Ja die kleertjes, het is niet altijd zoals voorzien hé, Amy draagt nu wat ik op voorhand gekocht had voor als ze juist geboren was. Er zijn zelfs nog dingen bij die nog te groot zijn.

Ellentje voor je verlof, nu is het nog makkelijk, ik vraag me af hoe ik dat ga doen als ze naar school gaat. Onze onthaalmoeder is dicht 2 weken in augustus, en tussen kerst en nieuw en de brugdagen. maar tussen kerst en nieuw ben ik ook thuis dus dat gaat nog hé. Ik heb nog 18 dagen verlof dit jaar, dus ik pak mij wel nog een paar dagen. Ik zal nog veel thuis zijn dit jaar. Het begint bij mij ook te korten, ben al 4 maanden thuis, nog twee te gaan. moet zeggen, toen mijn collegas zo op bezoek kwamen kriebelde het toch wel om te gaan werken, maar die kriebels zullen wel rap over zijn ne keer ik daar zit. Ik zie vooral op tegen ons ochtendritueel. Wij zijn gewoon van op te staan om 6.30 u., tegen 6.50 vertrekken we en om 7.11 uur de trein. Ik denk dat ik ga moeten opstaan om 5.30 om klaar te geraken. Dat voor haar fles weet ik eigenlijk ook nog niet, we zijn al eens geweest maar moeten nog eens gaan voor de maar praktische afspraken.

Wat is dat dat pamperhuisje, janewaye heeft daar ook ooit eens iets over gezegd?

Ja Ellentje dat geeft niet hoor als je wat later bent, of je mag ook 15 minuten vroeger komen en haar fles hier geven. Het is gelijk je wilt.

Allé, ons poppeke slaapt eindelijk, ik ga wat werken want heb gisteren niet veel moeten doen.

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 27 jul 2005, 12:04

hallo;

Volgende week vrijdag om twee uur ok. Ga wel mijn fototoestel meebrengen en zou al onze prutsen op een foto willen als dat ga lukken,he.

Onze rune heeft het moeilijk vandaag, last van zijn mag en terug wat verhoging.

Mijn broer zijn vriendin is hier gisteren geweest en was verschoten toen ik ze zag ze was op reis geweest .
Je ziet al goed dat ze zwanger is en als dat nog maar twee maanden is amaai. vrijdag moet ze bij waterschoot gaan en dan zullen we meer weten he.

Ellentje mooie foto ; ze ziet er mij een kapoen uit op die foto.

tot nog es. ga robbe eten geven

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 27 jul 2005, 14:07

ik vroeg me dat ook af wat dat was een pamperhuisje en heb dan op google eens ingetikt pamperhuisje en dan krijg je enkele voorbeelden. Zouden ze dat in de welcomebaby-winkels trouwens ook niet hebben want ik denk gezien te hebben dat dat van is.
Ik gebruik beneden een mandje daar past net een 10-tal pampers in en ook de doos vochtige doekjes.

Eva is sinds gisteren weer in hare knuffel en kneut, ik wordt daar zo zenuwachtig van want dan kunt ge nu echt eens niks anders doen dan permanent met haar bezig zijn.

Hiernaast is bob de bouwer weer bezig, vanmorgen wakker geworden met de zalige tonen van een betonmolen :evil: en nu is het de slijpschijf dus de venster kan nu ook niet open.

Gisteravond hebben we dat konijn weer gezien in de tuin. Het is een week weggeweest maar het is dus terug... Ben een beetje droef want het heeft al mijn zonnebloemen opgevreten, en nu staat er nog sierfruit (pompoentjes) hopelijk blijft het daar af. Zal er misschien best een netje over leggen. Ook heb ik al een draad bevestigd aan de stammen van mijn meest dierbare boomkes, want hij had er al enen kapot geknaagd. En te zeggen dat er hier zoveel katten lopen :?

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 27 jul 2005, 15:25

T'zal een kort berichtje worden want Seppe is wat lastig en heeft een knuffeltje nodig denk ik. Hij heeft deze morgen zijn twee spuitjes gekregen. Het was minder lawaai dan vorige keer. Hij is nu 62cm en weegt 6,110kg :shock: Ik verschoot :shock: Amai, hij word groot!!
Er was nog iemand die ik ken van op de lessen in de kliniek en die haar kindje is later geboren en het was al precies een kindje van een half jaar; hij was al bijna 68cm!! Dat vind ik ook spijtig denk ik, zo ineens groot...
Mijn vader is aan het omslaan van emotie en verdriet naar kwaad worden; nu zegt hij zelfs dat wij er ook fouten in hebben dat zij gaan scheiden. Wat kunnen wij daar nu aan doen?? Ik zit echt in met mijn jongste zusje, ze is nog geen twaalf jaar en ziet er ook van af hoor!! Scheiden is toch een merde :evil: :twisted:
Sorry k'ga gaan zien...
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 27 jul 2005, 15:43

He Trui,
'k Wist niet dat je zusje 12 is. ja dan kan ik me inbeelden dat het zwaar is! Zij zit daar dan middenin ... wel niet attent van je vader om de schuld in een ander zijn schoenen te schuiven :cry:

Grrr hier
Straks schoonpa op bezoek oké :cry:
MAAR schoonma belde en zij KOMT met de kliek van haar familie de vrijdag :twisted: Zij beslist dat zo ne keer :shock: terwijl ik hier met d eengelbewaarder van Ugo thuis zit, zij en mijn moeder vertrekken de vrijdag naar Hongarije tesamen. Ik moet in d elate namiddag naar d eluchthaven, eerst nog "gezellig" samen eten. Neen mevrouw komt zo ne keer roet strooien :twisted: :twisted: :twisted:
Heb mijn moeder op de hoogte gebracht, wij gaan ze dus wanneer ze durven te komen de vrijdag gewoon NEGEREN! En doen wat we gepland hadden, nog naar Geraardsbergen wat shioppen enz. Dan zal hare zoon haar maar gezelschap moeten houden.
Daar krullen mijn tenen dus van. Pffft :x

Ugo weent.
Heb hem daarnet eens gewogen. Is nu zo'n 10 weken? of 11? en weegt 5 kg 630. Ook een ferm manneke hé.

Alle moet hem gaan troosten, straks dus bezoek dat ik ook liever vlug zie vertrekken.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 27 jul 2005, 18:18

Sorry ik kom weer wat zagen...mijn hart heeft eventjes nood om zich te 'ontluchten'!! Ik had daarnet een discussie met Robby over jawel...mijn ouders. Hij heeft het niet zo hoog op met mijn moeder en mijn vader belde hem en ja alles wat hij zegt is dan waar. T'toeval is dat mijn moeder me daarna belde en wat moet ik dan zeggen...? Ik kan en wil geen partij kiezen maar Robby zegt dat ik dat dan wel doe. En Seppe is al de hele tijd lastig en aan het huilen en ja, dan voel je je zeker al niet goed he. Wat ben ik de laatste tijd toch een depri iemand, amai daar moet ik verandering inbrengen :wink:
T'is niet makkelijk en ze zeggen dat je er u maar niets van moet aantrekken maar dat kan ik niet hoor!!
Ik zou eigenlijk nu nog naar de winkel willen omdat ik moet maar vooral om er even uit te zijn en nu zegt Robby dat hij morgen wel zal gaan :? Ik denk dat hij voor de moment liever heeft dat ik in de buurt ben met Seppe...
Seppe heeft de laatste tijd rare kuren :shock: De ene keer wil hij aan de borst drinken en de andere keer weigert hij en wil enkel een fles :shock: :shock: Raar he?? En echt, hij wil soms maar één van de twee...?? Robby zegt dat hij als hij een flesje krijgt meer rondom hem ziet en dat hij daarom soms liever een flesje heeft...?? Ik weet het niet hoor!! Ach ja wat gaat er allemaal in hun hoofdje om he??
Afbeelding

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 27 jul 2005, 18:48

Hoi Trui, het is toch lastig hé zo een familietoestanden. Het is perfect normaal dat je daar wat depri van wordt. Ik hoop dat ik dat nooit moet meemaken en zeker dat Amy het nooit moet meemaken.
Heb je al eens opgezocht op internet hoe andere mamas borst- en flesvoeding combineren? Ik heb eerder de indruk dat een kindje daar van in de war raakt op den duur. maar misschien bestaan er wel manieren waarmee het perfect goed mogelijk is. Ik zeg maar iets: 's morgens en 's avonds borst en de rest fles of zo? Een andere bv-mama zal je daar ongetwijfeld beter mee kunnen helpen.
Allé, saluukes allemaal ik ga spaghetti eten.

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”