Pampers
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hier gaat dat helaas niet, Timothy komt van andere merken in uitslagkyrodu schreef:Van het merk zelf ,en de nummer 4+ voor onze jongste betaal ik € 24 voor een jumbo pak,en dat zijn dan 84 stuks.
Maar tegenwoordig gebruik ik er van een winkelmerk en heb ik er nu 100 stuks voor nog geen €16 en ik vind ze even goed.
En mijn portemonee ook.

Als ik ons meisje het 'officiële' welbekende merk aandoe, met de dozen van zo een 80 stuks voor 24euro (dan weet je het wel denk ik), dan krijgt ze daar net uitslag van. Na een nacht zien haar billetjes dan enorm rood. Ook van de bijhorende doekjes krijgt ze rode billetjes.
Nu waren we vandaag aan het winkelen en in plaats van mijn vaste merk moest ik wel een ander pak meenemen want we hadden geen tijd meer om naar die andere winkel te gaan. Deze verdraagt ze ook heel goed, geen rode billekes, maar wel iets duurder dan het merk dat ik anders koop.
Volgende keer neem ik zeker 2 pakken mee van die jumbo's want die luiers vliegen er nogal door op een dag.
Nu waren we vandaag aan het winkelen en in plaats van mijn vaste merk moest ik wel een ander pak meenemen want we hadden geen tijd meer om naar die andere winkel te gaan. Deze verdraagt ze ook heel goed, geen rode billekes, maar wel iets duurder dan het merk dat ik anders koop.
Volgende keer neem ik zeker 2 pakken mee van die jumbo's want die luiers vliegen er nogal door op een dag.